- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

«نصراله بازگیران» نمونه یک مدیر موفق و بابرنامه/ گزارش تصویری فعالیت ها در آموزش و پرورش عشایری لرستان

آموزش و پرورش منطقه عشایری لرستان بنا به ضرورت بافت عشیره ای وسیع ترین منطقه آموزشی استان است که مسئولیت خدمات رسانی آموزشی و پرورشی به فرزندان عشایر را به عهده دارد. از جمله نقاط قوت این منطقه کمک به فرزندان مناطق محروم و عشایر و حضور در تمامی نقاط کمتر توسعه یافته و عشایری استان و همراهی در مسیر کوچ عشایر تا استان های دیگر است.

«نصراله بازگیران» رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری لرستان از مدیران توانمند، منظم و با برنامه آموزش و پرورش لرستان است که از بدو شروع فعالیت خود به عنوان مسئول اداره عشایری با خلاقیت و ابتکار توانسته است که تحولی در این اداره ایجاد کند.

لازم به ذکر است که جناب آقای بازگیران مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و ۲۹ سال سابقه خدمت دارد. ایشان از نیروهای اصلاحطلب استان است که از  مرداد ماه ۹۳ به عنوان رئیس این اداره منصوب شده است.

این منطقه با احتساب نیروهای اداری و سرباز معلم  حدود ۷۰۰ نفر پرسنل دارد. آموزش و پرورش منطقه عشایری دارای حوزه وسیع جغرافیایی می باشد به طوری که از   غرب و شمال غربی با استان های کرمانشاه و ایلام و از طرف جنوب و جنوب شرقی با استان های ایلام، خوزستان و مناطق بختیاری مشغول خدمات رسانی آموزشی و پرورشی به فرزندان عشایر می باشد.

در ادامه گزارش تصاویری از فعالیت های «نصراله بازگیران»مدیر نمونه این اداره ارائه می شود.

۱- تعامل ، رایزنی و جذب کمک های خیرین در زمینه هایی همچون ساخت مدرسه، وسایل گرمایشی، البسه، کیف، کفش، لوازم التحریر، وسایل کمک آموزشی و … .
خیرین در سال تحصیلی ۹۶/۹۵؛  ۱۴۰ میلیون تومان به اداره آموزش و پرورش عشایری لرستان کمک نموده اند.

 

 

 

 

 

 

۲- برگزاری نشست ها و جلسات با مسوولین استانی

 

 

 

 

 

۳- ساخت ۴۲ کلاس درس در قالب ۲۷ آموزشگاه

 

 

 

 

۴- برگزاری ویژه مراسمات در مناطق عشایری با همکاری ارگانهای دیگر

 

 

۵- برگزاری جلسات مدون با همکاران اداری و آموزشی با هدف کیفیت بخشی به امر اموزش و انجام هماهنگی در راستای اجرای برنامه های مدیریتی.