تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

شکایت «دوستی» از «رادیو تلگرامی لرستان» بر خلاف آرمان اصلاح طلبی است

  • کد خبر : 96995
  • 10 اردیبهشت 1396 - 15:56

  عباس دارایی/ میرملاس: خبرنگاران و فعالان رسانه ایی دریچه اطلاع رسانی و پل ارتباطی دولت و ملت هستند و بواسطه نقش مهمی که بر عهده دارند همواره با فراز و نشیب متعددی در عرصه کاری خود مواجه بوده و هستند. سینا قلندری و کانال تلگرامی اش یعنی رادیو تلگرامی لرستان از رسانه های خوب […]

 

عباس دارایی/ میرملاس:

خبرنگاران و فعالان رسانه ایی دریچه اطلاع رسانی و پل ارتباطی دولت و ملت هستند و بواسطه نقش مهمی که بر عهده دارند همواره با فراز و نشیب متعددی در عرصه کاری خود مواجه بوده و هستند. سینا قلندری و کانال تلگرامی اش یعنی رادیو تلگرامی لرستان از رسانه های خوب و پر مخاطب لرستان از دیار کوهدشت است که در مسیر اطلاع رسانی با دشواریهای زیادی روبرو بوده و حتی در مقطعی پس از انتخابات مجلس دهم با شکایت‌های فرماندار کوهدشت و منابع‌طبیعی و البته برخی فشارهای سیاسیون حتی رنج زندان را نیز به جان خریده است تا شاید در فعالیت‌هایش بتواند دریچه‌ای از آگاهی را برای مردم دیارش و مخاطبین پرشمارش ایجاد کند. اسماعیل دوستی فردی است که در اردوگاه اصلاح طلبی قرار دارد و بواسطه رزومه مدیریتی‌اش یکی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب محسوب و هم اینک نیز عضو شورای شهر تهران است. او یک اصلاح‌طلب است و می‌داند اصلاح‌طلبی باورها و متدها و شاخص هایی دارد که یکی از آنها تحمل نقد و گسترش آزادیهای سیاسی و اجتماعی و رفع محدودیت در این عرصه هاست و لذا حرکت او در شکایت از سینا قلندری بواسطه یک نقد برخلاف روح اصلاح‌طلبی و آرمان‌های این جریان اصیل و ریشه‌دار بوده و زیبنده نیست یک فرد با چنین جایگاهی با یک شکایت، همشهری اصلاح طلبش را روانه دادگاه کند و این از مظاهر محدودیت‌ها در بیان نقد و بر خلاف آن آرمانی است که ملت با انتخاب‌هایی چون دوستی به دنبال نهادینه کردنشان در جامعه پرمانع ایران بوده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. پس نتیجه می گیریم آرمان اصلاح طلبی یعنی افترا و توهین

  2. آقای دارابی
    تعصبات صنفی را کنار بزارید
    آدم هتاک باید ادب بشه

  3. دوست عزیز جناب آقای دارابی سلام علیکم. همانطور که محدود کردن مطبوعات و رسانه های مجازی بر خلاف تفکر اصلاح طلبی است هتاکی و پرده دری نیز در قاموس اصلاح طلبی نمی گنجد. رفتار و کردار آقای سینا قلندری بیشتر احمدی نزادیسم است تا اصلاح طلبی . نشر اخبار کذب بدون این که از مراجع موثق کسب اطلاع کند .و تهمت و افترا به افراد مختلف . نقد با تهمت فرق میکند سینا باید تغییر رویه دهد و اگر ما از این رویه دفاع کنیم قطعا به رواج احمدی نزادیسم کمک کرده ایم.

  4. باید دموکراسی انتقاد را یاد بگیریم

  5. باتشکر از شما ،بله باید به باندهای قدرت وثروت وصل بود وگرنه ممکنه سینا نیز جانش را در راه روشنگری مردمان دیارش از دست بدهد . درود بر سینا ودرود بر رادیو تلگرامی لرستان و…………………….. دموکراسی و اصلاح طلبی را در می آورند سوال این است سینا چه خواسته غیر معقولی داشته که آقای دوستی دست به شکایت برده؟؟؟؟؟؟

  6. جناب آقای دارایی : اولا آقای سینا قلندری را در سطح یک منتقد و اصلاح گر بزرگ نفرمائید که این موضوع موجب رشد قارچ گونه منتقد نماهای نقد فروش زیادی در این شهرستان شده است دوما از زمانی که چوب حراج بر گسترش احزاب تک نفره ودست فروش شده در لرستان زده شد زمینه هوچی گری برای خود باختگان وعوامل (آمد نیوز) بیشتر فراهم شده است .اسماعیل دوستی وچهر های هم تراز ایشان از سرمایه های اصلی اصلاحات هستند اینکه اربابان سینا به پذیرند یا نه خیلی مهم نیست این تاریخ است که قضاوت خواهد نمود( اگر شما هم مدافع نفقد پذیری هستید منتشر کنید)

  7. جناب دارابی عزیز هزاران سینا از سر دلسوزی و غیرت فدای زیاده خواهی دیگران شده اند . دوستی با حرکتی که در انتخابات مجلس کوهدشت از خود نشان داد،با آب زمزم هم گناهش پاک نمیشه . پول و نوچه و زور که یک جا جمع شود ، قدرتی میسازد که میشود با آن شهری را به خاک سیاه نشاند . خاطره تلخی که دوستی خالقش بود ،از ذهن مردم این دیار پاک نمیشود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.