تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
7

آئین تجلیل ازپیشکسوتان،قهرمانان،داوران و مربیان کشتی شهرستان کوهدشت برگزار شد

  • کد خبر : 95995
  • 26 اسفند 1395 - 1:09

مراسم تجلیل از پیشکسوتان،قهرمانان،داوران،مربیان،شهرستان کوهدشت برگزار شد. به گزارش میرملاس،مراسم تجلیل از پیشکسوتان،قهرمانان،داوران،مربیان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و امام جمعه شهرستان کوهدشت در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید. در این مراسم نعمت اله رشیدیان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهدشت با برشمردن فواید ورزش در جامعه […]

مراسم تجلیل از پیشکسوتان،قهرمانان،داوران،مربیان،شهرستان کوهدشت برگزار شد.

به گزارش میرملاس،مراسم تجلیل از پیشکسوتان،قهرمانان،داوران،مربیان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و امام جمعه شهرستان کوهدشت در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.
در این مراسم نعمت اله رشیدیان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهدشت با برشمردن فواید ورزش در جامعه به تاثیرات فرهنگی و اجتماعی آن در میادین ورزشی بین المللی اشاره نموده و گفت: امروز اگر کشوری میزبانی مسابقات المپیک را تقبل میکند یعنی اینکه توانمندی اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی آن در حدی است که میتواند رویداد بزرگی را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه اگر در کشتی کوهدشتت سرمایه گزاری کنیم در فاصله ای کوتاه جوانان این شهرستان در میدان های بین المللی خواهند درخشید گفت:انتظار داریم مدیریت شهرستان با استفاده از ظرفیت دستگاه های دولتی مشکلات ورزش کشتی را برطرف نماید.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی  امام جمعه محترم شهرستان با ذکر نمونه هایی از فعالیت های بدنی در خصوص ورزش و توجه ویژه دین مبین اسلام به امر ورزش حاضرین را به پرداختن به ورزش های همگانی توصیه نمودند.
در این مراسم علی یاور عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه ورزش شهرستان کوهدشت رشد ۷۸درصدی در سطح استان داشته است اظهار داشت: شهرستان کوهدشت قطب ورزش استان است و باید برای سرمایه گزاری کرد.

وی ادامه داد: سرانه فضای ورزشی کوهدشت ۳۱ سانتیمتر است و وظیفه داریم برای ایجاد سالن مسابقات این شهرستان مشروط بر اینکه زمین آن تامین شود برنامه ریزی کنیم.
گفتنی است که این مراسم به همت هیئت کشتی شهرستان کوهدشت و در خصوص تجلیل از مربیان، داوران و کشتی گیران این شهر که سالیان سال برای این شهر زحمت کشیده و باعث افتخارآفرینی در مسابقات مختلف ملی و بین المللی شده اند برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۱
  1. جناب اقای رشیدی با تشکر از حرکت پسندیده جنابعالی.ای کاش در تمام رشته ها از جمله والیبال که اسطوره جهان محمد سلیمانی رو داریم.رشته های رزمی که قهرمان جهان اقای مرادی در فوتبال که چندین بازیکن ارزنده در سطح کشور هستند این تجلیل صورت گیرد که باعث دلگرمی پیشکسوتان و جوانان این شهرستان شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.