تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

حادثه تروریستی میوه شوم روحیه سازش دولت؟!

  • کد خبر : 97911
  • 20 خرداد 1396 - 8:37

سیدصادق محمدی وفایی/ میرملاس: مام خمینی(ره) فرمودند: «دنیا بداند “که هر گرفتاری‌ که ملت ایران و ملل مسلمین دارند،از اجانب و آمریکاست، ملل اسلام از اجانب عموماً و از آمریکا خصوصاً متنفر است.» خانم کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا،در کتاب خاطراتش اذعان دارد که «ما داعش را برای تقسیم خاورمیانه ایجاد کردیم. امروز شنونده سخنان سخنران […]

سیدصادق محمدی وفایی/ میرملاس: مام خمینی(ره) فرمودند: «دنیا بداند “که هر گرفتاری‌ که ملت ایران و ملل مسلمین دارند،از اجانب و آمریکاست، ملل اسلام از اجانب عموماً و از آمریکا خصوصاً متنفر است.»
خانم کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا،در کتاب خاطراتش اذعان دارد که «ما داعش را برای تقسیم خاورمیانه ایجاد کردیم.
امروز شنونده سخنان سخنران قبل از خطبه ها بودم .آن ارجمند خطیب مستدل و منطقی و مستند از جهاد و مبارزه با دشمنان دین گفتند .از اینکه میوه ی جهاد عزت و عظمت است و ذلت و پستی از عوارض شوم عافیت طلبی و سازش ذلیلانه است (.تا اینجا حرفی نیست.)
او در ضمن سخنانش به حادثه تروریستی تهران و به هلاکت رسیدن داعشی ها اشاره کرد و گفت این حادثه ناشی از روحیه ی سازش دولتی هاست ! آنان چون سازش کارند داعشیان به حرم امام و مجلس شورای اسلامی رسیدند و …!
نماز به پایان رسید و به این برادر محترم گفتم آیا واقعا حادثه مذکور فرزند روحیه ی سازش کاری دولت است؟
آیا علل و عوامل دیگری در کار نیست؟
اگر جنایت حرامیان داعشی فقط مولود روحیه سازش این دولت است به شهادت رسیدن هزاران هزار شهروند بی گناه ایرانی به دست منافقین چه علتی داشته است ؟
آیا معتقدید دانشمندان هسته ای در عصر دولت روحانی به شهادت رسیدند ؟! به یقین ترور شهدای هسته ای در دولت در عصر جناب احمدی نژاد اتفاق افتاد .به نظر شما علت چه بود؟
برادر گرامی آیا نمی توان گفت یکی از اهداف ایجاد داعش ایجاد نا امنی در ایران اسلامی است و چون
فرزندان این مرز و بوم به قطب زنده ی مبارزه با تروریسم تبدیل شده اند و داعشیان فراوانی ذلیل و هلاک شده ی سیاست اصولی جمهوری اسلامی هستند.
آنان با پشتیبانی امریکا و سگ نگهبانش اسرائیل و آل سعود صدها نقشه عملیات انتحاری کشیدند اما به لطف الهی و هوشیاری سربازان اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی نقشه های شوم آنها خنثی و بسیاری از آنها به هلاکت رساندند.
آیا از آن همه نقشه حرامیان داعشی اگر فقط یک نقشه اجرایی شود باید به جای مرگ بر امریکا و…به جان دولتمردان خودمان بیفتیم؟!
آیا این نوع سخن گفتنها خدمت به وحدت جامعه است؟
آیا با این نوع حرف زدنها به جریان اصول گرا خدمتی خواهد شد و رایهایی اضافه خواهد شد؟!
آیا این از باب
گنه کرد در بلخ آهنگری
درشوشتر زدند گرد مسگری
نیست؟!
آیا نمی توان گفت یکی از علل حادثه این است چون ضریب امنیتی کشور بسیار بالا بود دقتهای لازم صورت نگرفت؟
آیا نمی توان گفت در چنین حوادثی باید منتظر نظر کارشناسان مربوطه بود؟
آیا نمی توان گفت یک حادثه در چند سال برای کشوری که چسپیده به داعش ودر حال جنگ با آنهاست طبیعی است؟
اگر بپذیریم فقط روحیه سازش باعث عملیاتهای تروریستی می شود علت نفوذ داعشیان به انگلیس و فرانسه و…چه بوده است؟
گفتنی است هیچ خردمندی سازش با ذلت را نمی پذیرد و جمهوری اسلامی با وجود رهبری فرزانه هرگز تن به سازش ذلت بار نخواهد داد.
برادرم بنده در مورد داعشیان وحشی و حامیان خون آشام آنها و نیز جان فشانی شهدای مدافع یادداشتهای متعددی نوشته ام و بر این باورم اگر ایثار و جان فشانی شهدای مدافع نبود می بایست در کرمانشاه و همدان جنگید .آنچه نوشته شد فقط از باب انصاف و روشنگری بود نه ار باب ارادت به دولت یا شخص رییس جمهور.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. باسلام خدمت حاج اقا محمدی چند نکته عرض کنم خدمتتون داعش یک گروه تروریستی خیلی قوی که در تمام کشورهای ابر قدرت دست به ترور زده ولی در زمان دولتی که اهل سازش نبود یک ریگی بود که چند صد نفراز هم وطنانمون رو شهید کردن ای کاش آن زمان این متن ها رو مینوشتید بعد تا الان همه ما میگفتیم امنیتمون رو مدیون سپاه هستیم وبسیج الان این ناامنی سببش شده دولت درود برشما انصاف

  2. اطلاعات نداری سید ۱۷ هزار سال ۶۰ هم مولود سازش بنی صدر بو

  3. سیدجان خودت از این حرفهای جهت دار که هیچ خریداری نداره خسته نشدی هرموضوع ع ومشکلی رانباید به جریان مخالف نظر خود نسبت داد کاری کن مردم بادیدن عکس تو بالای مطالبت سریع رد نشن وبگن باز این سید….

  4. به این قضیه تروریست منصفانه قلم زدید. امیدوارم بعضی ها جامعه را بیش از این دوقطبی نکنند. ایران خانه ی ماست و اسلام عزیز برنامه و روش زندگی ما به سوی سعادت است. ما با هم اختلاف سلیقه داریم اما قطعا اختلاف عقیده نداریم. یکی از همین داعشی ها می گفت:ایرانی ها مرتد و یهودیند توبه ی آن ها قبول نیست اگر به آن ها دست بیابم گردنشان را می زنم . او نگفت که من به اصلاح طلب ها کاری ندارم تنها گردن اصولگرا ها را می زنم. پس بیایید که به ریسمان الهی چنگ بزنیم و متفرق نشویم. دشمن اصلی ما استکبار جهانی و اذناب او درمنطقه اند، مانند پادشاه بت پرستی نوین یعنی آل سعود ملعون که ریختن خون شیعیان جهان را مباح می دانند.

  5. به نام خدا
    سلام بر همه گرامیان و
    سلامی هم بر جناب دلسوزم .
    می نویسم و می دانم قطار تا ایستاده است سنگش نمی زنند و چون حرکت می کند برخیها دست به سنگ می شوند! باید سنگ پرانها معالجه شوند نه قطار یادداشتها را متوقف کرد.
    دوم
    اگر یادداشتی جهت نداشته باشد باید در عقل نویسنده اش شک کرد.
    سوم
    در این فضای مجازی هرکسی خریدار چیزی است و
    شاید امثال جنابعالی خریدار این یادداشتها نباشند اما عزیزانی نیز هستند که ارادتمند این نوشته ها هستند.
    پنجم
    این یادداشتها باندی و جناحی نوشته نمی شوند از اینرو گاه گاهی باب میل برخی ها نیستند .
    بنده مقلد عقل خودم هستم و خردم می گوید اگر ننویسی ای بسا حجت شرعی برای روز قیامت نداشته باشی
    ششم
    تشکر می کنم از این که دلسوزانه نوشتی و نصیحت فرمودید.
    الهی دینمان پایدار بماند

  6. سلام
    شما اگر قبیله ای فکر نکنید و اگر اهل رسانه ای به معنای واقعی باشید هیچگاه جریان آزاد اطلاعات و شفاف سازی را فدای حب و بغض های شخصی و فردی خود نمی کنید اما باید سئوال کنم چرا در درج کامنت ها گزینشی و سلیقه ای عمل می کنید و رسانه ای که شما با استفاده از هزینه عمومی و امتیاز اجتماعی در اختیار گرفته و غصب نموده اید حق ندارید له یا علیه کسی مطلب بزنید چون فضای رسانه فضای عمومی است و شما ملزم به رعایت قوانین رسانه هستید اما عملکرد شما در این زمینه مطلوب نیست!!!!
    من چند بار است که در ذیل مقالات مندرج کامنت گذاشتم بدون اینکه به کسی توهین کرده باشم درج نکردید. ادعای روشنگری شما با عملکرد منفعت طلبانه شخصی شما کاملا متناقض و متناسب است و چنانچه این روند ادامه یابد به دادگاه مطبوعات شکایت خواهیم کرد چرا که هر فردی در فضای اجتماعی سهیم است و مطالب شما هم می تواند اشخاص را متضرر یا منافع گرداند.
    پس بیشتر از این قانون و اخلاق رسانه ای را زیرپا نگذارید و عقده های شخصی و کینه های آلوده به بد اخلاقی را در وجود خویش نهادینه نکنید که هم دنیای مادی زیاده خواهانه و هم منافع معنوی شما را آسیب می زند و در نظر افکار عمومی منفور خواهید شد و مردم هم مجبور به پاسخ و انتقام از شما خواهند شد.

  7. جناب آقای محمدی سلام علیکم.۱_بنده هم سخنان سخنران قبل از خطبه جمعه را شنیدم و جمله موردنقدحضرتعالی رادریادداشت ایشان مشاهده کردم و نامی از دولت آورده نشده بود بنابراین منصفانه نقدکنیم وامانتداری در نقل قول که ازاداب نوشتن است را رعایت کنیم به تعبیر قرآن (قولواقولا سدیدا)۲_شمانوشتیددراین مورد،خصوصی باایشان صحبت کردید.پس رسانه ای کردن سخنی که ازسقف مسجدبالاترنرفته قطعا خیرخواهی برادرمومن نیست.(قولوا قولا معروفا)۳_شمانوشتیدبقصدانصاف و روشنگری مطالب را درج نمودید،آقای روشنگر،اون وقتی که از تریبون های رسمی وغیررسمی ادعا کردند:”که ماسایه جنگ راسرمردم ایران برداشتیم،نیازی به کمک نظامی به سوریه و لبنان و…نیست ازراه گفتمان و مذاکره حلش می‌کنیم.”انصاف شما به خواب رفته بود که بنویسید:موضع قاطعانه وخردمندانه حضرت آقا واتحادمردم و استکبارستیزی انهاجرات جسارت رابه دشمن نداده و…پس تفکر باندی وحساسیت جناحی خود رابه انصاف تعبیر نکنید.

  8. برجناب عبداللهی سلام
    یکم
    در حمایت از نیروهای مقاومت و مدافعین حرم یادداشتهای متعددی نوشته ام و درحد و اندازه قلمم روشنگری کرده ام .ای کاش به همین فضای مجازی نیم نگاهی می کردید.
    دوم
    با همان جناب خطیب صحبت کردم و انتقاد کردم ولی انتقاد را نپذیرفتند و از گفتارخویش دفاع کردند.جنابعالی چگونه و به چه دلیلی به توجیه کردن و دفاع پرداخته اید؟ !
    سوم
    گرچه او یک نفر است ولی این نوع برداشت اختصاص به یک نفر ندارد .چون چنین دیدگاهی در لایه های از جامعه وجود دارد به نوشتن در فضای مجازی روی آوردم . تا جایی که من خوانده ام در روایت آمده است گفتاری که بین دونفر انجام می شود به گوش دیگران هم خواهد رسید با این وصف سخنان قبل از خطبه چگونه به گوش دیگران نمی رسد و در زیر همان سقف باقی می ماند؟!
    چهارم
    او با شفافیت کامل نقد خودش را به روحیه سازشکاری دولت نسبت داد و به ارتباط سازش و حمله داعش باور داشتند‌. همگان هم پیام او را دریافت کردند. او از فرمایشاتش دفاع کرد و نفرمود منظور من دولت نیست بلکه بر عکس روحیه سازش دولت را زمینه ی آن حمله دانستند! به نظر شماآیا این نوع سخن گفتن و نقد نشدن به سود اصولگراهاست که این گونه آزرده خاطر شده ای؟!
    با این شرایط جنابعالی چگونه این نقد را خلاف قول سدید می دانید؟! او پذیرفت ولی شما نمی پذیرید؟!
    پنجم
    توصیه بنده به جنابعالی این است کور کورانه از هیچ کس دفاع نکنید و به توجیه گفتار سست و غیر قابل دفاع هیچ شخصی نپردازید. پس
    منصفانه و با بصیرت حرف بزنید و بنویسید تا در محضر خدای بزرگ روحی آرام داشته باشید.
    الهی دین و انصاف و عدالتمان پایدار بماند

  9. توصیه دوم
    آنان که مرا می شناسند می دانند بنده باندی و جناحی نیستم و کارهای هیچ جناحی را شش دانگ و بدون نقد نمی دانم و از افراطی های چپ و راست تنفر دارم .
    جناب عبداللهی بدان
    نه دولتی بوده ام که تعصب دولتی به خرج دهم و نه به نهادی از حکومت چشم دوخته ام تا به خاطر آینده ی شغلی و…متعصبانه بنویسم .
    بنده زیر چتر شریعت ناب محمدی ص هستم و شریعت محورم نه باند و جناح محور.باور کنید می شود کسی مدافع سرسخت ارزشهای اسلامی باشد و منصفانه نقد کند و در عین حال جناحی نباشد.
    لطفا با عینک باندی یادداشتهای بنده را مطالعه نکن

  10. سیدجان اولا.صدر و ذیل نوشته ات باهم تناقض دارد.در چند خط اول نوشتیدچون ایشان نپذیرفتند در سایت نوشتم.در قسمت دیگراوردید:ایشان پذیرفتن شما نمی پذیرید.اقاسیدنه در گوش دادن به کلام دیگران دقت دارید ونه در نوشتن.دقت دقت دقت.ثانیا.جناحی و متعصب نبودن به ادعا نیست.به عمل است که ماخلاف ادعا را داریم میبینیم.ثالثا.شما بدفاع از محورمقامت یادداشت نوشتیدامابررد جملات حضرات هم فکرخویش چیزی ننوشتید…

  11. بگویم
    کورکورانه ننویس و بدون شناخت تهمت نزن اگر هم خواستی دفاع کنی با دید انصاف و عدل دفاع کن نه با دید جناحی و باندی.
    والامرالیکم

  12. سلام
    بنده ی خدایی گفت می خواهم بروم علمای نجف را محکوم کنم سیدصادقی گفت چه طور؟!
    گفت هرچه فرمودند می گویم اشتباه می کنید حرفهایتان تناقض دارد ! گفتارتان با کردارتان نمی سازد و…
    حال گویا در این یادداشت آن نوع منطق تکرار می شود!
    جناب عبداللهی بنده فارسی و روان نوشته ام با این حال چرا دقت نفرموده اید؟
    (ایشان پذیرفتند که مخاطب فرمایشاتش دولت بود اما آنچه که نپذیرفتند انتقاد بنده بود .آیا خرد جنابعالی از این یادداشت تضاد و…برداشت می کند؟!)
    در مورد جناحی بودن و نبودن هم می توان گفت انتقاد هر منتقدی را به جناح و باند ربط دادن یک آفت بزرگ است خیلی درد آور است که هرکسی انتقاد به جایی کند عبداللهی پیدا می شود و می گوید چون عقلت را تعطیل نمی کنی و صد در صد برداشتهای مرا قبول نمی کنی پس در جناح مقابل هستی و…!
    جناب عبداللهی بر بصیرتت بیفزا . گذشت آن زمان که بوش می گفت هرکس با ما نیست بر علبه ماست !
    باور کن می توان شریعت محور بود و به ارزشهای انقلابی و ارکان حکومتی پایبند بود و به هردو جناح انتقاد کرد ولی جناحی نبود.
    یا للعجب بنده که از خودم خبر دارم و ضمیرم را خوب می شناسم در رای دادنها هم جناحی رای نداده و نمی دهم .برای هیچ کاندیدایی هم تبلیغ نکرده ام و در هیچ ستادی هم عضو نشده ام . در یادداشتهایم انتقاد به همین دولت نیز فراوان است با این حال چرا به جناحی بودن متهمم می کنی؟!

  13. جناب عبداللهی چند سطر زیر در ذیل همین یادداشت اما در سایت هومیان نیوز نوشته شده است .دقت بفرمایید نظر او با برداشت جنابعالی چه قدر فاصله دارد ؟
    ##########

    پرویز گـــراوند در سه شنبه ۲۳ خرداد , ۱۳۹۶ گفته :

    جناب آقای وفایی!
    شما همیشه تلاش می کنید آنچه را که به نظرتان حق و واقعی است بیان کنید.
    همیشه سعی می کنید حب و بغض خود را قاطی برداشت ها و تحلیل های خود نکنید.
    این عمل واقعا ارزشمند است و ستودنی و باید ریشه اش در این باشد که شما به دنبالِ دوختنِ کلاهی برای خویش از این قضایا نیستید.
    امیدوارم الگوی آن دسته از هم لباسانی شوید که بر خلاف انتظاری که از لباس و جایگاه شان می رود، تحلیل های سطحی و بی انصافانه و خدا نا پسندانه می کنند.
    این که شما در قلم تان سعی دارید خصیصه ی روحانی بودن خود را حفظ کنید آن هم در این دوران، ارزشمند و باعث خوشحالی است البته نه به این خاطر که برداشت تان از این موضوع شبیه ماست بلکه به این خاطر که بدون نگاه به جناح استباط خود را بیان می کنید.
    پایدار باشید.

  14. البته چون موافق گراوند هستید ایشان تایید میکند

  15. سلام بر همشهریان عزیزم
    گواهی میدهم که سید صادق ونقدهایش بیطرف ترین و بیطرفانه ترینهایند

  16. سلام عرض و ادب ترور کور است و ترویست در تاریکی مطلق راه میرود ودر هرجایی محکوم به شکست است پس به دولت یا ملت خاصی مربوط نمی شود و در کشور عزیزمان ایران در ادوار مختلفی کوردلانی دست به این کار زده اند در اوایل انقلاب و بعد از آن شهادت برخی شخصیت ها و در دولت قبل شهادت دانشمندان هسته ای . وحدت ملی مهمتر چیزی است که ما به آن نیاز داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.