تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

برای تامین آب پایدار کوهدشت باید فکری اساسی شود

  • کد خبر : 96889
  • 07 اردیبهشت 1396 - 0:28

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: برای تامین آب پایدار کوهدشت باید فکری اساسی شود. به گزارش میرملاس، مهندس حمیدرضا کرم‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان  زیرساختی هستند که انجام آنها از طریق روش‌های مختلف تامین مالی و جذب سرمایه‌‌گذار امکان‌پذیر است. وی با بیان اینکه […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: برای تامین آب پایدار کوهدشت باید فکری اساسی شود.

به گزارش میرملاس، مهندس حمیدرضا کرم‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان  زیرساختی هستند که انجام آنها از طریق روش‌های مختلف تامین مالی و جذب سرمایه‌‌گذار امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه تامین آب پایدار از جمله این طرح‌هاست، افزود: هم اکنون برای تحقق این مهم در استان کارهای زیادی شده و پروژه‌های قابل اقناعی در حال انجام است.

کرم‌وند به احداث سد تاج امیر در شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت: همچنین سد مخملکوه در خرم‌آباد، آبسرده بروجرد و کمندان برای شهرستان‌های ازنا و الیگودرز می‌توانند در تامین آب پایدار نقش بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به شهرستان کوهدشت گفت: پروژه انتقال آب ضرونی می‌تواند به عنوان برنامه میان‌مدت مفید باشد اما برای بلندمدت می‌بایست فکری اساسی شود.

وی با اشاره به وضعیت میکروبی آب استان تصریح کرد: آب شهری لرستان به طور کامل سالم بوده و صد درصد مطلوبیت دارد. اگر جایی مشکل داشته باشد از مدار خارج می‌شود و مانع از مصرف آن خواهیم شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا حافظ ای معشوره که دولت روحانی را هم پشت سر نهادی وعده سخنرانی روحانی در مورد احداث معشوره را به خاطر بیاورید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.