تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

قربانی: آموزش و پرورش لرستان در ۶ روز نخست سال جدید، پذیرای ۵۲ هزار و ۹۱۲ مهمان نوروزی بوده است

  • کد خبر : 96186
  • 07 فروردین 1396 - 12:31

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان از پذیرش و اسکان ۵۲ هزار و ۹۱۲ مهمان نوروزی در ۶ روز نخست سال ۹۶ خبر داد.  علی قربانی با اعلام این خبر افزود: این تعداد مهمان نوروزی در قالب ۱۴ هزار و ۷۱۴ خانوار تعطیلات امسال را در اماکن گردشگری لرستان […]

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان از پذیرش و اسکان ۵۲ هزار و ۹۱۲ مهمان نوروزی در ۶ روز نخست سال ۹۶ خبر داد.
 علی قربانی با اعلام این خبر افزود: این تعداد مهمان نوروزی در قالب ۱۴ هزار و ۷۱۴ خانوار تعطیلات امسال را در اماکن گردشگری لرستان سپری کرده‌اند.
 وی خاطر نشان کرد: تا ساعت ۲۴ روز ششم فروردین ماه تعداد ۵ هزار و ۱۲۰ مسافر در قالب یک هزار و ۴۲۶ خانوار در ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده‌اند.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان در ادامه اطلاع رسانی دقیق را یکی از راهبردهای ستادهای اجرایی خدمات سفر عنوان کرد و گفت: به‌منظور رفاه مهمانان نوروزی و تسهیل در دسترسی آنان به مراکز اسکان درمبادی ورودی شهرها و مناطق مختلف شهر تبلیغات مختلفی صورت گرفته تا مهمانان نوروزی بتوانند در کمترین زمان ممکن به مراکز اسکان دسترسی پیدا کنند.
وی در ادامه به چاپ و انتشار ویژه نامه چشم‌انداز فرهنگ اشاره کرد و گفت: این ویژه‌نامه با محوریت ستاد اجرایی خدمات سفر در تیراژ ۵ هزار نسخه بین پایگاه‌های اسکان شهرهای مختلف توزیع‌شده است.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96186

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.