تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
9

نمایندگان اصولگرای لرستان در مجلس فعلی و گذشته به نشست رئیسی آمدند/ حضور «الهیار ملکشاهی» در این جلسه/ تصاویر نمایندگان لرستانی حاضر در جلسه

  • کد خبر : 96900
  • 09 اردیبهشت 1396 - 0:10

به گزارش میرملاس دیروز جلسه مشترک اعضای فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با سید ابراهیم رئیسی برگزار شد. رئیسی با حضور در این جلسه به تشریح برنامه های انتخاباتی خود پرداخت. در این نشست الهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت، سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر، عباس گودرزی و علاءالدین بروجردی نمایندگان بروجرد، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و ابراهیم […]

به گزارش میرملاس دیروز جلسه مشترک اعضای فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با سید ابراهیم رئیسی برگزار شد. رئیسی با حضور در این جلسه به تشریح برنامه های انتخاباتی خود پرداخت.

در این نشست الهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت، سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر، عباس گودرزی و علاءالدین بروجردی نمایندگان بروجرد، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و ابراهیم آقا محمدی نماینده سابق خرم آباد حضور داشتند. در ادامه تصاویری از این جلسه ارائه می شود.

منبع تصاویر: خبرگزاری خانه ملت

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 31در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۱
  1. تصویری از اسماعیل دوستی در این جلسه ارائه نشده…!!!؟؟؟؟

  2. حالا استاندار و فرماندار محترم همش بگید اعتدال

  3. آقای ملکشاهی شما دقیقا چه موضعی دارید،یک روز می گویید من بی طرف هستم،بعد می گویید اعتدالگراهستم،اخر هم که به دیدار آقای رئیسی می روید و درمجمع اصولگرایان شرکت می کنید،چرا کلا درحال تغییر …………….هستید،ما دیگر گول این حزب باد بازی های شما را نمی خوریم

  4. آقای منصف گفته اصولگرا آنوقت شما دنبال مرد اصلاحات طرهان آقای اسماعیل دوستی می گردی

  5. دوستی از اصلاح طلبان طرهان خجالت بکش
    ملکشاهی کار اشتباهی نکرده همه میدونیم اصول گرا ست

  6. جهت اطلاع محمد کرم محمدی فرماندار سابق ومهندس دوستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. آقای ملکشاهی نماینده رومشکان با رئیسی عکس میگیره ولی، به قالیباف رای میده…

  8. در دنیای سیاست ، آقای ملکشاهی اقدام زیرکانه ای انجام داده ، تعدادی از اصلاح طلبان را از بدنه اصلاحات با مزد حداقلی جدا و فاقد اصالت و سرگردان و خود نیز بر سر سفره اصول خود با کمی تفاوت (تغییر از شاخه قالیباف به رییسی )قرار دارد.

  9. آقای محترم ،هیات نظارت شوراها و بازرسی شوراهاراازبین حامیان اسماعیل دوستی وحسن روحانی انتخاب کردی،مدیرطرفدارروحانی منصوب می کنیم………..آلان شدی حامی رییسی.

  10. آقا یا خانم اصلاحات شما از آقای دوستی به عنوان مرد اصلاحات طرهان نام برده اید ولی همه مردم شریف طرهان ایشان را تحت عنوان …………….. طرهان می شناسند آقا یا خانم منصف هم گفته تصویری از دوستی در جلسه آقای رییسی نشان داده نشده باید به عرض برسانم با شناختی که این حقیر از دوستی دارم در جلسه هیچ کاندیدی شرکت نمی کند تا دقیقه ۹۰که معلوم شود کدام رییس جمهور می شوند بعد تمام هزینه های جشن وشیرینی شخص منتخب را تقبل می کند و سوار بر موج پیروزی می شود.

  11. قابل توجه آقای دوستی که گفتند آقای ملکشاهی میاد کوهدشت و واسه کاندیدای
    اصلاح طلبان سخنرانی خواهد کرد!!!!!!!

  12. شنیده ها حاکی از این است که آقای ملکشاهی حتی افتخار اینو داشتن که با آقای رعیسی در گوش صحبت کنند!البته شاید راجع به نماینده ی نماینده ساز بوده…..

  13. هر کسی به فکر جیب خودشه!!!!!!!!!!!!!!!

  14. آقای دوستی نماینده ساز!!کجایی؟!بدان که تازی توشکارملکشاهی رانخواهدگرفت!ملکشاهی هزاران نفرمثل تورا میبره لب چشمه تشنه برمیگردانه!

  15. به ملکشاهی باید آفرین گفت که سر دوستی و کرم محمدی وامثالهم را شیره مالیده سیاسیت یعنی همین ومعنی آن سیاس وزیرک بودن است.آیا ملکشاهی اصلاح طلب بوده واز موضع خود برگشته؟ هرگر این ننگ فقط مال………. واصلاح طلبان دور وبرش یا به اعتبار بهتر منفعت طلبان دور وبرش است.

  16. نماینده باید شفاف.نترس.رک گو وصریح الهجه .مدارهای موضع سیاسی روشن وثابت باشه

  17. دوستی جواب بده موقعش است سکوت بداست

  18. اقای ملکشاهی ازاول هم فرداصولگرایی بوده وهست وخواهد بود شاید در بعضی مواقع اسماعیل دوستی ازایشان حمایت کرده باشد ولی این به این معنی نیستکه ملکشاهی دنباله روی دوستی باشد ودرحال حاضر این دوستی هست که در جرگه اصلاح طلبان جایی ندارد وخودش رابه ملکشاهی نزدیک مینماید وگرنه ملکشاهی حتی قبل از دوستی درجایگاهی رفیع تر ایشون بوده دوستی میخواهد تغییر موضع بدهد وبه اصولگرایی بپیونددودراین راستا اهدافی دارد که فقط خودش میداند و تحلیلگرانی زبردستکه فکر وی را بخوانند.ازاینکه به ایشان لقب مرد اصلاحات طرهان داده اند واقعا اجحاف در حق دیگر سیاستمدارانی که در این خطه اصیل طرهان بزرگ ورشد یافته اند میباشد که ازجمله انها بزرگ سیاستمداری مانند عباسی فرد ها هستش .ولیکن اقای ملکشاهی با منش بزرگوارانه خودش صرفنظراز جریانات سیاسی شهر بدون شک هیچ شخصی یافت نمیشود که حتی در میان تمام این جریانات محبوبیت خاصی داشته باشد باتشکر

  19. آقای ملکشاهی اصولگرا و ولایت مدار و از فراکسون جبهه مردمی است از اینکه در دور اول عده ای از اصلاح طلبان به ایشان رای دادند متشکریم و انشاءاله که اسماعیل دوستی نیز با درک واقعیتهای کشور همچنان که خیلی زود و با زیرکی تمام که نشان از هوش بالای او دارد راه را تشخیص دادند و به فرمان رهبر عزیزمان لبیک گفتند تمام تلاش خود را برای تقویت جبهه مردمی به کار خواهد گرفت )عزیزپور)

  20. به امید آنروزی که اصلاح طلبان ناتوانیهای خود را در امورات اجرایی کشور بر عهده حزبهای اصیل و توانای کشور نگذارند و سعی بر به تحقق رساندن قولهایی که به مردم دادهند بنمایند

  21. اقای ملکشاهی از اقای روحانی حمایت میکند

  22. آقایان دوستی و دیربازیان و استاد امرایی این بود .تحویل بگیرید
    خداوند باعث و بانیشو نیست و نابود کنه

  23. جناب عزیزپور.به نظر می رسد جریان شما در اداره امور کشور ناتوان و دست کج است نمونه اش اقای احمدی نژاد و ۸ سال پرفت کشور.چشماتو باز کن.واقعیت ها ببین.

  24. سلام ،دوستان عزیز توجه کنید عکس ها دو نوع هستند ،عکس ۱و۲ با عکس های ۳و۴فرق دارند ،به رنگ صندلی ها توجه کنید ،این ها همه حقه های تبلیغاتی هستند ومی خواهند میان طرفداران ملکشاهی تفرقه بیندازند

    • به فرض شما راست می گوید!
      عالم و آدم همه فهمیدن ملکشاهی رفته جلسه رئیسی و حامی ایشان است
      تمام کانال ها و سایت ها هم زدن. اگر غیر از این است چرا ملکشاهی موضع گیری نکرد؟
      چرا تکذیب نکرد که حامی رئیسی نیست؟؟؟

  25. بی شک جدا از حزب و حزب بازی آقای ملکشاهی طبیعی است که با آقای رئیسی باشند .هردو عزیز از نیروهای ارزشی قوه قضاییه می باشند و سابقه دیرینه دوستی با هم دارند.

  26. به نام اصلاح طلبان و به کام اصولگرایان

  27. عزیزان محترم مردم نه دست بسته ملکشاهی ودوستی اند وپیروفرج مومنی واسفندیاری هرکسی دوست دارد باهرکسی باشد ایا معنی ازادی ودمکراسی یعنی اینست هرچه اقایان بهخواهند مردم انگونه باشند.

  28. ان شاالله باتوجه به صداقت ودرک درست وسلامت کاری جناب رئیسی قطعا دراین دوره رایی خواهندآورد.

  29. اصلاح طلبان ساده رومشکانی بیایید تحویل بگیرید بزرگ و دردانه شما که با آقای رئیسی است ……..

  30. اقای دوستی واسه چی سکوت کرده اید وبیانیه صادرنمیفرمایید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.