تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

دریکوند در گفتگو با میرملاس: آموزش و پرورش متناسب با فرهنگ ایرانی، اسلامی و در چارچوب اسناد بالادستی نظام حرکت خواهد کرد

  • کد خبر : 97494
  • 26 اردیبهشت 1396 - 18:10

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در گفتگو با پایگاه خبری میرملاس به تلاش های مغرضانه برخی افراد برای تخریب جایگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: بر خلاف ادعای جهت دار برخی افراد، دستگاه تعلیم و تربیت خود را مقید به ترویج فرهنگ ایرانی ،اسلامی در چارچوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش […]

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در گفتگو با پایگاه خبری میرملاس به تلاش های مغرضانه برخی افراد برای تخریب جایگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: بر خلاف ادعای جهت دار برخی افراد، دستگاه تعلیم و تربیت خود را مقید به ترویج فرهنگ ایرانی ،اسلامی در چارچوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی نظام می داند.
به گزارش میرملاس ؛ خدانظر دریکوند به «سند اقدام آموزش ۲۰۳۰یونسکو» اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش بارها اعلام کرده که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه و کتاب قانون دستگاه تعلیم و تربیت است و مطابق این سند حرکت جز در چارچوب معیارها و اصول دینی ، ارزشی و تربیتی اسلامی قابل قبول نیست . وی با تکذیب برخی مطالب مطرح شده در فضاهای مجازی در خصوص تدریس برخی کتب در مدارس و یا اجرای کامل مفاد سند ۲۰۳۰گفت : ارزش زدایی از آموزش و پرورش ، تضعیف و تخریب دستگاه تعلیم و تربیت آسیب بسیار بزرگی است که تبعات غیر قابل جبرانی به دنبال خواهد داشت و به نفع هیچ شخص یا گروهی نیست . دریکوند در ادامه به الحاق یک تبصره توسط وزارت آموزش و پرورش به سند ۲۰۳۰یونسکو اشاره کرد و افزود : آموزش و پرورش در این سند به صراحت اعلام کرده که خود را مقید به اجرای مفادی که در چارچوب نظام ارزشی و دینی کشور نباشد، نمی داند.
وی در ادامه بر این نکته تاکید کرد که آموزش و پرورش از مدرسه به عنوان حیات طیبه تعبیر می کند و تلاش می کنددر این حیات طیبه دانش آموزانی خود باور و خداباور تربیت شوند که در تراز جمهوری اسلامی ایران باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه بر حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود : ملت مسلمان ایران به ویژه فرهنگیان شریف و پرتلاش نشان داده اند که تحت تاثیر القائات شیطانی و هجمه های تبلیغاتی افراد مغرض قرار نمی گیرند و این بار نیز ضمن برملا کردن نقشه های شوم افراد مغرض نشان خواهند داد که با منطق گفتگو و تعامل سازنده با دنیا می توان مسیر پیشرفت و توسعه کشور را ادامه داد و به آینده روشن کشور امیدوار بود.
دریکوند در پایان تصریح کرد : فرهنگیان و دانش آموزان همگام با سایر اقشار بار دیگر پیشتازی و پیشگامی خود را در این انتخابات به منصه ظهور خواهد رساند و دشمنان نظام و انقلاب را مایوس و ناامید خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. پس جناب مگرنمیدانی دراین قضیه رهبری به صراحت تمام فرمودندبهیچ عنوان اجازه نخواهم دادچنین جنایتی درحق ملت صورت گیرد………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.