تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
8

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در نشست خبری: آموزش و پرورش بدون حمایت خانواده ها قادر به اداره خود نیست

  • کد خبر : 97955
  • 25 خرداد 1396 - 8:01

خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان است. وی عصر دیروز به همراه معاونین خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ گفت. دریکوند در این نشست خبری با بیان اینکه آموزش و پرورش بدون حمایت خانواده ها قادر به اداره خود نیست، گفت: خانواده ها هم از طریق […]

خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان است. وی عصر دیروز به همراه معاونین خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ گفت.

دریکوند در این نشست خبری با بیان اینکه آموزش و پرورش بدون حمایت خانواده ها قادر به اداره خود نیست، گفت: خانواده ها هم از طریق فکری و هم از طریق مالی می توانند که کمک کار آموزش و پرورش باشند. وی ادامه داد: ما به شدت به این کمک ها نیاز داریم و البته کمک در این زمینه نیز بر اساس اختیارات خانواده ها و خیرین است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: خانواده ها و خیرینی که توانایی مالی دارند در صورت تمایل می توانند به مدارس و مجموعه آموزش و پرورش کمک مالی داشته باشند. دریکوند اظهار داشت: با این وجود آموزش و پرورش حق ندارد که به خاطر پول دانش آموزی را از کلاس بیرون کند، حق ندارد مانع ثبت نام دانش آموزی شود و حق ندارد از ارائه کارنامه دانش آموزی خودداری کند.

در ادامه گزارش تصویری این نشست که در خانه معلم خرم آباد برگزار شد، ارائه می شود.

 

عکاس: سجاد درویشی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. دریکوند اظهار داشت: با این وجود آموزش و پرورش حق ندارد که به خاطر پول دانش آموزی را از کلاس بیرون کند، حق ندارد مانع ثبت نام دانش آموزی شود و حق ندارد از ارائه کارنامه دانش آموزی خودداری کند.
    سردبیرمحترم سایت لطفاًبه سمع مبارک مدیرکل برسانید بااین ادبیات حق نداردمدیران مدارس بدهی های خودراازچه منبعی پرداخت نمایند آموزش وپرورش درسال تحصیلی۹۶-۹۵وعده سرخرمن داده که سرانه واریز می کنیم مامدیران مدارس به امید این وعده پوچ کلی بدهکاربازاریان هستیم وریش خودراگروگذاشته ایم مخصوصاًمدارس شبانه روزی که نهاروشام وصبحانه ومیوه وبعضی ازآنان میان وعده های غذایی به دانش آموزان داده اندآیافروشندگان موادغذایی گناه کرده اندکه به مااطمینان نموده اندواجناس خودرااعم ازنانوایی،قصابی ،مرغ فروشی ،خواروبارفروشی به قرض داده اندلطفاًبه جا ی این حق ندارندهاسرانه به مدارس تخصیص دهید تاماهم ازشرمندگی بازارخلاص شویم یاپیشنهادمی گرددشماکه توانایی اداره مدارس شبانه روزی رانداردکلاًمدارس راجمع کنید

  2. اخه این مدیر کل خبر از کار مدیر کل قبلی ندارد تا بخواهد کاری کند یک مدیر کل جدید در راه است ماشاله لرستان هکارخانه تولید مدیر کل دارد

  3. آقا جان من پنجم هر برج حقوقم تمام می شه چون بنده نقش واسطه میان بانک ها را بازی می کنم ، از این بانک به آن بانک ، از این مغازه به آن مغازه مانند گوشت نذری ، حقوقم را بر می کنم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.