- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دهیاران کوهدشت قهرمان لیگ دسته اول فوتسال کشور

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ فوتسال دهیاران شهرستان کوهدشت که به عنوان نماینده لرستان در مسابقات کشوری حضور یافته بود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 رقابت‌های فوتسال امید باشگاه‌های کشور با انجام دیدار رده‌بندی و فینال و با کسب عنوان قهرمانی تیم دهیاران کوهدشت لرستان و نایب قهرمانی تیم آرامس سردشت و همچنین صعود این دو تیم به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور که بالاترین سطح رقابت‌های لیگ فوتسال در رده امیدهای کشور محسوب می‌شود خاتمه یافت.

 در آخرین روز این مسابقات دو دیدار رده‌بندی و فینال در حضور دو مربی برزیلی تیم ملی امید فوتسال کشور در سالن جهان پهلوان تختی کاشان برگزار شد.

ابتدا دو تیم تبریز و مشهدالرضا دیدار رده‌بندی را برگزار کردند که در پایان تیم تبریز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد و عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

در دومین بازی امروز و بازی فینال دو تیم دهیاران کوهدشت لرستان و آرامس سردشت به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این دیدار تیم دهیاران کوهدشت لرستان موفق شد با نتیجه ۸ بر ۳ تیم آرامس سردشت را مغلوب کند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد و به همراه تیم آرامس سردشت جواز صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور را دریافت کنند.

رقابت‌های مرحله نهایی مسابقات فوتسال امیدهای کشور به میزبانی شهرستان کاشان با حضور هشت تیم صعود کننده به این مرحله آغاز شد که در گروه اول این رقابت‌ها چهار تیم شهرداری ساوه، تبریز، اهواز و سردشت رقابت داشتند و در گروه دوم نیز چهار تیم کیان سیلک کاشان، مشهدالرضا، اسلامشهر و کوهدشت لرستان به دیدار یکدیگر رفتند و در پایان از گروه اول تیم‌های تبریز و سردشت و از گروه دوم تیم‌های کوهدشت و مشهدالرضا به نیمه نهایی صعود کردند.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های دهیاران کوهدشت لرستان، آرامس سردشت، تبریز و مشهدالرضا به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند و دو تیم دهیاران کوهدشت لرستان، آرامس سردشت به عنوان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جواز حضور در لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور را دریافت کردند.

بازیکنان تیم دهیاران کوهدشت لرستان شامل وحید ندری، مسلم اولاد قباد، حمید محرابی، سامان خوانساری، فرشید حیدری، مسلم حسینی، رضا محمد حسینی، محمد امین الفتی، صادق عبداللهی، صادق عالی‌نژاد، صادق محرابی، عارف فروتن، مهدی قادری، آرش یوسفی، مهران دلفانی، سعید اکبری و اشکان شاهین‌پور بودند که با سرمربی‌گری منوچهر تقی‌پور و سرپرستی کوروش سوری توانستند فاتح مسابقات لقب گیرند.