تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

آیت الله میرعماد ی : از عملکرد و روند رو به رشد دانشگاه پیام نور لرستان راضی هستیم، برنامه های خوب خود در حوزه توانمندسازی و کارآفرینی برای دانشجویان را ادامه دهید

  • کد خبر : 96811
  • 04 اردیبهشت 1396 - 14:51

به گزارش میرملاس رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور لرستان بمناسبت عید بزرگ مبعث، عید پیامبری حضرت محمد (ص) روز دوشنبه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار نمودند. دکتر منوچهر ططری رییس دانشگاه پیام نور لرستان در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث گفت:دانشگاه پیام نور لرستان در راستای برنامه های خود […]

به گزارش میرملاس رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور لرستان بمناسبت عید بزرگ مبعث، عید پیامبری حضرت محمد (ص) روز دوشنبه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار نمودند.
دکتر منوچهر ططری رییس دانشگاه پیام نور لرستان در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث گفت:دانشگاه پیام نور لرستان در راستای برنامه های خود بعنوان یک دانشگاه کارآفرین با تاسیس شرکت های دانش بنیان در زمینه ایجاد اشتغال دانشجویان گامهای موثری برداشته است.
وی ادامه داد : رویکرد دانشگاه پیام نور در سال ۹۶ براساس شعار سال که توسط مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ناگذاری نموده اند حرکت خواهد کرد و امید آن را داریم که امسال شاهد درخشش دانشگاه در این زمینه باشیم.
آیت الله میرعمادی امام جمعه شهرستان خرم آباد نیز در این دیدار با تبریک عید پیامبری رسول مکرم اسلام (ص) گفت: ماباید با الگو گیری از رهنمودهای پیامبر اکرم(ص) و پیامبران الهی در خدمت به جامعه اسلامی کوشا باشیم.
وی گفت: دانشگاه پیام نور بعنوان یک دانشگاه کارآفرین در سال ۹۵ خوب درخشید با توجه به حضور اساتید علمی توانمند در این دانشگاه که در رشته های مختلف تدریس می کنند، انتظار می رود از توان علمی ایشان در راستای ایجاد اشتغال در جامعه استفاده نمود.
نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: انتظاری که ما از جامعه دانشگاهی داریم این است که براساس منویات مقام معظم رهبری و براساس دستورات معظم له و شعار سال ایشان که تاکید بر تولید و اشتغال دارند شاهد فعالیت دانشگاه پیام نور لرستان در این راستا باشیم.
وی در پایان اظهار امید واری کرد که همه وظیفه داریم برای رفع بیکاری در جامعه و بخصوص استان لرستان تلاش کنیم.

شایان ذکر است که در این جلسه دکتر حسین زارع شعار؛ رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد نیز حضور داشت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ایشون که آیت الله نیستند. حجت السلام اند…………

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.