تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

منابع شهرداری‌ها افزایش می‌یابد/سیاست ما واگذاری امور به مردم است

  • کد خبر : 96688
  • 31 فروردین 1396 - 15:19

وزیر اقتصاد و دارایی از افزایش منابع مالی شهرداری های کشور در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش میرملاس، علی طیب نیا ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح پل جهادگران خرم آباد با بیان اینکه خوشحالم از اینکه امروز شاهد برگزاری همایش فرصت های اقتصادی در لرستان بودیم اظهار داشت: فرصت های سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران بررسی شد و توفیقات به دست آمده مرور شد.

وی با تاکید بر اینکه لرستان در تاریخ شکوهمند ایران همیشه استانی موثر بوده است و مردم آن مردمی سلحشور هستند که همیشه از ارزش های اسلامی، مرزهای شرف و عزت این ملت دفاع کردند که شایسته زندگی بهتری هستند گفت: دولت بنا دارد از همه فرصت ها برای این منظور استفاده کند.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه امروز آرامشی در اقتصاد کشور حاصل شده و تعاملات اقتصادی ما در یک چهارچوب معقول قرار گرفته است افزود: با این همدلی و همراهی در استان بین مقامات شهری و استانی در آینده شاهد پیشرفت های خوبی در استان خواهیم بود.

طیب نیا با بیان اینکه این پروژه چهارمین پلی است که در شهر خرم آباد در طی این دولت ساخته می شود و دومین پلی است که افتتاح می شود گفت: دولت بنا دارد امور را به مردم واگذار کند و در فعالیت ههای اقتصادی مردم باید مبنا باشند و در فعالیت های توسعه ای به شهرداری ها واگذار شده است.

وی گفت: در سال ۹۵ از محل منابعی که سازمان امور مالیاتی وصول می کند ۸۷ میلیارد در اختیار شهرداری های استان قرار گرفته تا در پروژه های شهری استفاده شود.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: سال ۹۶ قول می دهیم عدد قابل ملاحظه تری را در اختیار شهرداری ها قرار دهیم و منابع باید به سمت استان های کم برخوردار هدایت شود و این سیاست در حوزه منابع بودجه ای دولت و سیستم بانکی است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96688

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.