تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

تشریح فرایند اجماع ۱+۷ بنام «لیست امید» شورای شهر کوهدشت از زبان «محمد آزادبخت»

  • کد خبر : 97489
  • 26 اردیبهشت 1396 - 18:03

  مردم شرافتمند و فهیم شهر کوهدشت با سلام و عرض ارادت برخورد لازم دانستم که روند اجماع ۱+۷ کاندیدا های شورای اسلامی شهر کوهدشت بنام لیست امید را به استحضار شما مردمان آگاه و عدالتخواه برسانم: بنده قصد نداشتم به علت کثرت کاندیدا ها در وادی شورای اسلامی شهر کوهدشت ورود پیدا کنم چون […]

 

مردم شرافتمند و فهیم شهر کوهدشت
با سلام و عرض ارادت
برخورد لازم دانستم که روند اجماع ۱+۷ کاندیدا های شورای اسلامی شهر کوهدشت بنام لیست امید را به استحضار شما مردمان آگاه و عدالتخواه برسانم:
بنده قصد نداشتم به علت کثرت کاندیدا ها در وادی شورای اسلامی شهر کوهدشت ورود پیدا کنم چون در هر حال کدورت خاطر و رنجش عده ای را به همراه خواهد داشت تا اینکه جمعی از کاندیدا هایی که در خلق حماسه حضور ۷ اسفند ۹۴ سهیم بودند، این عدم ورود را حمل بر بی اعتنایی و بی تفاوتی نموده بودند و طی صورتجلسه مورخ ۹۶/۲/۴ کتبا خواستار اجماع شدند.
متعاقب آن، طی جلسه ی مورخ ۹۶/۲/۶ آقای مومنی و بنده را مجبور به پذیرش و اجرای اجماع نمودند.
ساز و کار اجماع را نیز را در همان جلسه تعیین و مقرر کردند که نمایندگان ۷ حزب اصلاح طلب به همراه حدود ۱۳ نفر از اشخاص حقیقی و چند نفر ناظر به انتخاب ما ، این اجماع را به فرجام برسانیم. پس از بررسی موضوع، مجددا طی جلسه مورخه ۹۶/۲/۱۲ کلیه کاندیدا های معتقد به روند اجماع بر روند اجماع مهر تایید نهادند.( کلیه اسناد روند اجماع در فضای مجازی منتشر شده است)
ما جمع بندی اجماع را تا تاریخ ۹۶/۲/۲۰ یعنی اخرین مهلت اعلام صلاحیت یا رد صلاحیت کاندیدا ها به تاخیر انداختیم.
اشخاص حقیقی سهیم در روند اجماع تا عصر روز /۹۶/۲/۲۰ از انتخاب شدن خود به عنوان حکم بی اطلاع بودند و موضوع جلسه هنگام شروع جلسه به اطلاع آنها رسید. پس از شروع جلسه و ارائه راهکار ها و پیشنهادات کاندیدا ها، رزومه کلیه کاندیدا ها قرائت و به دقت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت رای گیری با حضور ناظرین به عمل آمد و با صلاحدید ده نفر به عنوان خروجی اجماع انتخاب شدند.
در جلسه ۹۶/۲/۲۱ از ده نفر انتخاب شده دعوت به عمل آمد و به پیشنهاد خود آنها دو نفر ایثار گرایانه انصراف دادند و نفر سوم با رای خود کاندید های منتخب اجماع کنار رفت، در نهایت لیست ۷ نفره امید تعیین و در عصر همان روز رسانه ای شد، لازم است به عرض برسد که بر اساس تفکر اصلاح طلبی خانم رحیمیان به عنوان سهیمه خانم ها در انتخابات شورای اسلامی شهر کوهدشت به اتفاق آرا حکمین خارج از فرایند رای گیری برگزیده شد.
مع الوصف با عنایت به این که این اجماع اولین تجربه در انتخابات شورای اسلامی شهر است خالی از عیب و نقص نیست هر چند از باب اینکه بعضی از دوستان عزیز انتخاب نشده که از بنده انتظار داشتند، آزرده خاطر اند ، به شدت آسیب دیده ام اما چون احساس میکنم تا آنجا که مقدور بوده از جاده عدالت خارج نشده ام راضی ام.چون حتی در فرایند رای گیری نیز سهیم نبوده ام. بنابراین:
۱_ از محروم نمودن تعدادی از فرزندان عزیز و شایسته این دیار از شرکت در انتخاب شدن توسط هئیت نظارت متاسفم.
۲_ از تایید صلاحیت آقایان حاج شاهپور مهدی پور و حاج حسن قبادی توسط هئیت نظارت مرکزی کشور که مهر تاییدی بر ابطال فرایند رد صلاحیت هاست بسیار خرسندم. اما چون بعد از نتیجه اجماع صورت گرفت متاسفم.
۳_ به همه کاندیدا های انتخاب شده که از فرزندان عزیز این آب و خاک اند، تبریک عرض میکنم و از همه کاندیدا هایی که به هر دلیل طی روند اجماع انتخاب نشدند و به فرایند اجماع تمکین و از لیست امید حمایت نمودند و اعتقاد خویش را به خرد جمعی نشان دادند سپاسگزاریم. و از آنانی که به علت ایجاد شبهه از فرایند اجماع ناراضی اند نیز سپاسگزاریم و برای همه توفیق و سربلندی آرزو میکنم و اگر قصوری صورت گرفته که به یقین عمدی نبوده از آنها عذر خواهی میکنم.
۴_ متاسفانه تعدادی از کاندیدا های هم فکر و همراه از قلم افتاده که بنده بی اطلاع بودم و یا خود تمایل به شرکت در روند اجماع نداشتند ، از همه آنها نیز پوزش می طلبم در پایان به عنوان یک ایرانی مسلمان از خداوند قادر می خواهم که ملت ایران را در انتخاب درست و شایسته ریاست جمهور هدایت فرماید و از مردم بزرگوار و حماسه آفرین طرهان بزرگ خواهشمندم که با حضور حماسی خویش در انتخاب مجدد دولت تدبیر امید و انتخاب لیست امید ۱+۷ شورای اسلامی شهر کوهدشت سهیم باشند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده و منویات رهبر معظم انقلاب نیز محقق شود.
به امید عزت و سر افرازی و اقتدار ایران اسلامی.
ارادتمند همه شما محمد آزادبخت.
۹۶/۲/۲۶

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97489

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. فعلا منتظر باش تا نتیجه رو ببینی بینم چقدر رو حرف شما حساب شده

  2. ارزوی سلامت وعاقبت به خیری برای تمام هموطنان بخصوص همشهریان دوست داشتنی .حمایت خود راازاین همه زحمت شبانه روزی اقای محمد ازادبخت را اعلام میدارم…تیم کشتی اصناف

  3. رای منم اصلاحات است

  4. رای منم اصلاحات است نه انحصارات باش و نتیجه رو ببین

  5. ۷+۱ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اینا فکر میکنن مردم عقلشون رو میدن دست اینا، فکر کردن همه کاره این شهر شدن
    ۹۶/۰۲/۳۰

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.