تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

همه به شرایط گهر می‎خندند! علی‏رضا محمد: بازیکنان جان به لب شده و بریده‎اند

  • کد خبر : 9579
  • 02 مهر 1391 - 14:14

همه به شرایط گهر می‎خندند! علی‏رضا محمد: بازیکنان جان به لب شده و بریده‎اند کاپیتان گهر لرستان شرایط این تیم را بحرانی عنوان و تأکید کرد: مسوولان باید دنبال چاره باشند. علی‎رضا محمد در گفتگو با خبرنگار میرملاس نیوز افزود: روز بازی با تراکتورسازی پول غذا نداشتیم و غذایی که باید ۳ ساعت قبل از […]


همه به شرایط گهر می‎خندند!
علی‏رضا محمد: بازیکنان جان به لب شده و بریده‎اند

کاپیتان گهر لرستان شرایط این تیم را بحرانی عنوان و تأکید کرد: مسوولان باید دنبال چاره باشند.

علی‎رضا محمد در گفتگو با خبرنگار میرملاس نیوز افزود: روز بازی با تراکتورسازی پول غذا نداشتیم و غذایی که باید ۳ ساعت قبل از بازی می‎خوردیم، در فاصله ۲ ساعت مانده به بازی خوردیم و هیچ چیز در باشگاه روی برنامه نیست.

وی ادامه داد: شهردار و سایر مسوولان یاد گرفته‎اند فقط بگویند «اشکال ندارد» و این کلمه همیشه ورد زبانشان است. آقایان چرا «اشکال ندارد؟» اتفاقاً «اشکال دارد» و باید مشکلات تیم رفع شود.

مدافع گهر تأکید کرد: متأسفانه همه مسائل را سرسری می‎گیرند، بعد انتظار دارند تیم نتیجه بگیرد. مگر می‌شود با بی‌پولی نتیجه گرفت؟

محمد با اشاره به رفتن تارتار، تأکید کرد: باید هرطور شده پول در اختیار ایشان قرار دهند تا بتواند چند بازیکن جدید به تیم اضافه شود و باید شرایطی فراهم کنند تا سرمربی برگردد.

وی با اشاره به اینکه چند بازیکن گهر با وجود مصدومیت بازی می‎کنند، عنوان کرد: ۵ بازیکن از تیم جدا شده‎اند که پول آنها بیش از یک میلیارد تومان می‎شود و باید جایگزین‏های مناسبی برای آنها بیاوریم تا وضعیت تیم بهتر شود.

بازیکن سابق پرسپولیس با تأکید براینکه بچه‎ها انگیزه ندارند، عنوان کرد: با این شرایط شاید بتوان یک یا دو هفته تیم را جمع کرد اما به خدا قسم دیگر جان به لب شده و بریده‎ایم. اگر این روند ادامه داشته باشد هفته‎های بعدی هم نمی‏‎توانیم نتیجه بگیریم و آبروی فوتبال لرستان می‏رود.

محمد در پاسخ به سؤال خبرنگار میرملاس که برخی بازیکنان گهر در دیدار با تراکتورسازی داخل زمین راه می‏رفتند، اظهار کرد: من چیزی در این خصوص نمی‏دانم اما باید به بازیکنان حق داد؛ آنها تحت فشار هستند و در بحث مالی مشکل دارند؛ ما تا جایی که توانسته‎ایم به بعضی‎ها کمک کرده‏ایم اما واقعاً مشکل دارند.

وی در ادامه به صحبت‎های شهردار دورود اشاره کرد و گفت: صحبت‎های او روحیه تیم را پایین می‏آورد و خیلی دوست دارم از نزدیک با شهردار حرف بزنم. بدون شک مصاحبه‎ها کار دستش می‎دهد.

کاپیتان گهر تأکید کرد: اگر شهرداری دورود توانایی هزینه‏های تیم را ندارد امتیاز را واگذار کند؛ چون با این شرایط وضعیت تیم روز به روز بدتر می‎شود و تا نیم‎فصل صبر می‎کنم اگر اوضاع تغییر نکند، می‎روم و بی‎خیال این فوتبال می‎شوم.

محمد با بیان اینکه همه به شرایط تیم ما می‎خندند، خاطرنشان کرد: در حدود ۱۵ سال که در فوتبال هستم، چنین تیمی با این شرایط ندیده‎ام و حتی آن زمان تیم ما در لیگ دسته اول تهران هم به لحاظ امکانات از گهر بهتر بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. من کارمندم، اگه یک ماه حقوحقم ندن نفسم در نمی آد، ولی آگه دو ماه حقوقم ندن، قید اون کارو می زنم!
    به نظر من بازیکنان تیم گهر باید از تیم جدا بشن!
    باید به فکر خودشون و خانوادشون باشن!
    سرسری بودن شیوه زندگی ما لرهاست، به این تیم دل نبندید که تا اینجاشم با شانس و معجزه اومدیم!
    خجالت آوره…!

  2. قباحت داره! تا این حد شعور لرها باید زیر سوال بره؟ مگه تیمهای دیگه تو سراسر کشور از کجا میارن؟ چرا مسؤولین ما این همه بی توجه هستن؟

  3. اقایان نمیتونن تیم داری کنن خوب نکنن ابروی لرستان بردن

  4. از ماست که برماست!

  5. شدیم زنگ تفریح تیمهای لیگ برترآخه تابه کی باید اینطور مسئولین گهر این دست واون دست بکنن

  6. جا دارد از سردار رویانیان به خاطر کمک مالی که به گهر کرد تشکر کنیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.