تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

اعلام حمایت دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) شهرستان کوهدشت از لیست ۱+۷ شورای شهر کوهدشت/ رای به «تمام اعضای لیست»

  • کد خبر : 97466
  • 26 اردیبهشت 1396 - 8:36

به گزارش میرملاس ایوب کوشکی دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) شهرستان کوهدشت با انتشار بیانیه ای از لیست شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان (۱+۷) شورای شهر کوهدشت حمایت کرد. باسمه تعالی همشهریان فهیم و فرهیخته‌ی همراه با انتخابات ریاست جمهوری و تلاش برای انتخاب دوباره رئیس جمهور تدبیر و امید و اصرار و ابرام بر تداوم […]

به گزارش میرملاس ایوب کوشکی دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) شهرستان کوهدشت با انتشار بیانیه ای از لیست شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان (۱+۷) شورای شهر کوهدشت حمایت کرد.

باسمه تعالی
همشهریان فهیم و فرهیخته‌ی همراه با انتخابات ریاست جمهوری و تلاش برای انتخاب دوباره رئیس جمهور تدبیر و امید و اصرار و ابرام بر تداوم روش ها و منش‌های اصلاحگرایانه برای استیلای اسلام و ایران، در تشکیل نهاد شورا بعنوان پارلمان محلی و ویترینی از نخبگی و پویایی شهر و نمادی از ممارست و سختکوشی جوانان برای دست یازیدن به مدارج عالی علمی و تجربی و عرضه این دانش و دردمندی برای کاستن از آلام شهر کوهدشت و نشاط شهروندان، پس از ساعت ها و چندین جلسه بحث و مطالعه سوابق و رزومه، شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کوهدشت و مجمع احزاب اصلاح طلب اعضای لیست زیر رابرگزیدند.

رسول آزادبخت
 فریبرز ارجمند (قلندری)
 علی‌نجات جمالی
 قدرت زارع
البرز کونانی
عباداله گراوند
روح‌انگیز رحیمیان

ما ضمن احترام به همه کاندیداهای عرصه شورای شهر برای تقویت و نهادینه شدن احزاب و احترام به خرد جمعی از همه شما می‌خواهیم با انتخاب افراد این لیست بر میزان بالای فرهنگ و شعور سیاسی و تلاش برای درک حقوق شهروندی گواه باشید.
بی شک حضور شهروندان پویا منجر به شهر بانشاط خواهد شد و اگر چه ما به خرداد پر از حادثه باور داریم اما این بار در اردیبهشت جشن پیروزی اعتدال و عقلانیت را برگزار خواهیم کرد. ان شا الله

ایوب کوشکی
دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره)
شهرستان کوهدشت

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به امید خدا……………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.