تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

همایش تجلیل از فعالین ستادهای «حزب اتحاد ملت» در استان لرستان برگزار شد/ علی تیموری: دولت دوم دکتر حسن روحانی «اصلاح طلب تر» خواهد بود

  • کد خبر : 97893
  • 20 خرداد 1396 - 7:56

به گزارش میرملاس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه لرستان ضیافت افطار و همایش تجلیل و تقدیر از فعالین ستادهای حزب اتحاد ملت دراستان لرستان عصر روز جمعه ۱۹خرداد در سالن همایش خانه معلم شماره یک خرم اباد برگزار شد. در این همایش که با حضور ۳۰۰ نفر از فعالین انتخاباتی، کنشگران و برخی مدیران […]

به گزارش میرملاس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه لرستان ضیافت افطار و همایش تجلیل و تقدیر از فعالین ستادهای حزب اتحاد ملت دراستان لرستان عصر روز جمعه ۱۹خرداد در سالن همایش خانه معلم شماره یک خرم اباد برگزار شد. در این همایش که با حضور ۳۰۰ نفر از فعالین انتخاباتی، کنشگران و برخی مدیران کل در استان لرستان برگزار شد در ابتدا آقای علی تیموری رئیس ستاد انتخابات حزب اتحاد ملت در استان لرستان سخنرانی نمودند. ایشان ضمن تسلیت و ابراز تاسف پیرامون حوادث تروریستی و محکوم کردن اینگونه رفتارها که زاییده ی افراطی گری و تفسیرهای غلط و برداشت های سلیقه ای از دین و سیاست بود اسلام رحمانی و درک صحیح و درونی شدن شعائر دینی بخصوص ماه رمضان را فرصت مناسبی برای تعالی و توسعه اخلاقی و انسانی در جامعه برشمرد، آقای تیموری در ادامه به تحلیل و مقایسه دولت اول و دوم دکتر روحانی پرداخت و دولت دوم دکتر حسن روحانی را اصلاحطلب تر و مستقل تر از جریان های مقابل اصلاحات نسبت به دور اول خواند و ابراز امیدواری کرد که در دور دوم شاهد رشد و توسعه همه جانبه ی ابعاد سیاسی، اجتماعی فرهنگی و اقتصادی باشیم.

در ادامه سیدسلمان موسوی به ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد حزب اتحاد ملت در استان پرداخت و نقش ستاد اتحاد ملت را در فعالیت های انتخاباتی دوازدهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر بسیار مثبت و تاثیرگذار معرفی نمود، موسوی در ادامه با برشمردن فعالیت های گسترده حزب در شهرستان ها و مناطق استان فعالیت های کارشناسی حزب اتحاد را در ایجاد موج مثبت حمایتی از دولت روحانی را غیر قابل انکار برشمرد.
در ادامه ی برنامه دبیر حزب اتحاد ملت استان لرستان جناب آقای فرشاد دهقان نژاد تحلیل مفید و مختصری پیرامون نقش تحزب و جایگاه حزب در توسعه سیاسی وفرهنگی جامعه بیان نمودند و حزب را هویت وشناسنامه سیاسی افراد برشمردند. دهقان نژاد قدرت احزاب و توسعه فعالیت های سیاسی را تکیه بر حضور بانوان و جوانان برشمرد و از نقش و جایگاه بانوان و جوانان در سیستم مدیریتی کشور و استان حمایت نمود.
در پایان این مراسم از زحمات کنشگران و فعالین انتخاباتی حزب اتحاد ملت در سراسر استان لرستان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97893

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. متاسفانه در بازی سیاسی انتخابات خصوصا” انتخابات ریاست جمهوری بهایی به جریان پیروز در انتخابات دور اول ( مرحله یازدم) داده نشد وهمراهان وفعالین طرفدار دکتر روحانی مورد بغض وکینه طرفداران احمدی نژاد وجلیلی قرار گرفتند ودر عوض از نیروهای اصول گرا وبا مشی احمدی نژاد برای مدیریت ادارات استان خصوصا” مدیریت شهرستانها استفاده شد نمونه آشکار وبارز آن در سازمان بی در وپیکر صنعت ،معدن وتجارت استان می باشد ……………………..

  2. با سلام وعرض ادب وقبولی طاعات وعبادات خواهشا” پیام به طور شفاف منعکس شود تا بهتر درک شود نه به صورت ناقص ممنون ومتشکر.

  3. ترا خدا متن فوق الذکر رابه طور کامل بزارید.

  4. رکن چهارم دو مکراسی مصبوعات وبه اصطلاح امروزی سایتهای خبری می باشند و هم چنین حقوق شهر وندی است که باید از مطالبات آشکار همین نهادهای جامعه مدنی می باشد محافظه کاری این روز ها با عنایت به اطلاعت وآگاهی عموم مردم شاید چندان مثبت نباشد همه می دانند حتی افراد کوچه وبازار تا برسد به سیاسیون وحامیان دولت که قدرت ولد وصفی خانی در طی چهار سال گذشته در حق حامیان دولت تدبیر وامید جفا وظلم مضا عف روا داشتند ودر مقابل در مدیریتهای شهرستانهای بروجرد ودلفان از حامیان احمدی نژاد حمایت کردند واز طرفی سر سفره دولت روحانی بودند که این مهم به شدت وحدت باعث رنجش طرفداران دکتر روحانی شده است وهمین بی عدا لتی عواقبی بد در پی خواهد داشت ومسوو لین ارشد استان به سادگی از کنار این گونه قضایا صرف نظر نکنند که موجب بدبینی به دولت خواهد بود وخیلی جالب است که بدانید سایر مدیران ادارات صنعت ،معدن وتجارت شهرستانها باز ماندگان دوران قرون وسطایی احمدی نژاد می باشند

  5. آیا زیبده وسزاوار است که حامیان وطرفدارن ومبلغین پر و پا قرص دکتر روحانی در دلفان که صدایشان در طرفداری از دولت تدبیر وامید حتی به کوهدشت رسیده است این گونه بی محابا مورد ظلم اداری این گونه افراد نان به نرخ روز قرار بگیرند آیا بی حرمتی و ظلم مضاعف هشت سال آذگار در دوران دولت هزاره سوم ( احمدی نژاد) برای این افراد کافی نبود که در دولت دلخواه خود ( دولت دکتر روحانی ) این گونه مورد بی مهری قرار بگیرند اگر در خانه هست کسی بس است تنها حرفی از ماست که بر ماست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.