تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
9

گزارش تصویری «موج تدبیر و امید» در لرستان

  • کد خبر : 97386
  • 24 اردیبهشت 1396 - 14:27

  به گزارش میرملاس صبح امروز دکتر حسن روحانی در جمع مردم خرم آباد حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت. در زیر تعدادی از تصاویر این سفر ارائه می شود.   عکاس: امین آزادبخت                                

 

به گزارش میرملاس صبح امروز دکتر حسن روحانی در جمع مردم خرم آباد حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت. در زیر تعدادی از تصاویر این سفر ارائه می شود.

 

عکاس: امین آزادبخت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. پیروزیم انشالله

  2. همش همین؟؟؟

  3. همه اومده بودن حتی اونایی که آدم باورش نمیشد دریغ از حضور ملکشاهی نماینده کوهدشت که بازم ساخت وپاخت کرد نیروهاش اینور خودش اونور شایدم هردوطرف .البته دیگه فایده نداره چون مردم آگاه هستن.زنده باد اصلاحات

  4. یعنی طرفدار روحانی در خرم آباد اینقدر کمه که از کوهدشت این همه لژیونر رفته اونجا

  5. تمام لرستان با مدارس و ادارت همین؟

  6. میرملاس سوتی دادی اساسی!!!!!!!! آقای روحانی که گفت با اتوبوس آدم برا تجمعات رئیسی می برند!!! ولی من هر چی دقت می کنم می بینم این برای خودش صادقه!!! مگه همایش در خرم آبد بوده یا کوهدشت؟ این که همش کوهدشتیه!!! تازه تعطیلی و اجبار دانش آموزان مدارس برای حضور اون هم بدون لباس فرم که دیگه زیاد گندش درنیاد بماند…..

  7. آقای آزادبخت الآن دیگه هر بچه ای هم میدونه عکس در زاویه بسته یعنی چی!!! همه مردم عکسای دیگه این همایش رو هم دیدند………. روحانی برای همیشه بای بای ــــــ و دوما نای

  8. بردران معتدل سیاهی لشکر فایده ندارد تمام مدارس وادارات را تعطیل کردین بخاطر اینکه بگن طرفدار روحانی زیادن ، اگه این همه طرفدار داره پس چرا استان لرستان ۹ نفر نماینده داره فقط سهم شما از این ۹نماینده یک نفره ، پس اینو بدانید که همش سیاهی لشکرن اینا .برادرن انتخابات به دور دوم کشیده میشه ودر دور دوم هم رییسی پیروز انتخاباته یک درصد شک نداشته باشین .

  9. ما لرستان همیشه بر عکس دیگر استانها بو ده ایم وقتی جریانی روی کار بوده ما برعکس انتخاب کردیم و چوب شو خوردیم. الان لرستان فقط یک نماینده .

  10. لطفا اسم این……………………….. رو نیارید که کاری جز دزدی نداره. خداوکیل چه کار سود مندی برای مردم ساده کوهدشت و رومشکان کرده.
    ……………………….

  11. آقای مسعود گراوند روحانی میهمان لرستان بود نه فقط شهرستان خرم آباد بقیه هم استانی ها برای حسب وظیفه میهمان نوازی لری و ادای احترام ریس جمهور اومده بودند . در ثانی نمی دونم چرا شما و دوستانتان این فقط همایه را فقط غاز می دونید . همه این کارها را شما با شدت و حدت بیشتری انجام می دید اون با قربت الی الله و. ولی تا این دوستا یک حرکت توده وار و جریان سا ز را انجام می دند رگ گردن شما مترم میشه می گید چنین و چنان

  12. آقای محمدی خوب به تصاویر نگاه کن چند نفر از این جمعیت سنشون به دانش آموز می خوره ؟ در ثانی نبودی ببینی خروش مردم چقدر لذت داره نصف عمرت بر فنا رفت !!!!!!!

  13. ضمنا آقایون مسئول چرا به پیشواز یک کاندید میرن و استانداری و کل فرمانداریها را تعطیل میکنن مگه این سفر کاریه چطور مردم باید صندوقها را به این افراد بسپارن ایا اینها میتونن مجریهای بی طرفی باشن . ………….

  14. قریب به ۵۰ خودرو از الشتر رفته بودن خرم آباد.
    با این همه تلاش اصلاح طلبان فقط این جمعیت آمده بود.
    روحانی بای بای

  15. آقایون اصلاح طلب اینا که بیشترشون کوهدشتی هستن
    آقایان فرج مومنی
    محمود رستم پور
    احسان علیپور
    حجت رویین تن
    یونس آزادبخت
    فردین گراوند
    حسنی تبار
    مجتبی آزادبخت دهیار
    قادری دانشگاه
    اینا که تنها نرفتن و همه یکی چند نفر از کوهدشت با خودشون بردن!!!!!
    پس نگید حماسه خرم آباد بگید حماسه لرستان که در حد گردهمایی کوچیکی هم نبوده چه برسه به حماسه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.