تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

«نصراله بازگیران» نمونه یک مدیر موفق و بابرنامه/ گزارش تصویری فعالیت ها در آموزش و پرورش عشایری لرستان

  • کد خبر : 96413
  • 23 فروردین 1396 - 22:16

آموزش و پرورش منطقه عشایری لرستان بنا به ضرورت بافت عشیره ای وسیع ترین منطقه آموزشی استان است که مسئولیت خدمات رسانی آموزشی و پرورشی به فرزندان عشایر را به عهده دارد. از جمله نقاط قوت این منطقه کمک به فرزندان مناطق محروم و عشایر و حضور در تمامی نقاط کمتر توسعه یافته و عشایری استان […]

آموزش و پرورش منطقه عشایری لرستان بنا به ضرورت بافت عشیره ای وسیع ترین منطقه آموزشی استان است که مسئولیت خدمات رسانی آموزشی و پرورشی به فرزندان عشایر را به عهده دارد. از جمله نقاط قوت این منطقه کمک به فرزندان مناطق محروم و عشایر و حضور در تمامی نقاط کمتر توسعه یافته و عشایری استان و همراهی در مسیر کوچ عشایر تا استان های دیگر است.

«نصراله بازگیران» رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری لرستان از مدیران توانمند، منظم و با برنامه آموزش و پرورش لرستان است که از بدو شروع فعالیت خود به عنوان مسئول اداره عشایری با خلاقیت و ابتکار توانسته است که تحولی در این اداره ایجاد کند.

لازم به ذکر است که جناب آقای بازگیران مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و ۲۹ سال سابقه خدمت دارد. ایشان از نیروهای اصلاحطلب استان است که از  مرداد ماه ۹۳ به عنوان رئیس این اداره منصوب شده است.

این منطقه با احتساب نیروهای اداری و سرباز معلم  حدود ۷۰۰ نفر پرسنل دارد. آموزش و پرورش منطقه عشایری دارای حوزه وسیع جغرافیایی می باشد به طوری که از   غرب و شمال غربی با استان های کرمانشاه و ایلام و از طرف جنوب و جنوب شرقی با استان های ایلام، خوزستان و مناطق بختیاری مشغول خدمات رسانی آموزشی و پرورشی به فرزندان عشایر می باشد.

در ادامه گزارش تصاویری از فعالیت های «نصراله بازگیران»مدیر نمونه این اداره ارائه می شود.

۱- تعامل ، رایزنی و جذب کمک های خیرین در زمینه هایی همچون ساخت مدرسه، وسایل گرمایشی، البسه، کیف، کفش، لوازم التحریر، وسایل کمک آموزشی و … .
خیرین در سال تحصیلی ۹۶/۹۵؛  ۱۴۰ میلیون تومان به اداره آموزش و پرورش عشایری لرستان کمک نموده اند.

 

 

 

 

 

 

۲- برگزاری نشست ها و جلسات با مسوولین استانی

 

 

 

 

 

۳- ساخت ۴۲ کلاس درس در قالب ۲۷ آموزشگاه

 

 

 

 

۴- برگزاری ویژه مراسمات در مناطق عشایری با همکاری ارگانهای دیگر

 

 

۵- برگزاری جلسات مدون با همکاران اداری و آموزشی با هدف کیفیت بخشی به امر اموزش و انجام هماهنگی در راستای اجرای برنامه های مدیریتی.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. دستشون دردنکه خیلی ممنون.
    این همه شهیدوالامقام توکوهدشت ولرستان هستش!!!!!! مگه شهیدباشهیدفرق میکنه که اسم شهیدوالامقام باکری روگذاشتن رو این مدرسه؟؟؟؟

  2. سلام خدمت جناب بازگیران عزیز
    اینجانب نادر ناصری از کارمندان در اداره کل آموزش و پرورش هستم (چند سالی هست که در معاونت متوسطه اداره کل مشغولم) و ۲۵ سالی هم سابقه خدمت دارم. نظر دارم که برای اداره عشایری انتقالی بگیرم.
    نظر شما در این زمینه چیست؟ چه توصیه ای برای بنده دارید. کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دارم و متوسطه اول تدریس کرده ام.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.