تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

حجت الاسلام رحیم جعفری به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد

  • کد خبر : 95916
  • 23 اسفند 1395 - 1:06

طی مراسمی رحیم جعفری به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش میرملاس، مراسم تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه پیش از ظهر(۲۲ اسفند) با حضور معاون سیاسی استاندار، مدیران کل و مسئولان استان در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.
حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در این مراسم با بیان کلید واژه های فرهنگ و عدالت، گفت: فرهنگ نباید دولتی شود چرا که یک جنبش عمومی است.
وی با بیان اینکه موافق فرهنگ دولتی نیستم، افزود: نهادهای مردمی و غیر دولتی از قبیل سمن ها، موسسات مردم نهاد، انجمن ها و سرمایه گذاران غیر دولتی می توانند نقش موثری در توسعه فرهنگ ایفا کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خواستار فرهنگ سازی این مهم شد و تأکید کرد: مردم باید در تولید فرهنگ و مصرف آن سهیم شوند.
وی با اشاره به وابستگی زیاد فرهنگ به دولت در سایر کشورها، دولتی کردن فرهنگ را نامناسب و غیرمعمول خواند و اظهار کرد: خود را سرباز فرهنگی کرمانشاه می دانم امیدوارم آن طور که لایق مردم شهید پرور کرمانشاه است بتوانم در این عرصه خدمت کنم.
حجت الاسلام جعفری، با بیان اینکه مطالبات استان کرمانشاه را متناسب با جایگاه اصحاب فرهنگ و هنر به صورت ویژه پیگیری می کنم، ابراز امیدواری کرد: آن گونه عمل کنم که مخالفان خود را به موافق تبدیل کنم.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95916

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۴
  1. برادر عزیز و بزرگوار حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج رحیم جعفریی
    انتصاب به حق وشایسته شما در روز شهذا که خود یکی از پیروان به حق و عملی ان عزیزان سفر کرده بوده و هستید و با حضور در جبهه هایی هشت سال دفاع مقدس به دور از هرگونه چاپلوسیی و مداهنت وبه عنوان بسیجی و شکارچی تانک ثابت کردید وبحق بنا به گفته امام راحل که فرمودند نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد و از انجایی که فرهنگ مردم تنهاجایی است که خدایی نکرده اگر بدست فرد نا صالحی اداره شود ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد اینجاست باید از درایت و دلسوزیی وزیر محترم ارشاد اسلامی که به این دغدغه امام راحل نهایت توجه را داشته و با شکار دلسوزان انقلاب وبه دور از هرگونه هیاهویی سیاسی این شعار رامحقق ساخت وبا شناسایی وانتخاب افرادی همچون حضرتعالی که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستید تقدیر و تشکر کرد و از خداوند متعال برایی شما در این جایگاه خطیر موفقیت و سر بلندی مسعلت دارم

  2. انتصاب شایسته وبحق جناب آقای جعفری راازصمیم قلب تبریک عرض نموده، امیدوارم کمافی السابق درجهت پیشبرد اهداف عالی دولت تدبیروامیدموفق وپیروزباشید.

  3. انتصاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جعفری رو به ایشان و خانواده محترم تبریک عرض میکنم

  4. حاج آقا انتصاب بجا و شایسته شما روتبریک میگم .
    -دانشجوی اسبق شما-

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.