- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شهردار جدید کوهدشت انتخاب شد / محمد حسین پور منتخب شورای شهر

[1]

 

 به گزارش میرملاس نیوز ؛  پس از کش و قوس های فراوان شورای شهر کوهدشت محمد حسین پور را به عنوان شهردار جدید کوهدشت انتخاب کرد.

رستم محمدی از اعضای شورای شهر در گفتگو با خبرنگار میرملاس نیوز گفت : گزینه های زیادی را برای شهرداری داشتیم که تصمیم گرفتیم شهردار غیر بومی انتخاب کنیم که  ۴ گزینه ی شاخص را دعوت کردیم و برنامه هایش را ارائه دادند که پس از بررسی های لازم با اکثریت آرای اعضا محمد حسین پور را انتخاب کردیم.

وی همچنین اظهار داشت : حسین پور هم اکنون شهردار منطقه ی ۳ خرم آباد و در رزومه کاری خود حدود ۶ ماه سابقه سرپرستی شهرداری خرم آباد را دارد که در این مدت کارنامه ی خوبی داشته است مدرک وی مهندسی عمران و هم اکنون دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد جغرافیای شهری می باشد ،  امیدواریم هرچه سریعتر مراحل اداری و صدور حکم ایشان توسط استاندار محترم صادر گردد.

محمدی در ادامه بیان داشت : صبح امروز اکثریت اعضاء تصمیم گرفتیم با توجه به عدم تمایل سرپرست قبلی به ادامه کار ، کامران کوشکی را که ۳ دوره سابقه ی سرپرستی شهرداری کوهدشت را بر عهده داشته به عنوان سرپرست جدید انتخاب نموده و تا مدت قانونی شدن و آمدن شهردار جدید ایشان وضعیت شهرداری را به صورت عادی و نرمال درآورند.