- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۴۸۰ فقره وام مسکن به روستاییان پلدختر پرداخت شد

[1]

به گزارش میرملاس نیوز ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پلدختر گفت: در طول یک سال اخیر ۴۸۰ فقره وام مسکن برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاهای پلدختر پرداخت شده است.

محمد تقی نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از دهه فجر ۸۹ تا دهه فجر ۹۰ در بخش مسکن روستایی تعداد ۴۸۰ فقره وام مقاوم سازی در روستاهای بخش مرکزی و معمولان با ارزش ۴۵ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت وام روستایی در این شهرستان به روز شده و نیاز به گرفتن نوبت وام نیست، ادامه داد: در شهرستان پلدختر از لحاظ پرداخت وام هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پلدختر یادآور شد: علاوه بر این بنیاد مسکن تعداد ۸۵ فقره وام قرض الحسنه تعمیراتی و تکمیل مسکن به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال به روستاییانی که ساختمان آنها نیمه کاره بوده پرداخت کرده است.

وی اظهار داشت: در بخش مسکن مهر نیز تعداد ۳۸۰ فقره وام مسکن مهر خودمالک در شهر معمولان به متقاضیان پرداخت شده که ارزش ریالی این تعداد مبلغ ۷۶ میلیارد ریال بوده است.

به گفته نصیری این وام ها بر اساس دستورالعمل ابلاغی ریاست جمهوری و وزیر مسکن بوده که در این راستا بنیاد مسکن هرستان پلدختر در بین سایر نقاط شهری زیر ۲۵۰۰ نفر استان توانسته رتبه نخست را کسب کند