تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در انتخابات تقدیر کردند

  • کد خبر : 97596
  • 31 اردیبهشت 1396 - 11:09

به گزارش میرملاس به نقل از مهر آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم فهیم و ولایتمدار لرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند. در […]

به گزارش میرملاس به نقل از مهر آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم فهیم و ولایتمدار لرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: جشن ملی و حماسه آفرین انتخابات روز گذشته، برگ زرین و خوش نقش دیگری به کتاب قطور عزم و اراده ی ملت آگاه ایران اسلامی و لرستان سربلند افزود.

حضور پرشور و گسترده شما برادران و خواهران محترم در مراکز رای گیری  در جای جای استان بار دیگر اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استحکام ریشه های مردم سالاری دینی و دلبستگی عمومی به ارزش های انقلاب را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت و چشم دشمنان و بدخواهان و حاسدان را کور و دل دوستان و دلسوزان را شاد کرد.

بدون تردید شما مردم فهیم و ارزشمند؛ پیروز و  سربلند این انتخابات بوده و گوهر گرانبهای اعتماد شما؛ بهترین پشتوانه برای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور و استان لرستان است.

اینجانبان با به جا آوردن سجده شکر به درگاه حضرت حق تعالی و عرض اخلاص به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و آرزوی سلامت و توفیق روز افزون برای رهبر معظم انقلاب، مراتب قدرشناسی و تشکر همه جانبه خود را تقدیم شما مردم نجیب و شریف استان  و یکایک عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی، انتظامی و سایر دست اندرکاران انتخابات کرده و آرزو می کنیم به فضل حضرت حق تعالی تمام رقابت های گذشته جای خود را به رفاقت و همدلی در مسیر پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر استان داده و صرف خدمت به مردم شریف و شایسته ی استان شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.