تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

از جشن بادبادک‌ها تا تبلیغات کاندیداهای مجلس

  • کد خبر : 972
  • 22 بهمن 1390 - 23:48

به گزارش میرملاس نیوز ، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان، حضور گسترده نامزدهای انتخاباتی مجلس همراه با بیانیه، برگزاری جشن بادبادک‌ها و انجام ورزش‌های رزمی از جمله حاشیه‌های مراسم باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن در لرستان بود…

همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان خرم‌آبادی در اجتماع راهپیمایان این شهر اجرا شد.

*در این آیین یک هزار و ۳۵۷ نفر دانش‌آموز با پوشیدن لباس در سه رنگ سبز، سفید و قرمز و همرنگ با پرچم مقدس جمهوری اسلامی سرودهای انقلابی سر دادند.

*در این آیین دانش‌آموزان لباس‌های متحدالشکل بر تن داشته و سرود جاوید ایران را به دو زبان فارسی و لری خواندند.

*در مرکز لرستان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشن بادبادک‌ها در میدان ۲۲ بهمن با شعار مرگ بر آمریکا توسط مردم خرم‌آباد اجرا شد.

*همچنین در حاشیه میدان ۲۲ بهمن خرم‌آباد ورزشکاران لرستانی به خصوص ورزشکاران رزمی و باستانی با حرکات نمایشی خود جلوه خاصی به این راهپیمایی داده بود.

*در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خرم‌آباد جمعی از عشایر لرستانی با لباس‌های محلی و در دست داشتن سلاح‌های خود اعلام حمایت قاطعانه از مقام معظم رهبری و دفاع از ارزش‌های نظام کردند، که این حرکت صحنه‌زیبایی را به نمایش گذاشت.

* حضور نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی و چاپ بیانیه‌های مختلف در زمینه ۲۲ بهمن از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود.

*امدادگران جمعیت هلال احمر لرستان نیز در حاشیه این مراسم عملیات آمادگی نیروهای خود را برای انجام عملیات امداد و نجات به نمایش گذاشتند.

*محمد میرزاوند خواننده و حماسه سرای لرستانی نیز در این مراسم به یاد دوران انقلاب برخی سرودهای انقلابی را به زبان محلی برای حاضران اجرا کرد.

*برپایی ایستگاه‌های نقاشی و ایستگاه‌های صلواتی و نیز توزیع شاخه‌های گل و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از دیگر حاشیه‌های مراسم امروز بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با تشکر از انتخاب عکس زیبای شما /واقعا جای تقدیر دارد که واقعیت را نشان داده اید مطمئن هستیم که رحیمی نسب دور اول با همت شما عزیزان کار را تمام می کند و رضا رحیمی نسب کلید تکرار این دوره اند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.