تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
1

استاندار لرستان: اعتبارات جاری و عمرانی دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها ابلاغ شد

  • کد خبر : 97936
  • 21 خرداد 1396 - 9:36

به گزارش میرملاس عصر دیروز جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه با دستور کار برنامه‌ریزی توزیع اعتبارات جاری و عمرانی استانی به ریاست استاندار در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. در این جلسه از میزان اعتبار ۹۷۷ میلیارد تومان اعتبارات استانی، مبلغ ۲۶۶ میلیارد تومان بین ۲۵ دستگاه‌ها که شامل حقوق و سایر وصول‌ها و مبلغ ۶۷۱ […]

به گزارش میرملاس عصر دیروز جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه با دستور کار برنامه‌ریزی توزیع اعتبارات جاری و عمرانی استانی به ریاست استاندار در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
در این جلسه از میزان اعتبار ۹۷۷ میلیارد تومان اعتبارات استانی، مبلغ ۲۶۶ میلیارد تومان بین ۲۵ دستگاه‌ها که شامل حقوق و سایر وصول‌ها و مبلغ ۶۷۱ میلیارد تومان برای شهرستان‌ها اختصاص یافت.
استاندار لرستان در این جلسه گفت: مدیران در بحث صرفه‌جویی آن‌چنان‌که باید باشد، همت نمی‌کنند.
هوشنگ بازوند افزود: مدیران همچنین بایستی در بحث استفاده از تولیدات داخلی اهتمام داشته باشند چراکه بسیاری از کالاهای داخلی دارای کیفیت هستند.
وی با بیان این سوال که «آقای مدیر خودکارت ساخت کجاست »، گفت: به‌طور مثال خودکارهای ایرانی هم ارزان‌اند و هم دارای کیفیت خوبی در نوشتار هستند.
استاندار لرستان خطاب به مدیرانی که اظهار داشتند پول ادارات خدمات رسان (برق، گاز، مخابرات و آب) را نمی‌توانیم پرداخت کنیم، افزود: قطعاً اگر در ادارات صرفه‌جویی شود به‌ راحتی می‌توان پول ادارات خدمات رسان را پرداخت کرد.
بازوند با بیان این که بعضی از ادارات برای این‌ که در طول روز اتاق محل کارشان خنک باشد، شب‌ها هم کولر را روشن می‌گذارند، خاطرنشان ساخت: از این‌ پس بازرسی‌ها سرزده از ادارات خواهیم داشت و چنین مواردی را بررسی خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: بحث «اعتبارات سایر » که شامل پول آب، برق و… می‌شود در استان‌های دیگر رشد نداشته است.
استاندار لرستان در بخشی از سخنان خود خطاب به مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای که اظهار داشت بانک اطلاعاتی آبی در لرستان وجود ندارد، اظهار داشت: جای تأسف است پس از ۳۸ سال بگوییم بانک اطلاعاتی آب نداریم.
بازوند ادامه داد: میگویید برویم و مشاور بگیریم که نظارت کنند، سؤال من این است: این‌همه مهندس دارید، پس چه‌کاری انجام می‌دهند؟ یعنی فقط استخدام کرده‌اید که نظارت عالیه انجام دهند؟ این‌که نمی‌شود!
وی همچنین با بیان این که در بحث رشد اعتبارات رتبه نخست کشور شدیم، افزود: این رشد میزان ۲۱٫۷ درصد بوده است.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.