تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

پاسگاه پلیس راه در سه راهی زانوگه شهرستان کوهدشت احداث می شود

  • کد خبر : 9768
  • 05 مهر 1391 - 9:57

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان گفت: در صورت تامین به موقع اعتبار، پاسگاه پلیس راه در سه راهی زانوگه شهرستان کوهدشت به عنوان یکی از محورهای پرتردد وسایط نقلیه سنگین احداث و راه اندازی می شود. ‘ نصرت الله حیدری’  در گفت و گو با […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان گفت: در صورت تامین به موقع اعتبار، پاسگاه پلیس راه در سه راهی زانوگه شهرستان کوهدشت به عنوان یکی از محورهای پرتردد وسایط نقلیه سنگین احداث و راه اندازی می شود.

‘ نصرت الله حیدری’  در گفت و گو با ایرنا افزود: با تملک سه هزار مترمربع زمین مورد نیاز پاسگاه پلیس راه در سه راهی زانوگه احداث خواهد شد.

وی اظهار داشت: طرح احداث این پاسگاه و تملک زمین مورد نیاز آن با همکاری اداره کل حمل و نقل ، قرارگاه پلیس راه ، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان جهاد کشاورزی انجام می شود.

وی خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز از سوی مسوولان شد و گفت: مطابق استانداردهای تعیین شده، برای آغاز عملیات احداث این پاسگاه هفت میلیارد ریال نیاز است که پیش بینی می شود پس از تصویب و ابلاغ اعتبار ، کار احداث پاسگاه آغاز شود.

حیدری تصریح کرد: با توجه به ویژگی های فیزیکی و هندسی جاده ای و حجم ترافیک خودروهای سنگین درسه راهی زانوگه کوهدشت، استقرار پلیس در این محور با ایجاد زیرساخت ها از جمله پاسگاه مورد نظر ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. در صورت تامین اعتبار یعنی سرنوشت جاده کوهدشت -خرم اباد اقای مدیر کل قول اجرایی بده .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.