- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

باید مدیران کارآمد و همسو را در راس مدیریت های مختلف ببینیم

بهزاد مومنی مقدم/ میرملاس: چندی پیش در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، بهزاد مومنی مقدم کنشگر اصلاح طلب طی سخنرانی در ستاد سلامت دکتر روحانی در خرم آباد هشداری را به مدیرانی که وی از آن ها با عنوان دوزیست یاد کرد داد تا همین موضوع موجب آن شود که خبرنگار کانال صدای لرستان به سراغ این چهره شاخص اصلاح طلب و حقوقدانِ غیردولتی برود تا توضیحات کامل وی را در مورد این دست مدیران جویا شود.

اول اینکه مدیران به جای سیاسی کاری و لابی گری برای حفظ موقعیت خود باید به فکر خدمت رسانی به مردم و توسعه همه جانبه باشند.

دوم، مدیرانی که به جای خدمت به مردم در ایام انتخابات بصورت شبانه در ستادهای مختلف ساعت ورود میزدند بدانند در دولت تدبیر و امید جایی ندارند.

سوم، نان قرض دادن برخی مدیران به جریان انحرافی برای فرداها؛ بشکلی که بر این باورند که میتوانند با قرار دادن مدیران غیر همسو با دولت فعلی جای خود را از همین حالا در دولت های احتمالا غیر همسو با دولت دکتر روحانی رزرو کنند، توسط دلسوزان راستین جریان عقلانیت در استان رصد شده و گزارش آن ها خدمت مردم ارائه خواهد شد.

چهارم مدیران دوزیست که حکایتشان مفصل است؛ مدیران دوزیست اولویت اول شان پست و مقام بوده و نه درد اصلاح طلبی دارند و نه به اصولی پایبند هستند و نه امید و اعتدالی را به جامعه تزریق می کنند.

مدیران دوزیست چون زالو در حال مکیدن خون و سرمایه مردمند؛ نه درد دین دارند، نه دغدغه پیشرفت و توسعه استان، بلکه فقط به فکر حفظ مقام خودشان به هر قیمتی و در هر شرایطی بوده و لذا بهتر است عطایشان را به لقایشان ببخشاییم.

مدیران دوزیست شبیه افراد دوتابعیتی هستند که درد هیچ کدام از دو کشور متبوع را نداشته و مترصدند که فقط سود برند و سو استفاده کنند.

دوزیستان همه را سردرگم و بازی میدهند، هم اصولگراها را هم اصلاح طلبان را؛ باید به اصلاح طلبان و اصولگرایانی که دل در گرو پیشرفت استان دارند عرض کنم این افراد به نظام صدمه و لطمه میزنند.

با کمال تاسف مدیران دوزیست درصد قابل ملاحظه ای را در استان شکل داده اند. به نظر بنده هرچه سریعتر برای اجرای سیاستهای دولت در استان هم که شده باید چنین مدیران دوزیست و ناتوان را از بدنه مدیریت استان #کنار زد. مدیران دوزیست باید خود را برای پاسخ گویی و نقد عالمانه عملکردشان بصورت کارشناسانه آماده کنند. برای حرکت استان در مسیر توسعه باید هر چه سریعتر پیرامون آفت بزرگِ انتصاب غیر اصولی تصمیم گیری شود.

برخی مدیران دل در گرو سیاستهای دولت تدبیر و امید نداشته و ضعف مدیریت ایشان موجب ایجاد نارضایتی عمومی شده ؛ ما باید مدیران کارآمد و همسو را در راس مدیریتهای مختلف ببینیم.