تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

مسافران نوروزی درایام سفرتوصیه های پلیس را جدی بگیرند

  • کد خبر : 96137
  • 01 فروردین 1396 - 17:23

فرمانده انتظامی استان با بیان این که پلیس درایام نوروزجهت خدمت رسانی به شهروندان و گردشگران نوروزی آمادگی کامل را دارا است گفت: مسافران نوروزی درایام سفر توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

 

به گزارش میرملاس، سردار محمد قنبری روز سه شنبه درجمع خبرنگاران با بیان این که تمهیدات ترافیکی لازم با همکاری نهادهای مسئول انجام شده است اظهارکرد: در این راستا نیز مردم ومسافران در حین رانندگی باید نکات ایمنی درسفر را رعایت نمایند.
وی با اشاره به مضاعف بودن گشت های انتظامی برآمادگی صد در صدی پلیس در طرح نوروزی تاکید کرد وافزود: پلیس استان لرستان در طرح نوروزی تا پایان تعطیلات، آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران است.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که بیش از ۱۰۰ ایستگاه پلیس در تفرجگاه ها و اماکن پرتردد جهت ایجاد امنیت و خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی مستقر و درساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات می باشند، بیان کرد: از مسافران نوروزی در خواست می شود مکان هایی را که ایستگاه های پلیس در آنها مستقر بوده را برای استراحت و اسکان انتخاب کنند.
سردار قنبری با بیان این که افراد سابقه دار تحت نظر پلیس هستند اضافه کرد: در این خصوص هماهنگی های خوبی با دستگاه قضا انجام شده است که در ایام نوروزهیچ گونه مرخصی به این قبیل مجرمان داده نشود.
وی ادامه داد: شهروندان چنانچه قصد سفر دارند منازل خود را به دستگاه های ایمنی مجهز وهمسایگان و پلیس محل را در جریان بگذارند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.