تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

رئیس اداره میراث فرهنگی کوهدشت:در دیار سرزمین نیایش آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم

  • کد خبر : 96076
  • 30 اسفند 1395 - 0:21

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کوهدشت گفت:کوهدشت آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

به گزارش میرملاس، صمد حائری رئیس میراث فرهنگی شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه در ایام نوروز پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور است اظهار کرد: این شهرستان دارای ۴۰۰ اثر تاریخی و ۲ اثر طبیعی است که از این تعداد ۴۰۰ اثر ثبت ملی شده است.

وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز توسط این اداره اشاره کرد و گفت:اجرای موسیقی محلی در ورودی‌های شهر کوهدشت در لحظه تحویل سال با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح،سفره هفت سین،سیاه چادر و عرضه غدا بومی و محلی برای همشهریان و مسافران نوروزی در ایام عید از جمله این برنامه‌هاست.

وی با بیان این که تعداد ۴۰۰۰ هزار نسخه برشور حاوی اطلاعات لازم در خصوص اطلاع رسانی آماده توزیع شده است تصریح کرد: راهنمایان ویژه گردشگران و مسافران نوروزی با همکاری جمعیت هلال احمر و شهرداری آماده خدمت رسانی به مراجعان به شهرستان خواهند بود.

وی در رابطه با بازدید از موزه مردم شناسی کوهدشت بیان داشت:در کلیه ایام نوروز از ساعت ۷ صبح الی ۱۷ عصر موزه مردم شناسی پذیرای علاقه مندان به بازدید از موزه خواهد بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوهدشت از استقرار واحدهای راهنما در ورودی شهر کوهدشت و منطقه تفریحی داوود رشید،پارک جنگلی بلوران،امامزاده شاه محمد خبر داد و افزود: این ستاد ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به متقاضیان است.

وی در خصوص واحدهای اقامتی شهرستان یادآور شد:با فرا رسیدن ایام تعطیلات عید نوروز در کلیه واحدهای اقامتی شهرستان از جمله هتل آزادی،مهمانسرا ولی عصر،هتل درب گنبد آماده پذیرایی از مهمانان نوروری خواهیم بود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با چه رویی مهمانانتان را به مشاهده میر ملاس می برید با کدام جاده حتی مالرو. که غارتگران محلی تمام جاده را با تراکتور جهل ونادانی شخم زده اند .خدایا چرا این آثار را در سرزمین کوهدشت قرار دادی و در یکی از روستاهای دور دست اصفهان وشیراز قرار ندادی تا بهترین تفریح گاه وموزه را در کنار آن بنا کنند طرف سخن ما مسئولین مربوطه هستند

  2. سلام

    چرا اسکن اون برشورهاتونو در فضای مجازی (مثلا همین سایت) نذاشتین؟

    بی تعارف بگم، ۹۹% مردم ایران نمیدونن کوهدشتی وجود داره. حتی خود ما کوهدشتیها هم نمیدونیم اماکن تاریخی تفریحی که داریم کجا هستن. این وسط نقش اطلاع رسانی مهمه و خوشبختانه فضای مجازی بدون هیچ هزینه ای میتونه کارگشا باشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.