تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

دوباره برای ایران…

  • کد خبر : 97298
  • 21 اردیبهشت 1396 - 0:47

مرتضی ادیب/ میرملاس: حسن روحانی، در زمینه و زمانه ای زمام اختیار قوه مجریه را در دست گرفت که از یک سو؛ ز منجنیق فلک سنگ فتنه می بارید و از دیگر سو از پاک دست ترین دولت تاریخ ایران ! ارثی به او رسید که برآیندش فقر و بی برنامگی و دروغ و فریب […]

مرتضی ادیب/ میرملاس:

حسن روحانی، در زمینه و زمانه ای زمام اختیار قوه مجریه را در دست گرفت که از یک سو؛ ز منجنیق فلک سنگ فتنه می بارید و از دیگر سو از پاک دست ترین دولت تاریخ ایران ! ارثی به او رسید که برآیندش فقر و بی برنامگی و دروغ و فریب و رکود و تورم و فضای امنیتی و افزایش شکاف طبقاتی و انزوای بین المللی و دشمنی و مخاصمه و جنگ طلبی و ادبیات بی ادبانه و تصمیم های نابخردانه و شعارهای پوپولیستی و خلاصه ؛ ویرانی ای بس عظیم که سرزمین عزیز ایران را در کام سقوط و تباهی کشانیده بود.

در سال ۹۲؛ سپهرِ سیاست این دیار را سکوت و سکون و سردی فرا گرفته بود که ” سرما سخت سوزان ” بود؛ با رد صلاحیت شدن هاشمی که خود تاییدی بر صلاحیت این نظام بود؛ آن امیدهای زخم خورده که کمی رو به افق های بعد از انتخاب هاشمی می اندیشید در فراموشی یاس و شکست از نظرها محو شد؛ ایرانی مانده بود و خطر سقوط؛ ایرانی مانده بود و خطر شکست، ایرانی که از پس قرن ها با دفاع فرهنگی در برابر هجوم قبیله های وحشی سر بلند بیرون آمده بود اینک در اثر ۸ سال افراط و نابخردی رو به سوی ناامیدی می رفت؛ نفس ها در سینه حبس برای فردای این مرز و بوم….
اما در گیر و دار این یاس و ناامیدی؛ با مشورت و نظر سید خندان اصلاحات و مرحوم هاشمی بزرگ؛ عارف کنار رفت و روحانی ماند و کوهی از ناامیدی و ایرانی رو به سوی سقوط؛ با کمک همه ی دلسوزان؛ همه آنان که دلی در گرو فردای ایران دارند حسن روحانی انتخاب شد و شور و نشاط و امید در سطح جامعه پدید آمد؛ دولت تدبیر و امید به مردم وعده داد که با بکارگیری تدبیر و عقلانیت امید را دل ها باز گرداند و اکنون پس از ۴ سال تا آنجا که در توان دولت روحانی بوده ایران را از لبه پرتگاه نجات داده و در عرصه های سیاست و اقتصاد و فرهنگ؛ پیشرفت محسوسی داشته است؛ در اقتصاد رکود را مهار و تورم را تک رقمی کرده؛ در سیاست خارجه ایران را از انزوا خارج کرده و با تصویب برجام تحریم ها رو کنار زده؛ در فرهنگ به لب های بسته و قلم های شکسته مجال ظهور و بروز داده و در سیاست داخلی با دفاع از فضای مجازی و آزادی مطبوعات؛ امید را به جامعه بازگردانده است.

ما جوانان با درک شرایط حساس کنونی که احمدی نژاد با لباس جدیدی بازگشته و وعده های دروغ رشد ۲۵ درصدی در یک سال و رفع مطلق بیکاری و فقر و افزایش ۳ برابری یارانه ها را به مردم می دهند؛ بر آنیم که همچون گذشته ها با تلاشی فراگیر و خستگی ناپذیر؛ بار دیگر با انتخاب حسن روحانی؛ امید را در دل ها بکاریم و لبخند را بر لب ها بنشانیم و با هر چه دروغ و فریب است بجنگیم.

ما جوانان دوباره آمده ایم تا راه نیمه رفته خویش را کامل کنیم و با دادن فرصتی دوباره به روحانی به او در اتمام اهدافش کمک کنیم.

ما جوانان این مرز و بوم، جان و جوانی خویش را فدای ایرانی آزاد و آباد و به دور از دروغ و فریب و ریا می کنیم.

ما آمده ایم و آماده ایم برای کمک به روحانی برای توسعه و پیشرفت ایران.

به امید پیروزی دوباره ی امید بر دروغ؛ پیروزی دوباره تدبیر بر فریب.

مرتضی ادیب

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. باسلام؛ آقای ادیب شماجوان هستید، حیف است وزوداست خودرااینگونه زودمصرف نماییدوبرای به به گفتن چندنفرویاخدایی نخواسته خودمطرح نمودن اینگونه قاطی نموده ودیگران رامتهم به دروغگویی محض نمایید*فردای قیامت بایدپاسخگوی این اتهام خودباشید،البته که من طرفدارومتعصب نصبت به هیچ جناحی نبوده وانتقادات زیادی هم به سایردولتهادارم نه مثل شما* دروغگوبودن دولتهارامردم امین بایدقضاوت نمایند* هنوزیزایتان زوداست

  2. آقای گراوند
    منظورتان این است که دولت نهم و دهم دروغگو نبود ؟!

  3. خوش به حالت ادیب الان اگه ما حرفی بزنیم…………….. تو حتما پشتت گرمه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.