تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

نماینده کوهدشت: باید در آموزش و پرورش مدیران لایق و دلسوز خدمت کنند

  • کد خبر : 9671
  • 04 مهر 1391 - 18:48

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ الهیار ملکشاهی امروز ظهر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان افزود: هدف اصلی آموزش و پرورش انسان‎سازی است و اهمیت آن بیشتر ازهر سازمان و نهادی است.  نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: باید مدیرانی لایق و دلسوز در آموزش […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ الهیار ملکشاهی امروز ظهر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان افزود: هدف اصلی آموزش و پرورش انسان‎سازی است و اهمیت آن بیشتر ازهر سازمان و نهادی است.

 نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: باید مدیرانی لایق و دلسوز در آموزش و پرورش خدمت کنند.

 رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لرستان ۵.۲ درصد جمعیت کل کشور را در دارد باید مستثنی از اصل ۴۴ باشد، خاطر نشان کرد: ۴.۱ درصد بودجه کشور به استان اختصاص یافته که ۳۰۰ میلیارد تومان کمتر از سهم خودمان نصیب استان شده لذا یادآور می‌شوم که برای اعتلا و تعالی استان باید بودجه‎ها عادلانه توزیع شوند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از وضعیت فضاهای آموزشی در روستاهای لرستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر کلاسهای درس خیلی از مدارس روستایی لرستان  مخصوصا در شهرستان کوهدشت در “کانکس” برگزار می شود و این امر در زمستان سرد و ماههای گرم سال برای دانش آموزان قابل تحمل نیست.

ملکشاهی تصریح کرد: باید به مدارس روستاههای لرستان در این زمینه به شکل ویژه تری توجه شود.

 وی با بیان اینکه در دولت زحمات زیادی برای نوسازی و ساخت مدارس متقبل شده است، یادآور شد:  باید برای فرهنگیان نیز آرامش روانی و روحی توسط مسئولان ایجاد شود، بیان داشت: باید شرایط به گونه ای باشد که معلمان با آرامش سرکلاس حضور یابند چرا که در غیر اینصورت نتیجه لازم در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان به دست نخواهد آمد.

 ملکشاهی گفت: مسوولین استان طرح‏‎های بلندپروازانه و غیرقابل اجرا ارائه ندهند بلکه طرح‎هایی که اجرایی و عملیاتی می‎شوند ترسیم کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 55در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۵
  1. آقای ماکنعلی مانکن آموزش و پرورش استان لرستان بودن و هر مانکنی از اصلش زیباتر است امیدوارم که جناب آقای کلانتر هم بتوانند بهتر از گذشته در پرورش استعداد های این مرز و بوم قدم بر دارند.

  2. ازأقای ملکشاهی بخاطردغدغه های بجایش تشکرمیشود.امیداست هرجه زودترباتغییرات ساختاری درآموزش وبرورش کوهدشت این دغدغه هابرطرف شود.لازم به تذکراست کفته میشود۲نفرازکارکنان آموزش وبرورش کوهدشت رشته تحصیلی ابتدایی خودراغیرقانونی به رشته های دیکرتغییرداده انداین داریم امیداست بررسی شود.

    • انسان بزرگ را از آرزوها وبه قول خودت دغدغه هایش می شود شناخت
      دغدغه هایت کودکانه کوجک و…….هستند

  3. نماینده محترم سلام وعرض ادب
    به نظر بنده به عنوان یک شهروند تا الان بزرگترین ضربه روانی وروحی را جنابعالی به بدنه آموزش وپرورش در شهرمان وارد کرده اید از یک طرف حامیانت منتظر مدیریت ومعاونت وبدون انگیزه وازسوی دیگر مخالفان در ترس ماندن یا رفتن .

    • باور کنید همین طور است جناح بازنده دستش برا کار نمیره و جناح پیرو هم کشته مرده ی مدیریت اند و آن کس که بیشترین ضرر می کند اموزش و بچه های بی گناه این شهرستان است.اگه قرار به تغییر و تحول بود به قول معروف این تعطیلات تابستانی رو مگه بهتون گرفته بودند این هم یک برنامه ریزی نادرست که اصل و اساس مدیریت برنامه ریزی صحیح است.

    • تا انسانهای چون ماکنعلی و جناح مغلوب سر کارند اش همینه و کاسه همین

    • ازفرمایشات والفاظ گهربارتان می شود به دنبال رشته ریسمانی که وصلتان کرده به پریز برق

      باند بازی وجناح بازی رسید افسوس که از کاندید های قبلی وحال خودمان گناهکارتریم

  4. امیدوارم که فقط شعار نباشد وعمه ها وخاله ها در چینش نیرو موثر نباشند وپای لیاقت وکاردانی افراد در انتصابها به میان بیاید والا همان میشود که بود.

  5. باور کنید خودتان هم اذعان دارید که کسانی در این استان خصوصا کوهدشت به پست های مدیریت و معاونت می رسند که لیاقت او نو ندارن بعد از چند سال ما میگیم مشکل مدیران است مشکل از خود ماست که مدیر نالایق رو انتخاب می کنیم.

  6. سلام.خدا را شاهد میگیرم که بزرگترین ضربه ای که در طول ۲۱ سال خدمتم در اموزش و پرورش به اموزش در دانش اموزان دیده ام همین مهر امسال است که به قول دوستان جناح پیروز منتظر ریاست و جناح بازنده در اضطراب برکناری .به والله قسم من خود دبیرم و شاهدم که در مجتمع محل کارم هنوز مدارس ۹۹درصد تعطیلند و هنوز فرهنگیان فقط ابلاغ خود را به دست مدیران داده اند .اگر باور ندارید تا مستند در همین سایت اسامی مجتمع ها و دبیران غایب را بنویسم.

  7. اقای ملکشاهی که خودشان فرهنگی بوده اند باید بدانند دیگر ان زمان به پایان رسیده که از نیروهایی که قبلا امتحان پس داده اند استفاده نمایند. ان اقای …دهن پادروند و ان اقای … رشنو که پسر عمویش و کل دودمانش با امامی بود و تا چندی قبل انتخابات اسکورت قبادی بود و قبلا در اتاق شکایات اداره اموزش و پرورش در فکر کینه توزی با فرهنگیان بود دیگر زمان اینها به پایان رسیده است. به خدا خانواده بنده رای به ملکشاهی برای اصلاحات خوب داده ند

    • عبور آن آقای ….رشنو از امامی وقبادی برای آقای ملکشاهی مثل بمب صدا داشت و نگرانی بعضی ها از آن آقای…. رشنو از تدبیر و مدیر بودن ایشان می باشد- آموزش و پرورش رومشگان یک ویرانه است نیاز به مدیریت قوی وخلاق و سالمی همچون ایشان دارد

      • تمام مخالفان آقای ملکشاهی منتظرند که یک مدیریت ضعیفی مثلا مدیریت تیم آقای قبادی در رومشگان حاکم گردد(برنامه شگست و نارضایتی از ملکشاهی دارند؟)
        برنامه مخالفان ملکشاهی برای شکست ملکشاهی در آینده از رومشگان استارت می خورد بنابراین رومشگان نیاز به مدیر قوی مثل آقای … از رشنو دارد با تشکر

      • باور کنید من این آقا رو از نزدیک می شناسم خصوصیات ایشان ۱-مدیر به تمام معنا۲-توانا در امر مدیریت۳- آشنایی با امور آموزشی تمام مقاطع که حداقل در دو مقطع می دانم که اطلاعاتش از دو مسئول مقطع کنونی اداره بیشتر است۳-از همه مهمتر اصولگرا و مدافع حقوق فرهنگیان و دانش آموزان.
        دوستان اصلاح طلب نباید به خودشان اجازه دهند که ایشان را این گونه تخریب کنند زیرا چشم دیدن نامبرده را بر مسند مدیریت اداره اموزش و پرورش رومشکان رو ندارند.

        • اگر قسم شرعی بخوری که به حرف هایی که در بالا نوشتی اعتقاد داری باور میکنم.خوش دل چقدر ساده همه چیز را باور میکند .

        • یقین بدان موسم بگ تو خود اولی کسی هستی که به گفته هایت اعتقاد نداری .بیچاره چرا اخرت خود را با دروغ میسوزانی.انچه عیان است چه حاجت به بیان دارد.مگر رومشگان انقدر بزرگ شده که کسی کسی را نشناسد نه خیالت راحت راحت.همه این شخص رو میشناسن .نیازی به بدگویی و خوشگویی دیگران در باب وی نیست .حتی دوستان نزدیکش خوب در بابش میگن.در ضمن دیگر در بابش هیچ نمی نگارم چون بزرگش میکنیم . وخدا خوش ندارد

        • تا کور شود هر آنکس چشم مخالف خود را ندارد برکه جان آخر العمر خواهی خشکید.

        • ببین طرفدار ملکشاهی چی گفته:

    • همکار عزیز خیلی سعی کردی بند آب ندهی ولی افسوس برای شما وخوشحالی برا مردم عزیز که آخر سر خودت را لو دادی مطمئن باش شما هم در( آزمون فراجناهی بودن ) مردود شدی … دم خروس نمایان است تو در انتظار پستی مثل دیگران شجاع باش حرف دلت رابزن

  8. من خودم از رای دهندگان به حضرت عالی هستم جناب ملک شاهی
    امید وارم یک جمله خودت را ((( که کپی کردم ))) فراموش نکنی
    باید مدیرانی لایق و دلسوز در آموزش و پرورش خدمت کنند.

    • ای بابا شما عجب به جمله ایشان[باید مدیرانی لایق و دلسوز در آموزش و پرورش خدمت کنند.]گیر دادی .ایشان منظورش از این عبارت این بوده خودش این شعار فریبنده محقق نکنه بلکه دیگران …………………..!!!!!!!!!!!!!!

  9. امیدوارم منظور ایشان(جناب آقای ملکشاهی )) به طور جد عملی گردد اما آنچه دغدغه مردم شریف و آگاه شهرستان است انتخاب مدیرانی از جنس مردم دارای حسن شهرت وجاهت مردمی و شجاعت است بلکه با خدمتگزاری بی منت بتواند مرهمی بر آلام افراد ذیحق بگذارد و تسلیم خواسته های زرمداران و صاحبان ثروت و قدرت نشود و کلام آخر اینکه همه ما با فراز و نشیب های زندگی باز هم به میان مردم برمیگردم آنچه ماندنی است رضایت خلق الله است

  10. انشاءله که به اهداف والایتان که همان رفع مشکلات اقتصادی و رفاهی وفرهنگی مردم است برسین .با توکل بر خدا همیشه موفق می باشید

  11. جنا ب آقای ملکشاهی مردم امتحان خود را همیشه با نمره قابل قبول و در خور تحسین پس داده اند اکنون نوبت شماست با انتخاب مدیران دلسوز و از جنس همین مردم نه اون دسته از افرادای که به جای رسیدگی به مشکلات مردم نگران اتو ی کت و شلوار خود هستند

  12. این را بگم از کوزه همان بتراود که در اوست و یا اینکه چاهی که در آن آب نیست تو هی در آن آ ب بریز و یا از ماست که برماست ما تا خودمان (یعنی مردم) اصلاح نشویم در رفتار و … مخصوصا روادید اجتماعی فرهنگی اجل هم بیاید مشکلات حل نخواهد شد میبینید!

  13. هر چند که می دانم جناب آقای ملکشاهی فرصت این و ندارن که به این سایت سری بزنن اما بر عموم همشهریان عزیز باید به عرض برسانم که در خبر ها که امیدوارم شایعه باشد اخوی ایشان آقای علی مدد قرار است که به سمت مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان منصوب شود که این با سخنان آقای نماینده که در مراسم تودیع و معارفه اقایان ماکنعلی و کلانتر ایراد فرمودند منافات دارد چرا که ایشان:
    ۱l- قبلا سابقه مدیریت در زمان آقای قبادی در رومشکان آزمایش خوبی پس نداده اند حال با توجه به اوضاع متشنج اموزشی شهرستان به صلاح نیست که از این گزینه ی استفاده کرد چرا که آزموده را آزمودن خطاست.
    ۲-ایشان یکی از مدیرانی هستند() که باید کنار زده شوند و از نیروهای جوان و کارآمد استفاده کرد.
    ۳-خود اقای علی مدد اذعان به ناتوانی این مسئولیت بس خطیر در شهرستان کوهدشت دارند چرا که یکی از عوامل سست کننده پشتیبان های آقای ملکشاهی قطعا عملکرد ایشان می باشد که صلاح مملکت طرهان نیست که از وی بعنوان مدیر اداره فرهنگ شهرستان استفاده شود.
    مطالب ذکر شده مستند و مورد قبول عموم فرهنگیان منطقه رومشکان بوده و بدون هیچگونه غرض و سیاسی کاری عنوان شده است.الله اعلم

    • اهالی فرهنگ شما را به خدا کمتر در فکر تغییر در آموزش و پرورش وجابجایی باشید آقای ملکشاهی را بگذارید با اوقات فراغت برای توسعه و آبادانی منطقه کاری انجام دهد.—- کارهایی مانند شهرستان بودن رومشگان , تامین آب شرب و کشاورزی شهرستا ن و مناطق ,تاسیس بیمارستان, جذب اعتبارات عمرانی و………. واصلاح درآموزش وپرورش./

      • اصلاح در آموزش و پرورش یعنی تغیر و تحول در آموزش و پرورش .

      • دوست عزیز از شعار های شهرستان بودن رومشگان , تامین آب شرب و کشاورزی شهرستا ن و مناطق ,تاسیس بیمارستان, جذب اعتبارات عمرانی و………. کلا فریبکاری بود به عملکرد آموزش و پرورش و انتصابات نماینده محترم در این دستگاه انساز نگاه کنید می بینید حداکثر دغدغه نماینده محترم تغییرات بی پایه و گریه آور ایشان در آموزش و پرورش چقدر داد اهالی فرهنگ و دانش آموزان فدایی در آمده است . انصافا باید فقط از نماینده زرنگ !!! خواست که افراد باسواد و تحصیل کرده که به شما رأی داند کم نبودند چرا از آن بیچاره های فریب خورده استفاده نمی کند و …….؟!!!!!!

    • اقا یا خانم ۱۳۴۸ که مدعی العموم همه فرهنگیان شده ای لازم است در اظهار نظرات خود شخصیت افر اد را زیر سوال نبرید و به عنوان یک فرهنگی!!!!!!!!!!!!!!!!به دیگران توهین نکنید هرچند ازروی دلسوزی باشد به این می گن دوستی خاله خرسه!!!!!!!!!! شما می توانید مطالب و انتقادات خود را را با ادبیات بهتر و سنجیده تری به اطلاع نماینده محترم برسانید بدون اینکه در فضای مجازی مرتکب گناهی شوید .

      • متشکر.اما باور کنید این نظر شاید ۸۰٪فرهنگیان است.انشاءالله در پست و مقامی که گمارده می شن موفق باشند آرزوی ما پیشرفت و ترقی ایران اسلامی و لرستانی و آزاد و طرهانی آباد.

    • اولا:جناب عموم رومشکان لطف بنما در حوزه اختیارات خودت عزل ونصب کن به کوهدشت کاری نداشته باش وبعد برا نماینده بدهکار هفتاد ملت دلتان بسوزد جدا خودتان را جای ایشان بگذارید مغز انسان سوت میکشد ازاین همه مشاور
      پارلمانی خداوند به داد ت برسدنماینده.

  14. خنده ام میاد

  15. مثل اینکه مطالبات شهرستان کوهدشت در حد بخش رومشگان تنزل پیدا کرده خدا به ما رحم کند ………………………

  16. میشه آموزش وپرورش رو بیخیال شین
    نابودش کردین با باند بازی

    • دل سوز خیلی ساده ای .تمام پست ها روی کاغذ نوشته شدن.همت جمشیدی .خلی .حافظ.و…همه فکر میکنن رییسند در حالی رییس فقط یکی است بقیه هفته ایند به صورت قهر در خانه در را به روی …میبندند

  17. افت آقای شایسته سالار به مراتب بیشتر از دیگران است

  18. در جند سال گذشته مدیریت توانمند برادر نماینده را دیدیم ای کاش اول جند واحد ادبیات فارسی را پاس می کرد وطریقه جمله بندی را هم یاد می گرفتند بعد شایسته می شدند

  19. ای حقه باز بازم شروع کردی دوروغ گفتن تو نه به خودی اعتماد داری نه به غریبه ازخسیسی نمونه عالمی

  20. نوشته های بالا کلا از روی سیاست زدگی در آموزش وپرورش است سوگند به مقدسات مطمئن باشید آموزش نه تنها رشد نمی کند بلکه افت هم می کند بهترین راه نجات دوری از سیاست است که امری مهال است

  21. تا زمانی که معلمین درامر انتخابات فقط به خاطر یک پست ناچیز تقلب می کنند وضعیتی بهتر از این نباید انتظار داشت

  22. با سلام
    من اهل خرم آبادم اما به مسائل کوهدشت واقفم.
    بنظرم سیاسی و باند باز ترین شهر کشور کوهدشت است.فقط متعصب و لجباز.
    موفق باشید

  23. یادتان هست چه بلایی سر شیخ قبادی اوردید یا امامی راد بیچاره چه؟ حال نوبیت به بخت برگشته (ملکشاهی است)اسفندیاری که هیچ پس کمی هم به آخرت نظر بندازید. بفکر جوانان بیکار کوهدشت باشید که دارند اسیر اعتیاد و فقر و طلاق می شوند .از نماینده کار بخواهید نه باند و پست و مفام.بازهم شرمنده

  24. وقتی فرهنگ بعضیها اینقدر بایینه واینقدر کوته فکرند که رای گیری رافقط برای رسیدن به هدف شخصی دنبال میکنندوحتی به فکر اینده ی بچه های خودشون و شهرشون نیستندمعلومه که وضع شهر وجوانهاواین کارخونه های بیشرفته چی میشه مگه ففط خدا خودش حق خودخواههاروبذاره کف دستشون

  25. کاش آقای ماکشاهی هم همچون سایرنمایندگان گذشته شهرمثل اقای قبادی باندی عمل میکردتامدیران سراپاضعف لرزه براندامشان نیفتدمگرماکه ۲۵سال تدریس کردیم مردیم تاسف میخورم برای آن مدیران باندبازبی انگیزه که به خاطر۱۶۰تومن لرزه براندامشان می افتد.قسم بخون شهدابعدازگذشت۲۲سال امسال اولین سال است که احساس اجرای عدالت دارم.کاش نمایندگان گذشته شهرازایشان یادبگیرن حق به حقداررسیدبی عدالتی ها تبعیضهابرچیده شدامیدوارم حاج الهیارملکشاهی همچون دوران پرفروغش پیروزوموفق سربلندباشدباعث افتخارنه تنهالرستان بلکه کشوراست که چنین عزیزانی دارد انتخابات سوری راهمه بیاددارندنتوانست ازحق خودورای مردم حفاظت وصیانت کند

  26. فعلا که واسه طرفدارا خودش هم دراموزش و÷رورش جا کم اورده ودارن سراین حق مدیریت ومعاونت یابهتر بگیم حق بیکاری همدیگررامیکشن چه برسه به فکر بیطرفاباشند.اصلا این حق مدیریت ومعاونت اشتباه وبه ضرر معلمانی است که تدریس میکنند .زحمتش رومعلمها میکشن استراحتش رو معاونین میکنن تازه باید ۱۶۰تومان هم اضافه بگیرن.برای معلمان ابتدایی این واقعا قانون ناعادلانه ای است.چون ساعات کاری معلم ومعاون یک اندازه است وتدریس هم نسبت به معاونت سختتراست…کوگوش شنوا

  27. اگه انتخاب مدیریرو معاونها بر اساس باندبازی نیست بس براساس چیه لااقل بگن تاهمه بدانند/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.