تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

دکتر کاییدی به عنوان رییس گروه دوستی پارلمانی پنج کشور انتخاب شد

  • کد خبر : 9775
  • 05 مهر 1391 - 13:51

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس گروه دوستی پارلمانی پنج کشور تاجیکستان، بلاروس، اکران، قرقیزستان و ارمنستان انتخاب شد. دکتر ‘علی کاییدی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با مدیر میرملاس نیوز  افزود: این انتخاب براساس اکثریت آرای تعدادی از نمایندگان گروه دوستی مجلس […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس گروه دوستی پارلمانی پنج کشور تاجیکستان، بلاروس، اکران، قرقیزستان و ارمنستان انتخاب شد.

دکتر ‘علی کاییدی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با مدیر میرملاس نیوز  افزود: این انتخاب براساس اکثریت آرای تعدادی از نمایندگان گروه دوستی مجلس شورای اسلامی انجام شده است تا از این طریق بتوان ارتباطات خود را با این کشورهای مورد نظر افزایش داد.

وی تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی هر پنج تا هشت کشور از کشورهای جهان انتخاب شده و یک نفر را با اکثریت آرا به عنوان رییس گروه دوستی پارلمانی آن کشورها انتخاب می شود.

وی اظهار داشت: مکاتبات با مجلس یا پارلمان این کشورها، برقراری ارتباط با مردم، تبادل بیشتر میان این کشورها از جمله اهداف اصلی تسکیل این گروه های دوستی است به گونه ای که این برنامه ها می تواند تاثیر فراوانی برمسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و دیگر کشورها داشته باشد .

دکتر کاییدی افزود: با توجه به اینکه از این کشورها از همزبانی ، فرهنگی و اجتماعی با هم اشتراک هستند ، تشکیل گروه های دوستی می تواند پل ارتباطی با دیگر کشورهای جهان نیز باشد و در نهایت ارتباط با این کشورها ب یکدیگر راهکاری مناسب برای جلوگیری و مقابله با تحریم ها نیز است .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ذرود بردکتر کاییدی امیرکبیر لرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.