تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

رحیمی : دولت تلاش می کند زمینه رشد و توسعه استان لرستان را مهیا کند

  • کد خبر : 9638
  • 04 مهر 1391 - 8:06

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به برخی محرومیت‌های استان لرستان از انجام سفری در آینده نزدیک به این استان خبر داد و گفت: در این سفر در خصوص مشکلات و موانع استان بحث و تصمیم گیری خواهد شد. محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور ظهر دیروز(دوشنبه) در جلسه مجمع نمایندگان […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به برخی محرومیت‌های استان لرستان از انجام سفری در آینده نزدیک به این استان خبر داد و گفت: در این سفر در خصوص مشکلات و موانع استان بحث و تصمیم گیری خواهد شد.

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور ظهر دیروز(دوشنبه) در جلسه مجمع نمایندگان استان لرستان، اظهار داشت: دولت تلاش می‌کند زیرساخت‌های لرستان را فراهم و زمینه رشد و توسعه این استان را مهیا کند.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به برخی محرومیت‌های استان لرستان از انجام سفری در آینده نزدیک به این استان خبر داد و گفت: در این سفر در خصوص مشکلات و موانع استان بحث و تصمیم گیری خواهد شد.

در این جلسه نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح مشکلات و گرفتاری‌های استان، دیدگاه‌ها و پیشنهاداتی را برای تغییر وضعیت فعلی استان و ارتقاء وضعیت معیشتی مردم مطرح کردند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. اقای رحیمی .کی تورا بخدا مردم لرستان را چی فرض کردید چرا به این مردم فقط وعده میدهید ۶ سال از اغاز بکار جاده چها رخطه خرم اباد -کوهدشت می گذرد چند جوان این شهرستان در این جاده کشته شدند چندهزار جوان بعلت بیکاری در تهران اواره اند چندین نفر در بیمارستان بدون امکانات کوهدشت در مظلومیت تلف شدند . محرومیت کی به پایان میرسه این هم سال اخر دولت دو ماه دیگه تب انتخابات وفراموشی وعده ها ودولت جدید ووعده های جدید ………….

  2. جا دارد از آقای محمدزاده تشکر کنم که چند بار باعث شده که نمایندگان لرستان با رئیس جمهور و معاون اولش جلسات خصوصی برگزار کنند که تا حالا همچین اتفاقی برای نمایندگان استان پیش نیامده بود که به این راحتی با رئیس جمهور جلسات خصوصی داشته باشند.

  3. اولا دست اقای محمدزاده درد نکنه اما همین قدر بدونین نماینده اگه قوی باشند اویزون این اون نمیشه

    • آقای حسینی عزیز اولا این بار اول نیست که این جلسات را دارن تا جاییکه من اطلاع دارم قبل از اینکه آقای ملکشاهی بیایند آقای محمدزاده چند تا از این جلسات را اجرا کرده بود.
      ثانیا از کجا معلومه که نمایندگان آویزون این اون شدن.خود محمدزاده باعث و بانی این کار شد تا شاید یکم از مشکلات استان مرتفع بشود.
      ثالثا اگر کسی برای رفع مشکلی پا پیش میگذارد بعضی افراد متاسفانه طوری برخورد میکنند که یارو بی خیال میشه
      رابعا اگر نماینده آویزون آقای محمدزاده شده باز دمش گرم که از هر طریقی می خواد کاری کنه که مشکلات را حل نماید.
      آقای حسینی اینو بدون که یک نفر (چه نماینده،فرماندار،مدیر ادارات و…)به تنهایی کاری از پیش نمیبرد مگر اینکه همگی به هر نحوی که می توانیم کمک نماییم.حالا اگر کسی کاری از دستش بر نمی آید الکی جو را خراب نکند و منتظر بماند ببیند دیگران چکار می کنند.

  4. جلسات فاقد خروجی لازم وراهگشا میباشند متاسفانه اعتبارات عمرانی سال ۹۱ به استان خبر از رفع لرستان نمیدهد ./

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.