تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان: مجوزی برای برگزاری کنسرت بانوان در لرستان صادر نشده است

  • کد خبر : 96748
  • 02 اردیبهشت 1396 - 20:28

  معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: مجوزی برای برگزاری کنسرت بانوان در لرستان از سوی فرمانداری خرم‌آباد صادر نشده است. حبیب الله خجسته پور در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه درخواستی برای برگزاری کنسرت بانوان در خرم آباد ارائه نشده و مجوزی هم برای این کنسرت صادر نشده است، اظهار داشت: مجوزی […]

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: مجوزی برای برگزاری کنسرت بانوان در لرستان از سوی فرمانداری خرم‌آباد صادر نشده است.

حبیب الله خجسته پور در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه درخواستی برای برگزاری کنسرت بانوان در خرم آباد ارائه نشده و مجوزی هم برای این کنسرت صادر نشده است، اظهار داشت: مجوزی برای این کنسرت صادر نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که «برگزاری کنسرت بانوان در لرستان منتفی است»؛ این موضوع را تایید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در پاسخ به این موضوع که کنسرت لغو شده است یا خیر نیز تصریح کرد: اگر برای کنسرتی درخواستی بیاید و مجوزی صادر شود می گوییم لغو شده است یا نه.

خجسته پور یادآور شد: برای مجوز برگزاری کنسرت بانوان در لرستان به فرمانداری خرم آباد نه مراجعه شده و نه درخواستی داده شده و نه مجوزی صادر شده است.

این اظهارات معاون استاندار لرستان در حالی مطرح می شود که طی روزهای اخیر موضوع برگزاری کنسرت بانوان در استان موجب واکنش نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد شده بود تا آیت الله میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خواستار عدم برگزاری این کنسرت شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96748

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. انشاالله هر حرکتی که به نفع مردم وجوانان این شهر هست انجام بشه,,جناب اقای خجسته همیشه در این راه تلاش بسیار ی انجام دادن..انشاالله به فکر اشتغال جوانان هم باشن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.