تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

خجسته پور: رعایت اخلاق در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید مدنظر باشد

  • کد خبر : 96622
  • 29 فروردین 1396 - 9:57

  به گزارش میرملاس حبیب الله خجسته پور ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره نوجوان سالم اظهار داشت: اخلاق مداری لازمه بقای یک جامعه است و خدشه در اخلاق، سلامتی و شادی جامعه را به خطر می اندازد و نسل آینده را در مقابل آسیب های اجتماعی متزلزل می کند. وی افزود: دانش آموزان […]

 

به گزارش میرملاس حبیب الله خجسته پور ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره نوجوان سالم اظهار داشت: اخلاق مداری لازمه بقای یک جامعه است و خدشه در اخلاق، سلامتی و شادی جامعه را به خطر می اندازد و نسل آینده را در مقابل آسیب های اجتماعی متزلزل می کند.

وی افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید در نخستین روزهای حضور در مدرسه  با مولفه های سلامتی آشنا شوند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه شاد زیستن و شاد کردن باید ارزش باشد، افزود: علاوه بر ورزش باید به سمت شادی و شاد زیستن و نهادینه شدن این مولفه ها در سطح جامعه باشیم.

خجسته پور ادامه داد: ایجاد شادی های اجتماعی، جشنواره ها و کنسرت ها در سطح جامعه لازم است چراکه با شاد کردن جامعه جوانان و نوجوانان را از آسیب های اجتماعی احتمالی مصون خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: باید به دنبال جاذبه های اخلاقی باشیم و با قرار گرفتن در آستانه ۲ انتخابات ملی و محلی اخلاق را فراموش نکنیم.

خجسته پور در ادامه افزود: در تمام ابعاد باید پیشگیری را سرلوحه امور قرار دهیم و در این هجوم غیر فرهنگی به نوجوانان و جوانان، مانع تهدید آینده جامعه شویم.

وی با تاکید بر لزوم توانمندسازی نوجوانان و جوانان اظهار کرد: با وجود ابزارهای و تکنولوژی های ارتباطی مجازی که در دسترس نوجوانان و جوانان است ، بحث نظارت باید جدی گرفته شود.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری  لرستان به تناسب وجود تهدیدهای جامعه باید شیوه های توانمندی پیشگیری از آسیب ها را افزایش و متعالی کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش لرستان اقدامات قابل توجهی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته است، افزود: این امر مهم باید از بطن خانواده ها پیگیری شود تا نوجوانان در معرض خطر قرار نگیرند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96622

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.