- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رئیس سازمان ملی بهره‌وری به استان لرستان سفر می‌کند

[1]

به گزارش میرملاس، محمد خاکی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: رویا طباطبایی یزدی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران برای حضور در پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به استان لرستان سفر می‌کند.

وی افزود: سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه امسال پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد بهره‌وری توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد با اشاره به اینکه پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد افزایش بهره‌وری در استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی و نقش بهره‌وری در تحقق این امر همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد افزایش بهره‌وری برگزار می‌شود.

وی یکی از سخنرانان این همایش را رویا طباطبایی یزدی دانست بیان کرد: حجت‌اله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میر محمد صادقی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  و  پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران از دیگر سخنرانان این همایش هستند.