تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

انصراف “مومن عبدی پور” از کاندیداتوری در پنجمین دورهٔ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 95989
  • 25 اسفند 1395 - 13:01

به گزارش میرملاس، مومن عبدی پور عضو فعلی شورای شهر و کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر کوهدشت با صدور پیامی از حضور در این رقابت انتخاباتی انصراف داد.   متن این پیام به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم « وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم » حمد و سپاس آن هستی بخش را سزاست […]

به گزارش میرملاس، مومن عبدی پور عضو فعلی شورای شهر و کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر کوهدشت با صدور پیامی از حضور در این رقابت انتخاباتی انصراف داد.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
« وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم »
حمد و سپاس آن هستی بخش را سزاست که نعمت شیرین « انتخاب » و لذت عزیز «آزادی» را به انسان آگاه ارزانی داشت و این دو گوهر گران را به نام «اسلام » مزین و بر گردن «جمهور» مردم سالاری دینی زینت بخشید .
همشهریان ارجمند ، مردم شریف کوهدشت :
درود و سلام بر شما مردان ، زنان ، جوانان انتخابگر ، آگاه و آزاد که پیرو صدیق خمینی (ره) کبیر و سرباز هوشیار مقام عظمای ولایتید ، اقشار مختلف مردم فهمیده ، رنجدیده و شرافتمندی که بعد از توکل به خدای سبحان و عنایت حضرت حق ، مرا بارها مشمول لطف بی منت خویش قرار دادید و در همه دوره های انتخابات حماسه آفریدید و در اکثر قریب به اتفاق آنها ، به رغم سکانداری طیف غیر همسو با تفکر سیاسی اینجانب ، همچنان بر اعتماد خود به این سرباز مردم صحه گذاشتید و بر خدمتگزاریش رأی دادید ، همه جریان های سیاسی ، سادات و روحانیت معزز ، خانواده های سرافراز شهدا ، ایثارگران و بسیجیان مخلصی که در طول ۱۵ سال گذشته این همسنگر دیروز ، امروز و همیشه خود را فراموش نکردید .
یاران همراه : منش و روش اصلاح طلبی چراغی افروخته ، روشن ، مداوم و خاموش ناشدنی است که البته با نبودن و کنار کشیدن و به نظاره نشستن افراد به تاریکی نمی گراید ، اما انتخاب زمان مناسب و فرصت ناب برای سپردن این مشعل فروزان به دست پر توان دیگر یاران ، سخت خطیر ، نیازمند هوش سیاسی و گذشت انقلابی است .
اینجانب در این مقطع زمانی : که امید به ادامه دولت اعتدال حتمی است و با توجه به اعتقاد عملی به زمینه سازی مشارکت حداکثری نسل سوم انقلاب ، میدان را شایسته حضور جوانان و دوستانی می دانم که با شور و شوق و شکوه ، به تعالی اندیشه اصلاح طلبی اشتیاق وافر دارند و انرژی ، توان و زمان بیشتری برای رسیدن به این مقصد اعلی مصروف می دارند ، لذا با سپاس بی کران و چند باره از آحاد مردم نجیب که در ادوار گذشته مرا به عنوان خادم شهر برگزیدند و با ایمان به لطف مداوم الهی و اعتماد مجدد همشهریان و نیز اصرار دوستان و تاکید همفکران بر ماندن بر صحنه انتخابات ، به این حجت روشن رسیده ام که به منظور ایجاد فرصت مناسب و زمان کافی برای هم اندیشی و اجماع ، از کاندیداتوری در این دوره از انتخابات شورای شهر منصرف و جوانان و تحصیل کردگان را به حضور و نامزدی در آن ترغیب ، تشویق و همراهی نمایم .
اکنون که این وظیفه سنگین را از دوش خود برمیدارم ، در پیشگاه شما مردم مهربان و خدای قادر و آگاه سوگند یاد می کنم در همه این دوره ها تمام کوشش خود را در تامین حقوق شهروندان ، صیانت از بیت المال و خدمت خالصانه به مردم دریغ نداشته ام و در ادوار گذشته به رأی شما خیانت ننموده ام.
مردم شریف : در طول زندگی و خدمت اداری ام همواره به سخن زیبای امام رضا (ع) پایبند بوده و هستم که «دوستی با مردم نیمی از عقل است» اکنون نیز هر کجا و هر سنگر دیگری که باشم به دوستی و خدمت گذاری شما پایبند و مفتخرم ، انتظار دارم بر تقصیر من به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر به خاطر کوتاهی خدمتگذاری غیر عمد در انجام وظیفه ام قلم عفو بکشید و با حضور پرشکوه در انتخابات ، این دوره نیز ، اقتدار ولایت فقیه و محبت وافر ملت به رهبری نظام و عظمت مردم سالاری دینی ، کارایی نظام اداری را به نمایش بگذارید و با انتصاب افراد شایسته ردای خدمت را بر تن خادمان دیگر بپوشانید .

 

مومن عبدی پور
منتخب شما در ادوار گذشته شورای اسلامی شهر کوهدشت

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 10انتشار یافته : ۴
  1. برادر ارزشی جناب آقای عبدی پور خبر کاندید نشدن شما در دوره پیش رو ناراحت کننده و غم انگیز بود زیرا امید به پیروزی و ادامه خدمت گذاری شما حتمی بود و همچنان منتظر تغییر نظر شما هستیم و در غیر این صورت برای شما از خدا متعال سلامتی و ارزوی خدمت گذاری در پستهای مهمتر را داریم و لم یشکر مخلوق لم یشکر الخالق

  2. مردم هیچگاه پاکی وصداقت شما را که خادمان بی منت این انقلاب وسربازان شایسته ای برای امام ره ورهبری بوده اید فراموش نخواهند کرد زیرا بسیار فکور .باهوشند وبه شما در هیچ مقطع زمانی بدبین نخواهند شد چون امتحان خود راپس داده اید خداوند طول عمر با عزت وعاقبت به خیری رابه شما خوبان وپاکان عنایت فرمایند .

  3. خدا یا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی مارستگار وچون کار عاقلانه ای انجام دادی خداوند شما را عاقبت به خیر گرداند .

  4. با آرزوی موفقیت برای یادگار هشت سال دفاع مقدس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.