تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

فرماندار بروجرد: بسته برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید استان لرستان تدوین می‌شود

  • کد خبر : 97612
  • 01 خرداد 1396 - 9:23

به گزارش میرملاس علی کورانی فر با اشاره به عوامل سرمایه گریزی در این شهرستان گفت: بدنه اداری و نگرش نادرست کارکنان آن به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند در گریز سرمایه از این شهرستان مؤثر باشد. وی لزوم ایجاد نگاه و فضایی مثبت و استقبال از سرمایه‌گذاران را مهم ارزیابی کرد و ‌افزود: باید نگاه […]

به گزارش میرملاس علی کورانی فر با اشاره به عوامل سرمایه گریزی در این شهرستان گفت: بدنه اداری و نگرش نادرست کارکنان آن به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند در گریز سرمایه از این شهرستان مؤثر باشد.

وی لزوم ایجاد نگاه و فضایی مثبت و استقبال از سرمایه‌گذاران را مهم ارزیابی کرد و ‌افزود: باید نگاه به سرمایه‌گذاری نگاهی مبتنی برجذب سرمایه‌گذاران باشد چراکه نگاه منفعت طلبانه به سرمایه‌گذاران توسط سیستم اداری سبب بی‌مهری و بی‌انگیزگی آن‌ها خواهد شد.

فرماندار بروجرد عدم ریسک‌پذیری مدیران را از دیگر عوامل سرمایه گریزی در بروجرد طی سال‌های گذشته دانست و بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند مدیریت باید ریسک‌پذیر و شجاع باشد و بدنه اداری نیز نباید ملاحظه خود را کند و اگر تهدید و ریسکی در این زمینه وجود دارد با پذیرش آن درروند سرمایه‌گذاری تسریع شود.

وی همکاری بانک‌ها درروند اعطای تسهیلات موردنیاز سرمایه‌گذاران را به‌عنوان عاملی دیگر برای جذب سرمایه‌گذاران مؤثر دانست و عنوان کرد: بانک‌ها باید با ایجاد سازوکاری آسان فرایند اعطای تسهیلات را تسهیل کنند.

کورانی فر معتقد است که باید مشکلات را از داخل شهر حل کرد و با برنامه‌ای مشخص و با مشارکت دستگاه‌های اداری، مردم، مسئولان، دانشگاهیان و فرهیختگان نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام کرد و از سویی از حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان استقبال شده و راه برای حضور آن‌ها هموار شود.

وی به لزوم استفاده از اهرم‌های تشویقی برای حضور سرمایه‌گذار در این شهرستان اشاره ‌کرد و عنوان کرد: بسته برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید استان در حال تدوین است که برش شهرستانی آن با نظر همه دستگاه‌ها درزمینهٔ اعمال مشوق‌ها در حوزه‌های مختلف تدوین‌شده و امید است تا اواخر خردادماه نهایی و جمع‌بندی شود.

فرماندار بروجرد با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار بروجرد در زمینه‌های مختلف این شهرستان را مستعد سرمایه‌گذاری دانست و گفت: جذابیت پروژه‌ها در شهرستان بروجرد بیش از هر جای دیگری در استان لرستان است.

وی وجود صنعتگران ماهر و قوی بروجردی را ظرفیت دیگر برای سرمایه‌گذاری دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر انواع تولیدات صنایع‌دستی و کارخانجات این شهرستان در زمینه‌های مختلف در دیگر شهرهای کشور عرضه‌شده و با استقبال خوبی مواجه می‌شود.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۵
  1. رفع تکلیف مثل همیشه . فقط خواسته عکسی در این رسانه داشته باشه . کورانی فر که من میشناسمش در هیچ اموری تخصص نداره . مثل اسماعیل دوستی .

  2. سلام خدمت اقای مهندس وارسته کورانی فر محبوب دلها ایشان تجربه ارزنده و توانمندی در عرصه اقتصادی دارند وشایستگی وکار آمدی ایشان بر کسی پوشیده نیست ونمونه بارز آن نمودار رشد اقتصادی استان درزمان معاونت ایشان در استانداری لرستان می باشد

  3. ورشکستگی موسسه توسعه صحت دارد

  4. ب نظر من ایشون اصلا اصلا لیاقت و توانایی پست های اجرایی در سطح استان رو ندارند اگر ایشون واقعا توانمند هستند در سطح استانی اجازه نمیدادند ک اسفند ۹۴ اون همه حق مردم خورده بشه کسی ک خودسر رو ب نمایندگی از ۵۰ هزار نفر اعلم میکنه باید قدرت دفاع همه جانبه از حقوق این افراد رو داشته باشه ب هر هر حال براشون ارزوی توفیق دارم

  5. آقای کورانی فر شما یک مدتی با دولت احمدی نژاد و بعد خود را اصلاح طلب معرفی کردید. شما جز داشتن طایفه و پول چه چیزی دارید. نویسنده خوبی هستید ؟ مبارز خوبی بودید ؟ چه هزینه ای برای اصلاحات دادید؟ قبل از انتخابات ریاست جمهوری چقدر با عباس گودرزی قاطی شدید؟…………………………

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.