تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

«دوستی» خطاب به «فردی بیرانوند»: در چیدمان برخی از هیات های برگزاری انتخابات پیش رو، شایعاتی در شهر به گوش می رسد/ در راستای جلب اعتماد دوباره ی مردم بکوشید

  • کد خبر : 96207
  • 09 فروردین 1396 - 11:03

بهنام دوستی/ میرملاس: بسم الله الرحمن الرحیم فرماندار محترم شهرستان کوهدشت، جناب آقای فردی بیرانوند با سلام و تحیات مساله ی انتخابات، در سالیان پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، همواره یکی از اساسی ترین دغدغه های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بوده است و […]

بهنام دوستی/ میرملاس:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرماندار محترم شهرستان کوهدشت، جناب آقای فردی بیرانوند
با سلام و تحیات
مساله ی انتخابات، در سالیان پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، همواره یکی از اساسی ترین دغدغه های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بوده است و ملت شریف ایران اسلامی به دفعات به سخنان آن دو بزرگوار مبنی بر اهمیت سلامت انتخابات و حضور پر شور مردم پای صندوق های رای، گوش جان سپرده اند. آنگونه که مطلع هستید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انتخابات را وسیله ی بالا بردن توان کشور دانسته و همواره تاکید کرده اند که انتخابات ابزاری برای قدرت طلبی اشخاص سیاسی نبوده و نیست.

اینک که به زمان برگزاری دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک می شویم، شاید قرائت مرقومه ی شهروندی ناامید از اوضاع سیاسی شهرستان کوهدشت چندان خالی از لطف نباشد. بی شک حضرتعالی اگر شبهات و حواشی انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی را که در هفتم اسفندماه ۹۴ در حوزه ی انتخابیه ی کوهدشت و رومشگان برگزار گردید، همچون ما به چشم خویشتن ندیده باشید، کم و بیش چیزهایی شنیده و یقینا به این نکته نیز پی برده اید که عملکرد به دور از انصاف و عدالت و اخلاق مجریان وقت انتخابات مجلس دهم، چگونه از مردم این دیار سلب اعتماد کرد؛ اعتمادی که اگر امثال حضرتعالی در جهت رفوی آن اقدامی ننمایید، یحتمل سال ها در همین حال محتضر باقی خواهد ماند. در آن “سال بد” که این حقیر معتقدم بنیان آن حواشی از بی تدبیری دولت یازدهم نشات می گرفت، عده ای با عملکردی نه شفاف که گل آلود و شبهه برانگیز از مردم یکی از سیاسی ترین و انقلابی ترین شهرستان های کشور سلب اعتماد کردند. عده ای اعتمادمان را چنان به باد غارت گرفتند که ترکان خوان یغما را ! و صد البته دردناک تر از همه ی آن اتفاقات، قاه قاه همان عده به ریش مردم این دیار بود.

اما جان کلام اینکه حضرتعالی به عنوان مجری انتخابات آتی، به یقین تمام این حرف و حدیث ها و سخنان مشابه را نکته به نکته و مو به مو شنیده اید و به درستی می دانید که در آزمون پیش رو تا چه اندازه وظیفه ی سنگینی بر عهده خواهید داشت؛ وظیفه ای که اگر به نحو احسن ادا گردد، می تواند مهر تاییدی بر سوابق و تجارب پیشین شما باشد و چنانچه خدایی ناکرده با لغزشی هرچند ناچیز همراه شود می تواند نوک پیکان ابهامات و اتهاماتی که پیرامون شخصیت سیاسی مجریان انتخابات مجلس دهم کوهدشت به گوش می رسید را این بار متوجه شما سازد.

فرماندار محترم استحضار دارند که با توجه به چیدمان برخی از هیات های برگزاری انتخابات پیش رو، شایعاتی در شهر به گوش می رسد که از شباهت نحوه ی انتخاب اعضای شورای شهر آتی به انتخابات هفتم اسفند ۹۴ حکایت دارد که حقیقتا با توجه به سوابق برخی از اعضای هیات های مربوطه، داشتن چنین اضطراب و دلهره ای برای شهروندان شهرستان کوهدشت چندان بی پایه و اساس نمی نماید. هرچند همه ی ما می دانیم که شخص فرماندار در انتخاب برخی از اعضای هیات های برگزای انتخابات اختیاری نداشته و ندارد، لکن با توجه به توان مدیریتی شما و همچنین سوابق درخشانتان در سایر نقاط این مرز و بوم صمیمانه از شما خواستاریم که در جهت هرچه سالم تر برگزار کردن انتخابات شورای اسلامی شهر کوهدشت از هیچ کوششی فروگذار ننمایید که هم اقدامی در راستای جلب اعتماد دوباره ی مردم شهرستان کوهدشت به مجریان انتخابات صورت گرفته باشد و هم برگ زرین دیگری باشد در دفتر سوابق درخشان حضرتعالی.

در پایان نیز چنانچه با مرقومات خویش آن خاطر عالی را مکدر نموده ام پوزش می خواهم. به راستی که باید مردم این دیار را در نگارش سخنانی از این دست محق بدانید که المومن لا یلدغ من جحر واحد مرتین.  «پیامبر اکرم (ص)»

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 24در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۴
  1. اسماعیل دوستی آنقدر آدم بزرگی است که هر بچه ای با کنایه و متلک به او میخواد برای خودش شهرت دست و پا کنه

  2. سلام. ذکر منبع بد نیست.

  3. آقا بهنام
    پاراگراف اول به شما و پدر محترمتان نمی خورد

  4. خانم ناشناس! نگارنده بسیار زیبا ومنطقی به دغدغه اصلی مردم کوهدشت اشاره کرده است در ضمن شهرت آقای اسماعیل دوستی پیشکش شماها که دردوره قبل شوراها خودتان را به ۳۰۰هزار تومان فروختیدوبه تهران رفتید و۲۰روز درتهران ماندید یعنی روزی ۱۵هزار تومان درضمن درنامه بالا اسمی از مهندس دوستی برده نشده است اگر به خودتان شک دارید مشکل از خودتان است توصیه می کنم به یک روانشناس مراجعه کنید

  5. درود بر استاد کرم دوستی برای فرزند مفید وحقگویی که تربیت کرده است بسیار جالب نوشته است

  6. مگر پست قانونی دوستی در انتخابات چیه که به نماینده دولت در یک شهر تذکر می دهد ایشان خودش یه کاندید شورای شهر است مردم به آقای روحانی رای دادند.نه اینکه بعضی ها که در پیروزی ایشان نقشی نداشته خود را میدان دار همه چیز بدانند و از این موقعیت به دست آمده فرصت طلبی کنند.

  7. حرف حق جواب ندارد

  8. با سلام
    از اینکه شاهدیم در شهر مان جوانان خوشفکر ،شجاع و دلسوز به نظام ،دغدغه برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابابات که
    و صد البته بدور از حرف حدیثی که انتخابات قبلی در پی داشت را نسبت به مقام محترم اجرایی شهر جناب اقای فردی بیرانوند که از شخصیت های کاردان و توانمند و باتجربه گوشزد می نمایند باید به فال نیک گرفت و قدر دان همچین عزیزانی بود .جلب اعتماد و برطرف نمودن هر شبهه ای که در مشارکت بیشتر طیف های مختلفی و احاد مردم جهت برگزاری با شکوهتر انتخابات که توصیه اکید مقام معظم رهبری می باشد و ظیفه شرعی و قانونی مسولین محترم برگزار کننده انتخابات است .که با فضل خدا امیدواریم شاهد انتخابات با شکوهی باشیم .

  9. یه کمی شفاف تر حرف هاتو میزدی بهتر بود

  10. احسنت ناشناس

  11. باعرض سلام خدمت تمام عزیزان و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت میرملاس .اینکه در اسفند ٩۴چه برسر شهرستان کوهدشت ومسائل سیاسی آن گذشت برکسی پوشیده نیست برخی دوستان که با نام ناشناس کامنت هایی درج کرده اند نام ونشانشان بر کسی پوشیده نیست آقایان مهندس را می گویم نه مهندسی که علم مهندسی خوانده است آنان که استاد حرکات مهندسی هستند خانواده استاد دوستی از بی منت ترین خانواده های کوهدشت هستند و خوشبختانه تا کنون خود را به نام ونان نفروخته اند هر چند برخی مواقع از روی نفهمی مورد غضب و نامهربانی برخی کج فهمان قرار می گیرند اما شکستن و به غارت بردن قلم و تفکر کار ساده ای نیست خوشحالم که جوانی دانا و بابصیرت چنین قلم شیوا و رسایی دارد .دوستان عزیز برخی ها معتقدند اصلاحات و اصلاح طلبی ارثیه پدرشان هست هرچند تاریخ خود گواه بر این قضیه است که هیچ گاه نه اصلاح طلب بودند و نه اصولگرا و هر زمان جهت باد بر وفق مراد باشد بادبان ها را در آن مسیر برپا می کنند و سوار بر موج مردم می تازند .همیشه در طول تاریخ افراد بی منت و افرادی که یاد گرفته اند روی پای خود با یستند مورد غضب برخی نان به نرخ روز خور قرار گرفته اند .هر چند درختان تنومند غم باد وباران ندارند حتی اگر باد با غرض و ناجوانمردی برسرشان بوزد .درود خدا بر آناننی که با فکر و اندیشه ای سنجیده و مانا در مقابل کج فهمی ها و ناراستی ها مردانه و بی منت ایستاده اند .دوستان عزیز ناشناس و دیگر دوستان عزیز آنچه عیان است چه حاجت به بیان است مردم کوهدشت از لحاظ سیاسی افسرده و دل آزرده شده اند که دلیلش دستپخت های بی خردانه برخی افراد است که خود را دقیقا به نام ونان فروخته اند .دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است .

  12. دوست عزیز استاد دوستی به مراتب خوشنام تر و صاحب اسم تر از برخی افراد هستند که نامشان را اوردید

  13. چقدر حرف حق برای بعضی ها سخت است .درود بر بهنام دوستی

  14. درود بر قلم شیوا شما واقعا حرف دل همه مردم کوهدشت رو ردی بازم میگم درود بر شجاعت و بزرگی شما

  15. دورود بر بهنام دوستی عزیز..

  16. آفرین.واقعا حرف دل ما رو زدی

  17. خدایا کجا بریم از دست دوستی..از تهرانم ولمون نمیکنه..بابا مهندس بزرگوار استاد دستت پیش مردم رو شده چرا دست و پا میزنی..امین جان درج کن.

  18. درود بر بهنامِ دوستی عزیز وقلمِ توانایش.در عجبم از اینکه در این جامعه اظهار نظر دلسوزانه وپیشنهاد یک فرهنگی جوان تحصیل کرده و با نجابت برمذاق برخی خوش نمی آید باکمی سعه ی صدر می توانیم در راستای رسیدن به شهروند خوب ومطالبه گر وجامعه ی سالم گام برداریم .

  19. سلام بر این برادر خوب و فهمیده. خیلی ساده گفته چرا شما مشکل خودتون را گردن نگارنده می اندازید گفته آقای فرماندار در شهر کوهدشت انتخابات قبلی دزدی شده و نماینده به نا حق الان نماینده مردم است. این انتخابات لطفا نگذارید دزدی کنند. همین ال عاقل فی الاشاره. اللیوه فی المیرکو

  20. با سلام
    نکته اول: تیتری که میرملاس انتخاب کرده بگونه ای است که اگر کسی متن خبر را نخواند گویا اسماعیل دوستی فرماندار ار خطاب قرار داده است که کاری پسندیده نیست
    نکته دوم: تا جایی که بنده پرس و جو کرده ام چیدمان اعضای هیات اجرایی برخلاف انتخابات قبلی مورد پسند عموم واقع شده است.
    نکته سوم: اگر جناب بهنام دوستی کاندیدای شورای شهر شده سایت میرملاس نباید از قول یک نامزد انتخاباتی (که حقی برابر با سایر نامزدها دارد) قبل از زمان تبلیغات مطلبی را که جنبه تبلیغاتی دارد منتشر نماید.

  21. باسلام محضر همه.امیداست کوهدشتیان و اهالی برگزارکننده ی انتخابات با فراغ بالی همه جانبه به استقبال ماه ضیافت الهی که سرشار از رحمت و عطوبت رب جلیل است ، بروندو الغوثهای لیالی قدر را از عمق وجود به درگاه حضرتش عرضه دارند.

  22. چه خوش است همه عزیزان از بردن نام شریفشان امتناع نورزند تا بیشتر باهم آشنا شویم.بسیار ممنون میشویم.

  23. جناب من !آقای بهنام دوستی برای شورای شهر کاندید نشده است فقط دغدغه برگزاری انتخابات پیش رو را دارد تامثل انتخابات گذشته آرای مردم به تاراج نرود

  24. دوستی و ملکشاهی پارسال اونجوری امسال اینجوری البته چون تقوا رخت بر بسته این جمله تازه انرژی به خودشون و نزدیکانشان می دهد مثل ض

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.