تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

اولین گردهمایی روز معمار در شهرستان کوهدشت برگزار می شود

  • کد خبر : 96725
  • 02 اردیبهشت 1396 - 18:05

  اولین گردهمایی روز معمار با حضور صاحب نظران دانشگاهی، طراحان و فعالان حوزه معماری و شهرسازی و با سخنرانی سید رضا رزاز معمار و استاد دانشگاه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری امید شهرستان کوهدشت برگزار می شود .   به گزارش میرملاس، مرتضی گراوند دبیر اولین گردهمایی روز معمار در شهرستان کوهدشت اظهار داشت:این […]

 

اولین گردهمایی روز معمار با حضور صاحب نظران دانشگاهی، طراحان و فعالان حوزه معماری و شهرسازی و با سخنرانی سید رضا رزاز معمار و استاد دانشگاه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری امید شهرستان کوهدشت برگزار می شود .

 

به گزارش میرملاس، مرتضی گراوند دبیر اولین گردهمایی روز معمار در شهرستان کوهدشت اظهار داشت:این مراسم با حضور مهندس سید رضا رزاز معمار و استاد دانشگاه، نورعلی شهردار کوهدشت و نماینده میراث فرهنگی و گردشگری با رویکرد معماری در همین نزدیکی برگزار خواهد شد.

 

وی هدف از برپایی این گردهمایی را ارائه راهکارهای ساخت و ساز و جذب گردشگر و توریسم به شهرستان کوهدشت عنوان کرد.

 

گراوند همچنین به برنامه های این مراسم اشاره کرد و گفت: همزمان با برگزاری این گردهمایی برنامه پرسش و پاسخ و تقدیر از طراحان و معماران موفق شهرستان کوهدشت یا حضور شهردار کوهدشت و نماینده میراث فرهنگی و گردشگری را در برنامه خواهیم داشت.

 

گفتنی است این گردهمایی با همت ایوان خانه معمار شعبه کوهدشت و مهندسان ساختمانی نقش بنا و با همکاری شهرداری کوهدشت در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری امید به آدرس کوهدشت -میدان قدس، مجتمع فرهنگی و هنری امید از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می شود و شرکت در این برنامه برای عموم شهروندان آزاد است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ایوان خانه معمار نمایندگی رسمی داره تو کوهدشت مگه؟اسم کوهدشت توی لیست نمایندگی های ایوان خانه نیست؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.