- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

همه به شرایط گهر می‎خندند! علی‏رضا محمد: بازیکنان جان به لب شده و بریده‎اند

[1]
همه به شرایط گهر می‎خندند!
علی‏رضا محمد: بازیکنان جان به لب شده و بریده‎اند

کاپیتان گهر لرستان شرایط این تیم را بحرانی عنوان و تأکید کرد: مسوولان باید دنبال چاره باشند.

علی‎رضا محمد در گفتگو با خبرنگار میرملاس نیوز افزود: روز بازی با تراکتورسازی پول غذا نداشتیم و غذایی که باید ۳ ساعت قبل از بازی می‎خوردیم، در فاصله ۲ ساعت مانده به بازی خوردیم و هیچ چیز در باشگاه روی برنامه نیست.

وی ادامه داد: شهردار و سایر مسوولان یاد گرفته‎اند فقط بگویند «اشکال ندارد» و این کلمه همیشه ورد زبانشان است. آقایان چرا «اشکال ندارد؟» اتفاقاً «اشکال دارد» و باید مشکلات تیم رفع شود.

مدافع گهر تأکید کرد: متأسفانه همه مسائل را سرسری می‎گیرند، بعد انتظار دارند تیم نتیجه بگیرد. مگر می‌شود با بی‌پولی نتیجه گرفت؟

محمد با اشاره به رفتن تارتار، تأکید کرد: باید هرطور شده پول در اختیار ایشان قرار دهند تا بتواند چند بازیکن جدید به تیم اضافه شود و باید شرایطی فراهم کنند تا سرمربی برگردد.

وی با اشاره به اینکه چند بازیکن گهر با وجود مصدومیت بازی می‎کنند، عنوان کرد: ۵ بازیکن از تیم جدا شده‎اند که پول آنها بیش از یک میلیارد تومان می‎شود و باید جایگزین‏های مناسبی برای آنها بیاوریم تا وضعیت تیم بهتر شود.

بازیکن سابق پرسپولیس با تأکید براینکه بچه‎ها انگیزه ندارند، عنوان کرد: با این شرایط شاید بتوان یک یا دو هفته تیم را جمع کرد اما به خدا قسم دیگر جان به لب شده و بریده‎ایم. اگر این روند ادامه داشته باشد هفته‎های بعدی هم نمی‏‎توانیم نتیجه بگیریم و آبروی فوتبال لرستان می‏رود.

محمد در پاسخ به سؤال خبرنگار میرملاس که برخی بازیکنان گهر در دیدار با تراکتورسازی داخل زمین راه می‏رفتند، اظهار کرد: من چیزی در این خصوص نمی‏دانم اما باید به بازیکنان حق داد؛ آنها تحت فشار هستند و در بحث مالی مشکل دارند؛ ما تا جایی که توانسته‎ایم به بعضی‎ها کمک کرده‏ایم اما واقعاً مشکل دارند.

وی در ادامه به صحبت‎های شهردار دورود اشاره کرد و گفت: صحبت‎های او روحیه تیم را پایین می‏آورد و خیلی دوست دارم از نزدیک با شهردار حرف بزنم. بدون شک مصاحبه‎ها کار دستش می‎دهد.

کاپیتان گهر تأکید کرد: اگر شهرداری دورود توانایی هزینه‏های تیم را ندارد امتیاز را واگذار کند؛ چون با این شرایط وضعیت تیم روز به روز بدتر می‎شود و تا نیم‎فصل صبر می‎کنم اگر اوضاع تغییر نکند، می‎روم و بی‎خیال این فوتبال می‎شوم.

محمد با بیان اینکه همه به شرایط تیم ما می‎خندند، خاطرنشان کرد: در حدود ۱۵ سال که در فوتبال هستم، چنین تیمی با این شرایط ندیده‎ام و حتی آن زمان تیم ما در لیگ دسته اول تهران هم به لحاظ امکانات از گهر بهتر بود.