تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

«گوهر وجود» به قلم محمدعلی ضرونی/ اعلام حمایت از «رئیسی» و لیست شورای شهر اصلاح طلبان کوهدشت

  • کد خبر : 97486
  • 26 اردیبهشت 1396 - 17:47

قَالَ علی علیه السلام : فِی تَقَلُّبِ الْأَحْوَالِ عِلْمُ جَوَاهِرِ الرِّجَالِ ترجمه: در دگرگونى احوال گوهرهاى مردان شناخته شود. ما در حال امتحان دادنیم. در برجستگی‌های دوران زندگی است که امتحانهای سخت پیش می‌آید. در روال عادی زندگی امتحان هست، لیکن امتحانهای برجسته و نفسگیر معمولاً مال آنجائی است که انسان وارد مقاطع حساس میشود؛ […]

قَالَ علی علیه السلام : فِی تَقَلُّبِ الْأَحْوَالِ عِلْمُ جَوَاهِرِ الرِّجَالِ ترجمه: در دگرگونى احوال گوهرهاى مردان شناخته شود.
ما در حال امتحان دادنیم. در برجستگی‌های دوران زندگی است که امتحانهای سخت پیش می‌آید. در روال عادی زندگی امتحان هست، لیکن امتحانهای برجسته و نفسگیر معمولاً مال آنجائی است که انسان وارد مقاطع حساس میشود؛ که از جمله‌اش همین مسئولیتهای ماها است. گاهی یک نفر سالهای طولانی از عمر خود را با امانت و طهارت گذرانده است، بعد میرسد به یک مقطع امتحان؛ اگر نتواند در این مقطع امتحان، توانائی خودش را در مهار نفس نشان دهد، لغزش پیدا خواهد کرد. (رهبر انقلاب)
قالیباف که از ۱۷ سالگی بارها جان خود را در معرض شهادت قرار داد به نفع رئیسی کنار رفت و در امتحان انتخابات رئیس جمهوری سربلند از آب در آمد همچنان که عارف هم در دور قبل سربلند از آب درآمد.
فی الواقع مردانگی و نامردی ، چپ و راست نمی شناسد.
انتخابات شورای شهر در کوهدشت نیز یک امتحان جدی برای شناخته شدن جوهر مردانگی و شرف تعدادی از مردان این دیار بوده و هست.
آقای محمد آزادبخت که نمی خواست در تعیین مصادیق افراد شورا دخالت کند اما در مقابل اصرار مکرر و مداوم خود کاندیداها نتوانست مقاومت کند و بنا شد یک لیست ارائه دهد.
حدود ۷۰ نفر شاهد بوده اند که همه کاندیداهای اصلاح طلب حاضر در جلسه منزل آقای مرادپور به اصرار از آقای محمد آزادبخت خواستند که قاضی و حَکَم آنها بشود و در این خصوص همان شب یک عهد نامه نیز امضا کردند.
دو روز بعد آقای آزادبخت جهت محکم کاری یک بار دیگر از آنها امضاء گرفت. متعاقب آن با مشورت یک کمیسیون ، تعدادی اسم به عنوان لیست هفت نفره اعلام شد و زمینه ی یک امتحان نفسگیر برای سایر کاندیداها فراهم آورد و تاکنون تعدادی از آنها پا روی نفس خود گذاشته اند و به نفع دوستانشان میدان رقابت انتخابات شورای شهر را خالی کرده اند. هر چند احتمال موفقیت این لیست بالاست اما موفقیت امضا کنندگان در غلبه بر نفس خود مسئله ای بزرگتر است.
گذشته از اینکه این لیست چقدر بحق است یا نه و این لیست قوی هست یا نه ، و افراد این لیست شایسته هستند یا نه ، این امتحانی مهم برای گوهر مردانگی وجود عده ای شد.
مردانی که گوهری ناب در وجود خود دارند که در مواقع حساس آنها را سربلند می کند، کسانی که از خود گذشتگی نشان داده اند و به نفع دوستانشان کنار رفته اند، افرادی چون شامیرزا رحمتی، عبدالرضا کریمی، سعید نبی پور، سجاد مرادزاده و …

محمدعلی ضرونی

۲۶ / ۲ / ۱۳۹۶

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. تفسیر به رای نکنید حمایت از رییسی نکرده

  2. سلام
    زبان از این همه قدرت در دوختن زمین و آسمان به هم و قیاس های عجیب و غریب و توجیهات شگفت انگیز قاصر است.
    واقعا که این آقا با هنرمندی تمام گوهر وجودی خود را آشکار ساخته است!!!

    • شاید بتوان گفت که یکی از صادق ترین و صریح ترین افراد کوهدشت همین محمدعلی ضرونی است. اصولگرایی درست و پاک دست و متعهد به آرمان های اصیل انقلاب و التزام قبلی و ارادت خالصانه به رهبر معظم انقلاب.
      کسانی که ایشان را رد صلاحیت کردند کاش دلیل موجهی برای این کارشان در روز قیامت داشته باشند…

  3. شخصیتی صادق،پاک و توانمند.ایکاش ….

  4. دورود بر آقای محمدعلی ضرونی، ما ایشان را طرفدار هرکس که باشد به عنوان یک انسان منصف و مدافع حقوق مردم قبول داریم. به نظر می رسد که دلیل رد صلاحیتشان همان صداقت و دفاع از منافع مردم شهرمان بود.

  5. اقای ضرونی طرفداری خود را به صورت بیانیه ای از آقای رئیسی اعلام داشتند

  6. با سلام بنده افتخار شاگردی ایشان را از زمان دبیرستان داشته و الان مشغول گرفتن دومین مدرک دکتری خود می باشم جند سالی میشه از کوهدشت دور هستم ولی با اطمینان میگویم ایکاش امثال آقای ضرونی در این شهر بیشتر بود که واقعا بر مدار انصاف قدم برداشته به دنبال مطامع شخصی نبوده و همواره درد مردم را مد نظر داشته اند و واقعا از رد صلاحیت ایشان متاسف و متاثر شدم . بی تردید افرادی که ایشان را رد کردند خود در پیشگاه عدل الهی رد شده اند…

  7. سلام استاد گرامی….
    بنده هم افتخار شاگردی استاد محمدعلی ضرونی را دارم
    بله! متن ایشان حمایت از جناب آقای رییسی را نشان می دهند…
    با ید به همه عقاید احترام گذاشت. نظر ایشان به عنوان یک فرهیخته قابل احترام است! من و امثال من باید یاد بگیریم به همه طرز فکرها احترام بگذاریم…

  8. دوگانگی چیست؟
    آیا هدف را نمیشناسد یا دنبال منفعت است؟ هردو طیف اهل اسلام و اهل انقلاب هستند لیکن این طرفداری از دولیست را متوجه نشدم؟
    میخواهد بگوید من اصولگرای اصلاح طلب هستم؟
    یا متوجه شده است مرکز کوهدشت اکثریت اصلاح طلب هستند؟
    یااین انتخاب شورای نشانه اعتراض به اصولگرایی خود است؟

  9. رییسی به حمایت افرادی مثل تو باخت ضرونی
    در ضمن وزن شما چیست که حمایتت اعلام کنی…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.