تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

فرهنگیان کوهدشت طی نامه ای از «الهیار ملکشاهی» خواستند با اتخاذ مواضع شفاف کاندیدای «اصلح» را به مردم معرفی کند

  • کد خبر : 96870
  • 06 اردیبهشت 1396 - 17:00

جمعی از فرهنگیان کوهدشت در نامه ای خطاب به نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی از وی خواسته اند با اتخاذ مواضع شفاف در زمینه معرفی کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست حمهوری گام بردارد. به گزارش میرملاس متن این نامه بدین شرح است:  محضرمبارک نماینده محترم مردم شریف شهرستان های کوهدشت ورومشکان […]

جمعی از فرهنگیان کوهدشت در نامه ای خطاب به نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی از وی خواسته اند با اتخاذ مواضع شفاف در زمینه معرفی کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست حمهوری گام بردارد. به گزارش میرملاس متن این نامه بدین شرح است:

 محضرمبارک نماینده محترم مردم شریف شهرستان های کوهدشت ورومشکان جناب آقای دکتر ملکشاهی “سلام علیکم”
با عرض بهترین احترامات خدمت آن جناب به استحضار می رساند ما جمعی از فرهنگیان حوزه نمایندگی جنابعالی و علاقمندان به نظام و رهبری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بر آن شدیم با توجه باینکه کاندیداهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای محترم نگهبان همگی مورد وثوق و اعتماد نظام و از فرزندان این ملت رشید و سرافراز هستند، تشخیص اصلح و غیر اصلح و سره و ناسره را بر ما مشکل نموده است که انتظار داریم با “موضع شفاف” خود عملا ما را در این راه رهنمون فرموده و فرد “اصلح” رابه ما و مردم فهیم شهرستان کوهدشت معرفی نموده تا در ۲۹  اردیبهشت ۹۶ همچون گذشته با شرکت حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری، نظام، رهبری و ایران سربلند را در مقابل استکبار زیاده خواه و مزدوران منطقه ای اش بیمه نماییم.
در پایان پیروزی و سرافرازی اسلام و مسلمین، مقام عظمای ولایت و تمامی خدمتگزاران دلسوز و صدیق به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را از خداوند باری تعالی خواستاریم.

جمعی از فرهنگیان شهرستان کوهدشت

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96870

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 36در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۶
  1. فرهنگی که قراره کسی دیگر براش تصمیم بگیره وای به حال اون دانش امورش .اقای ملکشاهی هیچ نظری نخواهند داد تا معلوم بشه کی رییس جمهور شده بعد میگه من به ایشون رای دادم. متاسفم ………………….براتون فرهنگیان .نه به علمتون میافضایید و نه سیاستمدارید.

  2. بنده حامی آقای ملکشاهی هستم ولی افسوس بر این فرهنگیان که چنین اختیار خود را از دست داده اند توانایی تشخیص کاندید مطلوب خود را ندارند شما جمعیدجمعید آقای ملکشاهی یه نفر حالا انتظار دارید ایشون راه رو به شما نشون بده ؟!اگه اصلاح طلبید آقای روحانی اگه اصولگرایی رئیسی تمام،بنده اصلاح طلب حامی ملکشاهیم رای من روحانیست چه ایشون باشن یا نباشن خواهشا با آبروی دیگر فرهنگیان بازی نکنید،از مسئول سایت تقاضا داریم اسامیشونو بده تا بدانیم کیا هستن

  3. احسنت به این درخواست عالی بود?

  4. پیام منم برن

  5. جای تاسف وافر دارد ،باید بر جامعه ی فرهنگی خوب نگریست و خون گریست.البته بعید می دانم که اینها فرهنگیان فرهیخته ای از جنس فرهنگ باشند. چون برای رای دادن از کسی اجازه و اظهار نظر می خواهند که بینوا فرق سلاح وصلاح را نمی داند تا چه رسد به اصلح وغیر اصلح. چون به قدر هنر باید جست محل ….شاید خواسته باشند در این بازار محافظه کاری،موضع طرف را ردیابی کنند.خدا کند این محتمل،مد نظر بوده باشد وگر نه وا مصیبتا…..

  6. به حال این ملک و به حال این مملکت باید گریست برای این فرهنگیانبی خرد .

    به یاد سریال برره مهران مدیری افتادم

  7. سلام جناب وجدانی
    من اولین لحظه است که از این نامه مطلع شدم.
    کاملا معلوم است ادبیات تان خوب است. از مضمون نوشته تان پیداست اصلاح طلب هستید.
    اما پلوتیک تان کمی ضعیف است. کاملا معلوم است که نویسندگان نامه از فرهنگیان اصلاح طلبند آن هم چه اصلاح طلبانی! اینها خواسته اند یک بازی سه سر باخت را برای آقای ملکشاهیان رقم بزنند. زیرا اگر:
    الف: اگر از روحانی حمایت کند، به قول خسرو پرویزپور از اصولگرایی سقوط میکند و از اصولگرایی اخراج میشود که تحمل این ضایعه برایش سخت است.
    ب: اگر به طور شفاف حمایتش را از رییسی اعلام کند، باعث شرمندگیِ دوستانی می شود که با نام لیست امید از او حمایت کردند!
    ج: اگر سکوت کند، با هر دو مورد الف و ب مواجه است.
    د: راه دیگری نیست همان سه تاست.

  8. واقعا متاسفم نماینده ای که به ………………. نماینده شده چه انتظاری ازش میشه داشت که اصلح و غیر اصلح رو شناسایی کنه!!!!

  9. عقل کل! میخواهندتاملکشاهی موضعشان را شفاف اعلام کنندتاحجت بر فرصت طلبان تمام شود!

  10. سلام ، جناب آقای وجدانی یا هرکه لطفا خوب توجه بفرما یه کم فکر بیشتری بفرما اون موقع تاسف بحال فرهنگیان فرهیخته شهرستان کوهدشت بخورید موفق باشید.

  11. من به عنوان یک فرهنگی خودم را عضو این فرهنگیان نمی دانم چون اینها را هیچ طلبانی فتنه گری میدانم که با چنگ ودندان در تلاش برای حفظ یک مدیریت یا معاونت بی ارزشی هستند که آموزش وپرورش را به گند کشیده و موج سواری می نمایند ،درود خدا بر تمام فرهنگیان فرهیخته وزحمتکش وبی مدعا که تمام فکر وذهنشان خدمت به دانش آموزان است نه چیز دیگر،

  12. ممنون جناب پرویز گراوند. معلوم است شما پلوتیک پیرنگ و پی ریزی شده ای دارید.خدا کند این گونه که تحلیل فرموده اید،باشد.باور کنید در بین این جماعت ما،هستند فرهنگیانی که دیکته ی اختیار انتخابشان را از روی دست دیکران می نویسند….

  13. نان ملکشاهی در سکوت است..استاد سکوت در این مواقع حساس است..نان به نرخ روز ….

  14. میرملاس واقعا این خبر صحت دارد ؟ از فرهنگی بودنم شرم دارم.فرهنگیان عزیز (البته جمعی) تشخیص سره از ناسره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این درخواست را نه برای مردم فهیم شهرستان بلکه برای آنهایی که قدرت تشخیص ندارند طلب کنید .

  15. باسلام خدمت تمام دیدگاهها
    تا بوده همین بوده .چرا همه چیزو رو سر فرهنگی میشکنید.مگه فرهنگی بد کرده که احترام نماینده خود را داشته .یعنی واقعآ شما ازکسی تقلید نمیکنید.و خودرای ،کاندید خودرا انتخاب مینمایید.مسلمآ خیر .پس تندروی ننمایید.باتشکر

  16. فقط می توان گفت متاسفم منظور نویسنده محترم چه بوده آیا ملکشاهی را مرجع می داند . که به وی اقتدا کند . یا به دنبال منظورهای … بوده

  17. شتر سواری دو لا دو لا….

  18. با سلام واحترام ،واقعا جای تاسف داره ،این افراد به اصطلاح فرهنگیان (که بعید می دانم فرهنگی باشند )عده ای مفسد وفرصت طلب ومغرض هستند که در روز ۷اسفند ناکام ماندند و از برنامه شوم وپلیدی که برای کوهدشت وبخش های تابعه طراحی کرده بودند شکست بدی خوردند وحالا همان نقشه شوم خود را ادامه می دهند

  19. این فرهنگیان محترم دارن با زبان بی زبانی به آقای ملکشاهی متلک میگن، و میخوان همه مردم بدونن که اقای ملکشاهی نان را به ………..

  20. سلام و درود خدا بر این فرهنگیان فرهیخته. نماینده شهرستانهای کوهدشت و رومشگان زرنگ تر از این حرف هاست.

  21. اینها فرهنگی نیستند بلکه به این نام می خواهند مواضع نماینهد محترم روشن شود چون دور قبل به اقای قالی با ف رای داد بعدا هم خودش را بعنوان حامی دولت قرار داد ….فرصت طلبان خودشان را سر زنش نکنند پشیمانی سودی ندارد یار و یاور …………می باشد

  22. اقای ملکشاهی با همه کاندیداها هست روز بعد از پیروزی هر کدوم ببرن ایشون موضعش رو اعلام میکنه موضع ایشون منافع خودش و برادراش است.

  23. البته که آقای ملکشاهی باید مواضعش رو روشن کنه.بعضی هم خدا میخوان هم خرما متاسفیم برا اونایی که کنایه رو تشخیص نمیدن و با بی احترامی به فرهنگیان توهین میکنن.

  24. آقای ملکشاهی تو این ۵ سال برا کوهدشت چکار کردن؟بنده شخصا ایشون رو نماینده کوهدشت نمیدونم.

  25. واقعا مسخره…یعنی بین این همه فرد نماینده کنونی اصلح رو مشخص کنه….احتمالا نیت بعضیا بیشتر چاپلوسی بوده…

  26. دوستان عزیز.این نامه بسیارعالی وباهدف مشخص شدن موضع اقای ملکشاهی نوشته شده است.اقای ملکشاهی خوب است که موضع خودشان راعلنی کنند.شکی نیست که دلشان بارییسی هست اماشایدبازهمان بازی معروفش رادربیاروردوموضع دوگانه اتخاذفرمایند.

  27. ملکشاهی لطفا از ی کاندید حمایت کن تا ……….. معلوم بشه کدوم طرفی هستی

  28. در جلسه اقای رییسی بهمراه نماینده پلدختر شرکت کرده

  29. ……ولی فکر کنم شما به نقشه شوم خود یعنی از بین بردن اعتماد مردم رسیدید؟نه جانم.درست میگم………….

  30. فکرکنم این درخواست تعدادی از دانش آموزان ابتدایی بوده از فرهنگیان عزیز ومحترم انتظار میرود کمی دانش آموزان خود را راهنمایی نمایید

  31. سلام . چرا از نام مستعار استفاده میکنید؟میترسید؟(( از کی و ازچی)).دوستان اصلاح طلبی که به آقای ملکشاهی رأی دادند،با توجه به تصاویر این جلسه،حالا شما واضح و شفاف بگویید که کاندیدتان کیست؟رییسی یا روحانی

  32. همه خیلی خوب میدونیم فرهنگیان ما بیسواد نیستن هدف از این نامه این بوده که آقای ملکشاهی موضع خودشان رو بیان کنن
    ولی باز هم همه میدونن آقای ملکشاهی ………..

    اگه دفعه قبل هم از قالیباف حمایت کردن دلیلش این بود که مبتدی بود

  33. کسانی که ابراز تاسف میکنن بدانند که هدف از نوشتن این نامه مشخص شدن اصلح توسط ملکشاهی نیست بلکه شفاف وعلنی شدن حمایت وی از اقای رییسی یا قالیباف و زدن مهر خموشی وخفت بر دهان منفعت طلبانی است که وی را اعتدال گرا وحامی دولت معرفی نمودند (تازه فهمیده ایم که معنی حمایت از دولت رای دادن به جریان مقابل ومخالف دولت است) وبا ………….. ۷ اسفند از حضور حامی واقعی دولت به مجلس ۹لوگیری کردند .

  34. واقعا به حال این فرهنگیان متاسفم. یعنی با این همه امکانات رسانه ای و همچنین مشاهده شخصیت و کارکردهای هر یک از کاندیداها نمی توانند خودشان فرد اصلح را تشخیص داده و تعیین نمایند. مگر انتخاب اصلح تعیین امری فقهی است که باید در آن مقلد بود. تا زمانی که فرهنگیان ما اینچنین بیندیشند باید منتظر رکود اندیشه و فرهنگ بود.

  35. استاد محترم دانشگاه !
    از دو حال خارج نیست:
    ـــ یا از سیاست سر در نمی آوری و متوجه شاهکار سیاسی نویسندگان نامه نشده ای. در این صورت ممکن است اصلاح طلب یا شبه روشنفکر یا اصولگرای مخالف ملکشاهی باشی.
    ـــ یا از سیاست خوب سر در می آوری و متوجه شده ای چه کیش ماتی برای نماینده رقم زده اند . در این صورت چه اصولگرا باشی چه اصلاح طلب ملکشاهی خواه، با تجاهل العارف دق دلی خالی کرده ای؛ عافیت باشه.
    ــ اگر حالت سومی هست، شما بگویش آنرا.

  36. ملت ملکشاهی را به عنوان اصلح انتخاب کرده و ما هم دنبال اصلحترین هستیم که فقط از عهده قاضی القضات بر می آید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.