تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

افتخارآفرینی یک لرستانی در بیستمین کنگره اورولوژی ایران

  • کد خبر : 97872
  • 17 خرداد 1396 - 23:54

در بیستمین کنگره انجمن اورولوژی کشور که اوایل خرداد ماه در مرکز همایشات بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، «محمد امرائی» دانشجوی عضو انجمن علمی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان موفق به ارائه مقالات برتر در این کنگره شدند. امرایی دبیر انجمن علمی دانشجویان پرستاری خرم آباد در گفتگود با میرملاس گفت: ارتقاء سطح پژوهشی […]

در بیستمین کنگره انجمن اورولوژی کشور که اوایل خرداد ماه در مرکز همایشات بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، «محمد امرائی» دانشجوی عضو انجمن علمی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان موفق به ارائه مقالات برتر در این کنگره شدند.

امرایی دبیر انجمن علمی دانشجویان پرستاری خرم آباد در گفتگود با میرملاس گفت: ارتقاء سطح پژوهشی دانشجویان پرستاری از جمله اهداف فعالیت انجمن پرستاری می‌باشد که روز به روز شاهد موفقیت فعالان این انجمن علمی در حیطه پژوهشی هستیم.

امرایی در ادامه بیان داشت: در طول دو ترم گذشته، دانشجویان فعال پژوهشی انجمن علمی پرستاری این دانشگاه موفق به سابمیت و پذیرش ۱۹ مقاله در کنگره‌های مختلف، کسب امتیاز اکسپت سه مقاله در ژورنال داخلی، نمایه یک سری از مقالات در سایت مرجع مقالات سیویلیکا و تألیف یک جلد کتاب تخصصی شده‌اند.

گفتنی است، این کنگره نیمه اول خرداد ماه از دوم تا هفتم خرداد، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد و فعالان پژوهشی انجمن پرستاری در آن حضور پیدا کردند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.