تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

بیرانوندی: لرستان چند روز پیش از انتخابات، رای خود را درخیابان های شهر خرم آباد اعلام کرد/ حضور «همگانی» در روز رای گیری

  • کد خبر : 97473
  • 26 اردیبهشت 1396 - 11:07

 سپاسنامه به نام نامی حضرت دوست مردم گاه و زمان شناس و هوشمند لرستان مانا مردان روزگار ! شیر زنان! دختران و پسران عزیزم! سپاستان باد! همان گونه که رسم و آیین ما بوده یک باردیگر آیین مهمانوازی را به بهترین شکل موجود به جا آوردید. بیست و چهارم اردیبهشت ماه، مردم لرستان “حماسه ی […]

 سپاسنامه

به نام نامی حضرت دوست

مردم گاه و زمان شناس و هوشمند لرستان
مانا مردان روزگار !
شیر زنان!
دختران و پسران عزیزم!
سپاستان باد!
همان گونه که رسم و آیین ما بوده یک باردیگر آیین مهمانوازی را به بهترین شکل موجود به جا آوردید.
بیست و چهارم اردیبهشت ماه، مردم لرستان “حماسه ی امید” را آفریدند و بی شک این روزخاطره انگیز، در یادو خاطره ی لرستانی ها و تاریخ لرستان ثبت خواهد شد.
جمعیتی که به پیشواز رییس جمهور دوست داشتی ایران دکترحسن روحانی آمده بود، به شکلی شکوهنده و پرمعنا بود که برخی از پایگاه های خبری را به وجد آورد و تیتر کردند که:
لرستان چند روز، پیش از انتخابات، رای خود را درخیابان های شهر خرم آباد اعلام کرد.
این حضور معنادار مهمترین سرمایه ی اجتماعی دولت تدبیرو امید به شمار می آید و بی شک در سی ام اردیبهشت ماه که نام دکترحسن روحانی از زبان مردم لرستان و ایران فریاد شود پیگیری مطالبات مردم دردستور کار قرارخواهد گرفت.
مهمترین پیام این حضور شکوهنده همصدایی حامیان دکتر روحانی و عزم راسخ مردم لرستان برای پشتیبانی از امتداد دولت تدبیرو امید بود.
اینجانب از طرف ستادهای دکتر حسن روحانی درلرستان، از تک تک مردم شرافتمند این دیار، به خاطر خلق “حماسه ی امید”، ازهمه ی نیروهای انتظامی و امنیتی که امنیت برگزاری این حماسه را فراهم کردند، از نامزدهای انتخابات شوراها و هوادارانشان و همه کنشگران سیاسی که مردم را به پیشواز دکتر روحانی دعوت نمودند و به ویژه همیاران گرانسنگ درستادهای انتخاباتی دکترحسن روحانی سپاسگزازی می کنم و برادرانه از خود و شماها می خواهم با حضورمان در روز رای گیری، دکتر حسن روحانی را برای سکانداری دولت “تدبیر و امید” انتخاب و پشتیبانی کنیم!
محمدبیرانوندی
رییس ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در لرستان و نماینده ی مردم خرم آباد، چگنی و بخش های تابعه

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.