تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

جهانیان: ۱۰۰ کلاس از مدارس لرستان هوشمند سازی می‌شود

  • کد خبر : 97987
  • 23 خرداد 1396 - 10:32

به گزارش میرملاس رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش‌ و پرورش لرستان گفت: امسال یکصد کلاس درس با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در لرستان هوشمندسازی می شود. رضا جهانیان با اشاره به هوشمند سازی ۹۰ کلاس در قالب ۸۴ آموزشگاه در سال گذشته افزود: تاکنون یک هزار و ۷۰ آموزشگاه در قالب دو […]

به گزارش میرملاس رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش‌ و پرورش لرستان گفت: امسال یکصد کلاس درس با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در لرستان هوشمندسازی می شود.

رضا جهانیان با اشاره به هوشمند سازی ۹۰ کلاس در قالب ۸۴ آموزشگاه در سال گذشته افزود: تاکنون یک هزار و ۷۰ آموزشگاه در قالب دو هزار و ۱۹۰ کلاس درس هوشمند سازی شده است.
وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۲۰۰ آموزشگاه در لرستان وجود دارد  گفت: در این مدارس زیر ۱۵ دانش آموز است که با توجه به چند پایه بودن کلاس و مناسب نبودن زیر ساخت امکان هوشمند سازی در این مدارس وجود ندارد.
جهانیان به اعلام مناقصه هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و افزود: متقاضیانی که مجوز لازم را از شورای عالی انفورماتیک داشته باشند تا ۲۷ خرداد ماه سالجاری می توانند پیشنهادات خود را در پاکت سربسته تحویل اداره حراست آموزش و پرورش دهند.
وی گفت: متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط کامل این مناقصه به پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش لرستان به نشانی www.lorestan.medu.ir  مراجعه کنند.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. درود برخانواده حاج شیرزاد جهانیان برای فرزندان صالحی که تحویل جامعه داد ایشان برادر احسان جهانیان فرماندار الیگودرز ومهدی جهانیان کارشناس فنی اداره کل اموزش وپرورش استان لرستان میباشد

  2. فقط این سه نفر صالحند و بقیه ناصالح . درود بر رانت …

  3. درود بر دوست و همکلاسی قدیمی رضای عزیز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.