تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

ططری: پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد آماده بهره برداری است

  • کد خبر : 96520
  • 26 فروردین 1396 - 12:32

به گزارش میرملاس دکتر منوچهر ططری رئیس دانشگاه پیام نور لرستان به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد اشاره کرد و گفت: این ساختمان در حال حاضر آماده بهره برداری بوده بطوریکه کلاس های تربیت بدنی این دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی در این مکان برگزار می شوند. دکترططری افزود: […]

به گزارش میرملاس دکتر منوچهر ططری رئیس دانشگاه پیام نور لرستان به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد اشاره کرد و گفت: این ساختمان در حال حاضر آماده بهره برداری بوده بطوریکه کلاس های تربیت بدنی این دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی در این مکان برگزار می شوند.

دکترططری افزود: برای اجرای راه دسترسی جدید سایت با توجه به اینکه راه قبلی مالک داشته تا کنون ۷۸۰۰ میلون ریال هزینه شده و برای محوطه سازی آن نیز تا کنون ۱۸۰۰ میلون ریال صرف شده است.

وی به واگذاری دهکده المپیک خرم آباد به اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و بیان داشت: بابت واگذاری این مجموعه بنا شده اداره کل ورزش و جوانان مبلغ یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان طی امسال به دانشگاه پیام نور پرداخت کند که در صورت پرداخت این مبلغ مشکلات پردیس پیام نور خرم آباد حل می شود .

ارتقا رتبه ۳۲ نفر نیروی رسمی و پیمانی دانشگاه پیام نور لرستان

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان به وجود ۲۷۰ نیروی کارمند اعم از نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی این دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: برای تبدیل وضعیت ۱۷ نفر از نیروهای قراردادی دانشگاه پیام نور لرستان که از طریق آزمون استخدام ادواری پذیرش شده اند پیگیری های لازم انجام شده است.

دکترططری به ارتقا رتبه ۳۲ نفر نیروی رسمی و پیمانی دانشگاه پیام نور لرستان بعد از گذشته ۱۰ سال اشاره کرد و افزود: همچنین با پیگیری های صورت گرفته برای ۱۰ نفر از نیروهای قراردادی حکم مدیریت صادر شد.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور لرستان دارای ۱۲۵ نفر عضو هیئت علمی بوده که شامل دانشیار، استادیار و مربی هستند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.