تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

یا للعجب بدهکار ها طلبکار شده اند!

  • کد خبر : 97786
  • 10 خرداد 1396 - 0:32

علی شفیعی/ میرملاس: حضرت محمد (صلی الله علیه وآله) می فرمایند: “مرد خوب با خبر خوب و مرد بد با خبر بد می‌آید”؛ یعنی افراد خوب، کلام‌شان نیز خوب است و برخلافشان توهین و غیبت و تهمت قرار دارد که از دهان افراد بد خارج می‌شود. هر چه در اخبار “متحد الشکلشان” می نگرم چیزی […]

علی شفیعی/ میرملاس: حضرت محمد (صلی الله علیه وآله) می فرمایند: “مرد خوب با خبر خوب و مرد بد با خبر بد می‌آید”؛ یعنی افراد خوب، کلام‌شان نیز خوب است و برخلافشان توهین و غیبت و تهمت قرار دارد که از دهان افراد بد خارج می‌شود.

هر چه در اخبار “متحد الشکلشان” می نگرم چیزی جز #تهمت ، افترا و شایعه پراکنی نمی بینم؛ یک روز خیل هوادارانی که در دانشگاه لرستان سابق حماسه ساختند را دستاورد علم فتوشاپ می دانستند اما همین که نتایج انتخابات اعلام شد کاسه “چه کنم چه کنم” در دست گرفته و چون کبک سرشان را زیر برفِ موسسه مالی اعتباری توسعه فرو کردند.

بعضی تهمت هایشان برای خودشان هم مضحک به نظر می رسد و خودشان هم ریسه میزنند از خنده و بر شانه دوستان خود زده و مرحبا عمروعاص میگویند! و در کانال های بی نام نشانشان که منقش به نام انواع موجوداتِ منحوس بوده خبرهای نحس و متشنج کننده می پراکنند!
اما تهمت هایشان دیگر کسی را شگفت زده نمی کند؛ از کسانی که در ایام تبلیغات انتخابات اخیر نظرسنجی دروغین پخش می کردند و کاندید مطبوعشان را با ۶۰ درصدِ خیالی در صدر این نظرسنجی ها قرار می دادند چیزی جز این هم انتظار نمی رفت.

براستی چوب حراج زدن بر شرافت خود برای جذب چند مخاطب، در کجای دایره اخلاق قرار دارد؟

متاسفانه ما با پدیده هایی رو به رو هستیم که در کانال هایشان همچون “پدیده هزاره سوم” عددسازی می کنند!

ما اینها را خوب می شناسیم و خوب می دانیم که صدای اعتراض مردم برایشان تا چه حد غریبه است.

اگر هوا خواه مردم باشند اخبار درست و مستند را برای حفظ آرامش مردم پخش می کنند؛ اما همگان خوب می دانند که مردم در معادلات پشت پرده اینان هیچ جایگاهی نداشته و ندارند.

بدهکاران کلان چه کسانی هستند به مردم توضیح دهید! براستی چرا از پشت پرده این همه اعتراض و بدهی که نام درخشان همفکرانشان در آن قرار دارد چیزی بر زبان نمی آورند؟

البته شک نکنید از آن جایی که میلی به شفافیت در رفتارشان نیست و اگر نیاز باشد ما به وقتش این کار را انجام خواهیم داد و اینجاست که باید گفت “یا للعجب بدهکار ها طلبکار شده اند!”

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. …………..تر از شما خودتون هستید

  2. و بی شک این ضرب شستی بود تا خود فرجام این طلیعه را بدانند … بسیار عالی بود موفق باشید

  3. خطاب به دوست ناشناس که اولین کامنت مربوط به ایشان است:
    خدمت شما باید عرض کنم که با نظرتان تمام متن را تایید کردید و محکم هم تایید کردید.
    “فراد خوب، کلام‌شان نیز خوب است و برخلافشان توهین و غیبت و تهمت قرار دارد که از دهان افراد بد خارج می‌شود”.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.