تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

میرعمادی: کسی که رای آورد مغرور نشود

  • کد خبر : 97674
  • 04 خرداد 1396 - 9:17

به گزارش میرملاس آیت‌الله سید احمد میرعمادی اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز ۲ انتخابات مهم در حال برگزاری است، لذا بر همه مردم واجب است تا در انتخابات حضور حداکثری داشته‌ باشند. وی با تاکید بر اینکه انتخابات یک نعمت است، بیان کرد: در کشور ما به طور میانگین هر سال یک انتخابات […]

به گزارش میرملاس آیت‌الله سید احمد میرعمادی اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز ۲ انتخابات مهم در حال برگزاری است، لذا بر همه مردم واجب است تا در انتخابات حضور حداکثری داشته‌ باشند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات یک نعمت است، بیان کرد: در کشور ما به طور میانگین هر سال یک انتخابات برگزار می‌شود و این در حالی است که امروز در ساعات اولیه رای‌گیری شاهد حضور پرشور مردم در صف‌های رای‌گیری بودیم.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: هیچ‌ جای دنیا مردم در گرمای هوا زیر آفتاب نمی‌ایستند تا رای دهند و اگر امروز این امر را در کشور مشاهده می‌کنیم، نشانه وفاداری مردم است.

میرعمادی با بیان اینکه، هر کس که رای بیاورد نباید مغرور شود، تصریح کرد: مردم در زمان تبلیغات به انتخابات شور بخشیدند و هر کس که در این رقابت‌ها بتواند بر مسند قدرت بنشیند نباید مغرور شود.

وی با اشاره به اینکه در زمان تبلیغات و تا این ساعت مردم نظم اجتماعی را رعایت کردند، یادآور شد: بعد از اعلام نتایج انتخابات نیز مردم باید نظم اجتماعی را رعایت کنند و کسی که رای آورد را قبول کنند.

وی بیان کرد: فضای آرام و اعتماد مردم موجب نظم اجتماعی می‌شود و در انتخابات کسی وجود ندارد که شکست خورده باشد و در واقع دشمن بازنده انتخابات است، چراکه حضور مردم موجب امنیت کشور است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با یادآوری مناسبت‌های این هفته بیان کرد: مناسبت‌های این هفته همه افتخارآفرین بوده و سالروز آغاز محاصره اقتصادی از سوی آمریکا اولین مناسبت این هفته در روز دوشنبه اول خرداد است.

میرعمادی اضافه کرد: محاصره اقتصادی ایران از سوی آمریکا در سال ۱۳۵۹ آغاز شده و این در حالی است که بعد از ۳۷ سال از گذشت تحریم‌های اقتصادی، کشور ما در رفاه و وفور نعمت است.

وی یادآور شد: بعد از ۳۷ سال کشور ایران روز به روز بیشتر پیشرفت کرده و تمام این پیشرفت به دلیل اعتماد به نفسی است که مردم با تکیه بر توان، ظرفیت و تبعیت از رهبر به دست آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان دومین مناسبت این هفته را در روز چهارشنبه و سوم خرداد که مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر برشمرد و بیان کرد: این روز را روز مقاومت و ایثار نامیده‌اند و آزادی خرمشهر نوعی معجزه از جانب خداوند بوده‌ است.

میرعمادی ادامه داد: خرمشهر با کمک خداوند و حماسه مردم آزاد شد و سبب پیروزی کشور در مقابل کفر و بعثی‌ها شد.

وی عنوان کرد: روز چهارم خرداد نیز روز مقاومت دزفول نامیده شده و موضوع مهم این است که مردم دزفول با وجود برخورد موشک و گلوله به این شهر، باز هم نماز جمعه را اقامه می‌کردند و تسلیم بعثی‌ها نشدند و همین امر موجب پیروزی این شهر شد.

منبع: فارس/ حوزه لرستان

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. اقا به خدا ایشون آیت الله نیست چرا مینویسید ایشون حجت السلام اند

  2. سلام،

    باز خدا پدرش را بیامرزد که مانند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نگفت رای به رئیسی حلال است!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.