- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شما تا چه حد با موارد موجود در اینستاگرام آشنا هستید؟+اینفوگرافی

 

به گزارش میرملاس، مطالعه قوانین مربوط به حریم خصوصی نرم افزارهایی که از آنها استفاده می کنیم از اهمیت  بالا و ویژه ای  برخوردار است با این وجود در بسیار ی از مواقع عدم تسلط کاربران به زبان انگلیسی و طولانی بودن متن مذکور موجب عدم توجه به نکات ذکر شده در آن می شود.
در ادامه به تعدادی از سوالات در زمینه اینستاگرام و محتوای آن پاسخ می دهیم.
اینستاگرام چه اطلاعاتی را از ما جمع آوری می کند؟
  • برخی از اطلاعاتی که شما به طور مستقیم در اختیاراینستاگرام قرار می دهید:
  • نام کاربری، رمز، آدرس ایمیل
  • اطلاعات پروفایل که شامل نام و نام خانوادگی و تلفن و … است.
  • اجازه دسترسی ، نظارت ، حق جمع آوری و ذخیره سازی از تلفن همراه.
  • دسترسی به لیست مخاطبین تلفن همراه.هر محتوایی که شما در این سرویس ارائه می کنید.
بخش‌هایی که امکان دارداینستاگرام اطلاعتان را به اشتراک بگذارد:
ما به عنوان یک کاربرب در شبکه اجتماعی اینستاگرام ممکن است اطلاعاتی از قبیل  محتوای کاربری و اطلاعاتمان که شامل اطلاعات کوکی‌ها، فایل‌های ورودی، شناسه‌های دستگاه، داده‌های مکان و داده‌های مورد استفاده می باشد را طبق قانون بر مبنای کسب‌وکار با مجموعه شرکت‌هایی که اینستاگرام بخشی از آن است یا همکاران فروش، به اشتراک بگذاریم.
 همکاران فروش ممکن است از این اطلاعات ما جهت کمک به فراهم آوردن، فهمیدن و رشد این سرویس و خدمات خودوابسته  استفاده کنند.
به علاوه این موارد کاربران اینستاگرام  ممکن است اطلاعات خود و همچنین اطلاعاتی که  برگرفته از ابزارهایی نظیر کوکی‌ها، فایل‌های ورودی و شناسه‌های دستگاه و اطلاعات موقعیتی را با سازمان ثالثه‌ای که به ما کمک می‌کند تا به شما ارائه خدمات کنیم، به اشتراک بگذاریم.
همچنین  محتمل است که ما برخی اطلاعات نظیر داده‌های کوکی را با شرکای تبلیغاتی ثالثه به اشتراک بگذاریم. این اطلاعات به این شرکت‌ها اجازه خواهد داد تا در میان چیزهای دیگر، شبکه‌های آگاهی را به ارائه دهندگان تبلیغات هدفمند که معتقدند تبلیغاتشان برای شما بسیار جذاب خواهد بود، اضافه کنند.
قابل ذکر است؛بخشی از اطلاعاتی که می‌تواند شما را بشناساند و داده‌های ناشناخته را با دیگر بخش‌ها به اشتراک بگذارد حذف کنیم.
نسبت به حضورتان در اینستاگرام بی تفاوت نباشید
اگر شما اطلاعات منتشر شده را پاک کنید. کپی این اطلاعات ممکن است در صفحات آرشیوی و ذخیره شده فایل دیدن باقی بماند با اینکه اگر دیگر کاربران یا اشخاص ثانی که از APIاینستاگرام استفاده می کنند این اطلاعات را به صورت ذخیره شده داشته باشد.
اینستاگرام چگونه اطلاعات کاربران را ذخیره می کند؟
شما با ثبت نام و استفاده از این سرویس اینستاگرام ،  انتقال اطلاعات خودرابه کشور  ایالات متحده یا هر کشور دیگری که در آن اینستاگرام،ارائه‌دهندگان سرویس  اینستا گرام وجود دارند  پذیرفته اید.
سوال دیگری که مطرح می شود این است که اینستاگرام تا چه زمانی اطلاعات کاربران را درون خود نگه می دارد؟
 شما  شاید فکر کنید که با غیر فعال کردن حساب کاربری خود در اینستاگرام اطلاعات شما در سرویس ارائه دهده خدمات به اینستاگرام ازبین می رود درصورتی که برخلاف تصور شما این سرویس  اطلاعات شما و محتوای کاربری  را تا زمانی که به لحاظ تجاری برای پشتیبان‌گیری، بایگانی، اهداف حسابرسی معقول است، درون خود نگه می دارد.
 شما تا چه حد با موارد موجود در اینستاگرام آشنا هستید؟+اینفوگرافی
 منبع:گرداب