تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رئیس شعبه موسسه اعتباری توسعه شهرستان کوهدشت:موسسه اعتباری آرمان “تعاونی وحدت” با موسسه توسعه ادغام شد

  • کد خبر : 96509
  • 28 فروردین 1396 - 19:53

موسسه مالی و اعتباری آرمان و زیرمجموعه‌های آن تحت نظارت بانک مرکزی هستند

نادر دوستی پور رئیس شعبه موسسه اعتباری توسعه شهرستان کوهدشت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ‌میرملاس اظهار داشت: موسسه اعتباری توسعه “آرمان تعاونی وحدت” جزء اولین موسسات پولی کشور می باشد که با مجوز رسمی از بانک مرکزی اقدام به ایجاد دفاتر خود در سراسر کشور نمود.

دوستی پور با اشاره به تعویض تابلوی موسسه آرمان تصریح کرد: به دلیل مشابهت نام این موسسه با موسسات دیگر از این به بعد موسسه آرمان “وحدت” با موسسه اعتباری توسعه ادغام و فعالیت خود را همچون گذشته بدون هیچ مشکل مالی ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد:در حال حاضر تعویض و نصب تابلو موسسه با مجوز پلیس امنیت کشور انجام گرفته است.

به گزارش میرملاس، به نقل از روابط عمومی موسسه آرمان، بحث ادغام دو موسسه اعتباری توسعه و آرمان(تعاونی وحدت) از سال پیش با انتصاب دکتر اسماعیل لله گانی به عنوان مدیرعامل موسسه توسعه آغاز گردیده بود و با توجه به تفاهمنامه انجام شده بین موسسه توسعه و موسسه آرمان(تعاونی وحدت) ادغام این دو موسسه  به مرحله اجرایی شدن در آمده است. گفتنی است موسسه اعتباری آرمان (تعاونی وحدت) با وجود بیش از ۱۴۰ شعبه در سراسر کشور و دارا بودن منابع زیادی یکی از بزرگترین و موفق ترین تعاونی های اعتباری کشور می باشد و همچنین موسسه توسعه به عنوان قدیمی ترین موسسه اعتباری کشور به عنوان یکی از با ثبات ترین بنگاه های اقتصادی ایران بحساب می آید.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96509

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۳
  1. باتشکرازموسسه توسعه من باخیال راحت پولمواونجاگذاشتم وماه به ماه سودش رومیگیرم درضمن برای اون عده ازمردم که درجریان نیستم بگم اون آرمان که برشکست شده موسسه آرمان البرزایرانیان که با این موسسه فرق داره

  2. با سلام ضمن تشکر. از اطلاع رسانی سایت وزین میرملاس،از جناب آقای دوستی‌پور تشکر میکنم . پول من در این بانک سپرده شده و خیالم از این بابت راحت است

  3. سلام اقایه دوستی .چرا پولامون نمیدن .همش امروز فردا میکنن…؟؟؟؟!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.